11.

545 63 15
                                    

Öğlen arası olduğundan herkes yemekhaneye inmişti. Bense kütüphaneye çıkıyordum.

"Bakar mısın ?"

Önüme çıkan kızla durmak zorunda kaldım. "Ben okula yeni geldimde spor salonu nerede gösterebilir misin ?" dedi.

Başımı sallayıp arkamdan gelmesini söylediğim de beni takip ediyordu.Birlikte alt kata indiğimizde kapıyı açıp spor salonunu gösterdim.

"Burası spor salonu"

Kız atik bir hamleyle beni içeriye iterken geriye doğru tökezlememle kapının kapanması bir oldu.

Dengemi koruyup kapıya ilerledim,ne kadar açmaya çalışsam da olmuyordu."Yardım edin !"

Sesim boş salonda yankılanırken yorgunlukla gözlerimi yumdum.
"Kimse duyamaz sesini,boşuna uğraşma"

İrkilerek arkama döndüğümde jungkook'un sevgilisini gördüm. "Ne işin var burada senin "

Tam o sırada herşey birebir otururken arkasındaki bıçağı da çıkarmıştı. Korkuyla kapıya yapıştığımde yardım çığlıkları atıyordum fakat sesimi duyan yoktu.

"Senin yüzünden Jungkook'la ayrıldık ucube !"

Şaşkınlıkla duraksarken gözlerim fal taşı gibi açıldı. Jungkook sevgilisinden ayrılmış mıydı ?

Demekki biz birilerini kudurtmuştuk,keyifle gülerek karşımdaki bedene baktım.

"O benim ruh eşim her halükarda bana gelicek... Ayrıca Jungkook'un seni sevdiğini mi düşündün cidden ?"

Aşağılayıcı bir şekilde konuşmam onu iyice çıldırttı bıçağı boğazıma dayan
dığında zorlukla yutkundum.

"Jungkook beni seviyor! Senin yüzünden ayrıldık biz" Yüzüme tükürükleri gelirken iğrenerek yüzümü buruşturdum.

Birden deli gibi gülmeye başladı." Ama seni öldürürsen ilalebet benim olur"

Korkuyla nefes alışverişlerim hızlanırken boğazımdaki metalin biraz daha baskı yaptı şah damarıma.

Benim yaşamım onun elinin ayarına bağlıydı sadece.

Karşımdaki omega ciddiydi, bu aşk değildi, takıntı yapmıştı resmen Jungkook'u.

Boynumdan süzülen kanlar kıyafetime bulaşıyordu. Deltayı hissettiğimde derin bir nefes aldım.

Geliyordu. Kurtaracaktı beni.

"Yap,sapla bıçağı!"

İki kaşınıda kaldırdığında bıçağı göbeğime saplayıp çıkardı acıyla inlerken iki büklüm oldum, ellerim yarama kapandı

"Şimdi göreceğiz kimin olduğunu"

Kapı birden kırıldı içeriye jungkook girdi fakat gözlerinden anladığım kadarıyla deltası açığa çıkmıştı.

Hızlıca yanımıza gelirken yanımdaki omegadan hıçkırık sesleri duymaya başladım.

Ona baktığımda ağlıyordu. Ne kadar iğrenç birisiydi.

Delta yaklaştığında bakışlarında ben yoktum,omegaya ilerledi. Gözlerim dolarken ellerimle daha çok bastırdım yarama,vitam sayesinde ayakta kalabiliyordum.

Jungkook'un deltası vitasını değil omegayı seçmişti.

Fakat birden omeganın suratına yumruğunu geçirdiğinde omega yere savruldu.

Omegayı umursamadan bana döndü. Gözyaşlarım süzülürken kendimi yere bırakacaktım ki Jungkook belimi kavrayıp beni kucağına aldı.

"Taehyung...özür dilerim,özür dilerim güzelim."Dudaklarını alnıma bastırırken başımı boynuna gömdüm.

Beni bırakmayacağını biliyordum, kollarımı boynuna dolamadım. Deltasın benliğimde hissediyordum.

Biliyordum bu sefer yara açan olmayacaktı,merhem olacaktı yaralarıma izler geçmese bile birlikte yıldızlar çizebilirdik değil mi ?

...

Delta herşeyin farkına vardı. Artık pofuduk bir delta okuyacağız💞💞💞

Bölümü yayınlamayı unutmuşum😭

Umarım beğenmişsinizdir,oy vermeyi unutmayın lütfen ⭐





Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 03 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

those eyes Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin