İlkel Beşli: Bölüm 3

12 1 0
                                    

En son Ribby Gölgenin Kardeşi'ni yok etmek için plan yaparken bir Ejder elçisi ona;

-Efendim, gölgenin kardeşine söylediklerinizi ulaştırdım. Fakat o sadece İlkel Beşli'ye oyun çıktı dedi.

-İlkel Beşli... onlar çok güçlü tam 5 kişiden oluşan bir topluluk Kayıp Adamlar'dan bile daha güçlüler.

-Efendim, 5 kişi derken ?

-Harkos, Miskel, Raxxan, Kajaros ve liderleri Okazor. Harkos bile ordumuzu yok edebilecek güçte.

-Efendim isterseniz Divan ve Earl ustalardan yardım isteyebiliriz.

-Lüzumu yok, tek gereken Null ve Ölüm Meleği onları bulun ve bana getirin.

-Tamam efendim.

Ribby kendisini yenebilecek kimse yok diye düşünürken. Gölgenin Kardeşi ordusunu eğitmek için Harkos'u yanına çağırmıştı. Gölgenin Kardeşi gölgeyle birleşebiliyor ve Null'u kontrol edebiliyordu. Beyaz lanet adındaki bir iksir sayesinde iksiri kim içer veya iksire temas ederse gözleri bembeyaz oluyordu. Aynı Gölgenin Kardeşi gibi. Ribby ise yeni güçlerini arıyordu ta ki en işe yarar gücünü buldu ve istediği herkesi küp yapabiliyordu. tam 100 bin kişilik bir ordu kurdu ve bu ordunun 50 bini sihirli yaratıklardan oluşmaktaydı. Ona rağmen Gölgenin Kardeşi sadece İlkel Beşli ve Kayıp adamlar ile beraber gelmişti. Ribby yaratıkları saldı ve savaş başladı. Ribby gücünü İlkel Beşli'nin üzerinde kullandı ve onları küp yaptı kayıp adamlar o kadar hızlılardı ki. Null bile onları yakalayamıyordu. Bir şekilde yaratıklar Kayıp Adamlar'ı tutabildi ve onları kafese kapattı. Tam Gölgenin Kardeşini'de küp yapacakken Null Ribby'i tuttu ve onu ö!dürdü...


Bilinmeyen VarlıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin