Son katı da çıktığımda nefes nefeseydim hala neden dört kat yukarıya bir sınıf yaptıklarını kavrayamamıştım neyseki kütüphane ile aynı kattaydım.
Dün jimin'le konuşmamız biraz inişli çıkışlı olduğundan beni bugün almasını istememiştim. Sanki aramızdaki bağ birazcık zedelenmiş gibi hissediyorum.
Evet çok kavga etmemiştik ama kötü birşeyler hissediyordum işte ona bakınca. Ona yakın olmamı engelliyordu bu lanet olası his. Bazen diğer kişiliğimden nefret ediyordum.
Sınıfa girdiğimde en arkaya oturdum ve dersle ilgili olan şeyleri çantamdan çıkardım.
Bir yandan da çok dikkatli olmaya çalışıyordum. Deltanın dikkatini fazla çekmemeliydim.
Gözüm ona kaydığında bir kızın -muhtelen sevgilisi- saçını ördüğünü görmüştüm. Uzun ve kemikli parmakları kızın saçlarını ayırıyor ve örüyordu.
İstemsiz bir şekilde gülümsedim. Neden sevgidikleri insanlara bu kadar güzel davranırlarken tanımadıkları insanları yakmışlardı ki.
Katillerdi onlar.
...
Zil çaldığında kalçamın neredeyse yapıştığı sıradan kalkıp sınıftan çıktım. Dört kat inip yemekhaneye geldiğimde upuzun bir sıra vardı,bende en arkaya geçerek sıraya girdim.
Deltayla sevgilisi içeriye girdiğinde herkes bir adım geriye gidip yerlerini onlara vermişti. Yapılan bu adaletsizliği öyle izlerken bende kendi sıramın gelmesini bekliyordum.
Yemeğimi yiyip tekrar dört kat yukarı çıkmış ve hep gitmek istediğim kütüphaneye gitmiştim.
Kapıyı aralayıp önce kimsenin olmadığına karar verdikten sonra memnunca gülümseyerek içeri girmiştim.
Gerçekten çok büyüktü, ben burada kaybolurdum yani.
İlgimi çeken kitaplarla dolu olan rafları incelerken kapı açılıp kapandı. Kurdum yerini cadı kişiliğimime bırakırken enerjilere odaklanmıştım.
Tam dört kişi girmişti ve birisi baya bir enerji veriyordu muhtemelen delta gelmişti. Adım sesleri benim olduğum tarafa doğru yaklaşırken hemen yere eğilip emekleyerek rafların arkasına saklandım.
"Sınıfa yeni gelen öğrenciyi gördün mü ?"
Kitapların arasında küçük bir delik açıp onları izlemeye başladım. Sandalyelere oturmuşlardı.
"Dikkat etmedim. "
Duyduğum kelimeler o kadar mutlu etmişti ki neredeyse ağlayacaktım. Mavi saçlarımla o kadar da dikkat çekmemiştim demekki.
"Sizce türü ne"
"Kokusu yoktu" Diğeri lafa atlarken ben öylece izliyordum. Yaptığım kötü birşey olabilirdi evet ama buradanda öylece çıkıp gidemezdim. Bu yüzden onların gitmesini beklemek zorundaydım.
Bastırıcı kullandığım için kokumu hissedemiyorlardı. Kurdum her ne kadar bana küssede bunu yapmak zorundaydım.
"Orospudur ozaman"
Duyduğum kelimeyle gözlerim irice açılmıştı. Dengemi korumakta zorluk çekip rafa daha sıkı tutunmuştum fakat tekrar onlara baktığımda deltanın kırmızı gözleriyle bakışmayı hiç ama hiç beklemiyordum.
Korkuyla yerimde titrerken buradan kaçıp gitmek istiyordum ama bir güç buna engel oluyordu.
Deltanın gözlerine kilitlenmiştim resmen o da çekmiyordu bakışlarını.
"Jungkook?"
Bakışlarını gözlerimden çekip arkadaşlarına bakmaya başlamıştı.
Adı Jungkook muydu ?
"Çok güzel..."
"Bende adıyla seslenmek istiyorum. Deltaya seslenmek istiyorum !"
Kurdumu zar zor susturmayı başırırken sabahtan beri benimle konuşmayıp deltanın ismiyle şakımaya başlaması beni şaşırtmıştı.
"Hım"
"Ya hiç kokusu olmazsa ?"
"Ağır bastırıcı kullanıyordur. Ama bu devirde bastırıcı kullananı zor bulursun hawin."
"Benim için onu koklar mısın ?"
İğrenç birşeydi bu alfalardan da nefret ediyordum.
Delta yani Jungkook bedenini tamamen hawine döndürmüştü. Gözleri bir tık koyulaşmıştı sanki yada ben uyduruyordum.
"Hayır, bunu neden yapayım ki ?"
"Ondan hoşlandım Taehyung ve onun orospu olup olmadığını öğrenmem gerekiyor"
"Hayır dedim sana. Diyelim hiç feromonu yok ozaman ne olacak ?"
"Benim olacak ?"
"Ya istemezse ?"
"Herkese yaptığımı yaparım ozaman." sapıkça gülümsemişti. Ne yapacağımı bilemezken bedenim buz tutmuştu.
Ya orospu olacaktım onların gözünde ya da o çocuğun zorbalıklarına katlanacaktım.
Orospu gibi görünmektense kurdumu öldürürdüm zorbalıklara alışkındı bedenim.
Kurdum köşesine sinip ağlarken bende hüzünle gülümsedim.
...
Bence artık olacaklar olsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
those eyes
Fanfiction"Ruh eşini kendine mi aşık etmeye çalışıyorsun ezik ?" ⭑"Neden beni onun gibi sevmedin ?" Omegaverse| Taekook