5.

697 63 14
                                    


Oy ve yorum lütfen ⭐

...

Konuşmaları bittiğin de birkaç ayak sesi duymuştum sanırım gitmişlerdi buradan.

Çöktüğüm yerden kalktığımda üzerimi silkeleyip tam buradan gidicekken önüme biri çıkınca birkaç adım geriledim.

Kafamı kaldırıp kim olduğuna bakmamla gözlerimi kaçırmam bir olmuştu. Deltaydı, onların dediğini mi yapacaktı acaba ?

Arkamı dönüp diğer çıkıştan çıkacakken durmak zorunda kaldım." Sende garip birşeyler var omega."

Ne kadar iletişime geçmek istemesemde arkamı dönüp simsiyah gözlerine baktım.

"Ne gibi ?"

Sesimi duyduğunda siyahları sanki kırmızıya dönecek gibi olmuştu. Deltası melez olduğumu fark etmiş miydi acaba ?

Birkaç adım atarak aramızdaki mesafeyi kapatmıştı. Gözleri yüzümde geziniyordu en son gözlerimde durduğunda konuşmaya devam etti.

"Onları duydun, ne dememi istersin ?"

"Beni koklamayacak mısın yani"  hissettirik bir şekilde güldüğünde kaşlarımı çattım.

"Deltamı çok hor görüyorsun...ne o yoksa koklamamı mı isterdin ?"

Gözlerimi kaçırdığımda sırıtarak bakmıştı bana. Sonrasında ise boynuma eğilmişti.

Refleksle geri adımlarken sırtım duvara çarptı,deltada aynı şekilde üzerime adımlayıp beni duvar ile arasına sıkıştırdı.

Başını tekrar boynuma yaklaştırdığında nedensizce midem kasıldı,kalp atışlarım hızlandı.

"Hiç kokun yok... Ne kadar bastırıcı alıyorsun ?"

"Dört"

"Kendini öldürmek mi istiyorsun! Omeganı hissediyor musun ?"

Gözlerim dolarken ellerimle oynamaya başladım. "A-az, canımı acıtıyor sadece"

"Bastırıcı almayı bırak omega yoksa çok yakında ölürsün."

Tırnaklarımın yanlarını yolarken bakışlarımı tekrar gözlerine çıkardım. Zaten bastırıcıdan ölmessem o öldürecekti beni.

Her şekilde ölüyordum ben.

"Ne dememi istersin ?"

"Hiçbir şey demesen... lütfen delta"

"Eninde sonunda öğrenecekler vi-
omega"

Son anda dediği şeyi değiştirdiğinde kaşları çatıldı,kendine mi kızmıştı bu ?

"Orospu olmak istemiyorum."

Kafasını sallayıp son kez bana bakıp gittiğinde kalbim acıyordu. Hayatımda hiçbir zaman mutlu olamayacaktım ben.

Gözlerimden akan yaşları sildiğimde bende kütüphaneden çıktım

...

Şimdi birşey soracağım size.

Taehyung'un kalbinin ağzının içine sıcacak bir jungkook mu

Yoksa her ne olursa Taehyung'u koruyup kollayan dünyayı karşısına alacak Jungkook mu

Seçim sizin.




those eyes Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin