1342 yılında Osmanlı İmparatorluğu'nun 10.200 kilometre ötesine kurulan Varlıklar Kasabası'nda her şey normal ilerlerken. Varlık Ribby adındaki kasabanın delisi, kasabanın kurucusu İmparator Brine'ın oğlu Null'a farketmeden vurmasıyla başlar. Tabi altı üstü vurma ne olabilir ki değilmi, hayır kasabanın adından da farkedilebilecektir ki kasabada sadece varlık adıyla başlayan 3. sınıf insanlar yaşar. 3. sınıf insan bile oldukça güçlüdür bu kasabada. Öyle güçlüdür derken, fiziki olarak değil her şeyleri güçlüdür. Bu kasabanın özelliği şudur; İnsanlar kendi güçlerini, sihirlerini üretir. Ribby, farketmeden güçlerine kavuşmuşken, Null normal bir insan gibidir. Null ile Ribby ise aralarında kavga olmayan insanlardır. Ribby kasabanın delisidir, sadece tek istediği şey zorbaları durdurmaktır. Kasabadaki güç sebebiyle kasabanın 1000 vatandaşının 300'ü zaten zorbadır. Hiç kimse kıtlık yaşamıyor diye düşünebilirsiniz fakat Varlıklar Kasabasında sihir/güç kıtlığı vardır. İnsanlar güçlerini kullanım biçimlerine göre Gölgenin Kardeşi adındaki insanüstü varlıktan alırdı. Gücü bitenlerinde belirli süreleri vardı bu süre içerisinde iyilik yaparak ya da birilerinin sihrini çalarak veya alarak kazanılıyordu sihir. Eğer gücün yoksa toparlayamamışsanız Ölüm Meleği adında bir diğer 2. insanüstü varlık onları alır ve "Kayıp Adamlar" adlı insan topluluğunun yanına götürür. Onları adeta yeniden başlatırdı. Kayıp Adamlar'ın yanına gitmemek için insanlar iyilik yapmayı yeğlerdi, fakat dediğim 300 kişi gibi ortalama bir rakam ise zorbalıkla güç alırdı. Ribby deliydi fakat iyi biriydi. Kasabanın içinde dolanır, Varlıklar'a yardım ederdi. Ta ki zorbalığa uğrayıp güçleri alınana dek. Ribby sinirli bir şekilde güçlerini çalan kişiyi ararken Null'u zorbaya benzetmiş ve aynı zorbanın ona vurduğu gibi Ribby'de Null'a vurur. Bunu öğrenen İmparator Brine Ribby'i en tehlikeli hapishanelerden olan Azkaban Varlıklar Hapishanesi'ne sürgün eder. Ribby hayatında görmediği değişik Varlıkları burada görür. Ribby tam 15 yılını burada geçirir. Ve kaçmaya karar verir, değişik planlar yaptıktan sonra Azkaban Varlıklar Hapishanesi'nin en büyük açığı güvenliğin 7/23 orada bulunması idi. Haftada 1 gün Varlıklar'ın banyo yapmasına izin veriliyordu bu gün ise Çarşamba günüydü. Ribby tam 1 hafta bekler ve Çarşamba günü gelir. Ribby tırsarak banyoya doğru ilerlerken güvenlik onu ittirdi ve neden bu kadar yavaşsın diyerek kızdı. Ribby hızla banyoya girdi ve duş başlığını kazma olarak kullandı. Duş başlığının sivri ucuyla önce duvarı deldi sonra ise çatlakları, sakladığı %1'lik gücüyle de duvarı kırdı. Patlamadan yararlanarak anında aşağıda bulunan güvenliklerin gemilerine atladı bir ayağı kırıldı fakat kaçmayı başarmıştı. Gemiyi çalıştırdı ve güvenlik duvarını güvenlik kılığında atlattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bilinmeyen Varlık
Teen FictionBir delinin imparatorluğu. Hikaye tamamen gençlere yöneliktir.