Прогулка по парку

194 12 4
                                    

Пᴏᴄᴧᴇ ϶ᴛᴏᴦᴏ Ꭲ϶ᴛᴛᴇ и Ꭰɜёнᴏ ᴩᴇɯиᴧи ᴨᴩᴏʙᴇᴄᴛи ʙᴩᴇʍя нᴀ ᴄʙᴇжᴇʍ ʙᴏɜдухᴇ. Идᴇя ᴨᴩᴏᴦуᴧяᴛьᴄя ᴨᴏ ᴨᴀᴩᴋу ʙᴏɜниᴋᴧᴀ у них ᴏднᴏʙᴩᴇʍᴇннᴏ, ᴄᴧᴏʙнᴏ ᴏбᴀ ᴏни ɜᴀхᴏᴛᴇᴧи ᴨᴏдыɯᴀᴛь ᴏднᴏй и ᴛᴏй жᴇ ᴨᴏᴩциᴇй ʙᴏᴧɯᴇбнᴏᴦᴏ ʙᴏɜдухᴀ.
Пᴩᴏниᴋнуʙ ʙ ᴨᴀᴩᴋ, ᴏни ᴏᴋᴀɜᴀᴧиᴄь ʙ ᴄᴏʙᴇᴩɯᴇннᴏ дᴩуᴦᴏʍ ʍиᴩᴇ - ʍиᴩᴇ цʙᴇᴛущих дᴇᴩᴇʙьᴇʙ, чиᴩиᴋᴀнья ᴨᴛиц и ᴄʙᴇжᴇᴦᴏ ɜᴀᴨᴀхᴀ цʙᴇᴛᴏʙ. Их ᴦᴧᴀɜᴀ ᴄияᴧи ᴏᴛ ʙᴏᴄᴛᴏᴩᴦᴀ, и ᴄᴇᴩдцᴀ ɜᴀʍиᴩᴀᴧи нᴀ ʍᴦнᴏʙᴇниᴇ ᴏᴛ ᴋᴀждᴏй ᴋᴀᴨᴧи ᴋᴩᴀᴄᴏᴛы, ᴋᴏᴛᴏᴩую ᴏни ʙидᴇᴧи ʙᴏᴋᴩуᴦ ᴄᴇбя.
Ꮯᴀйᴦиᴋу и Ꮯу϶хиᴩᴏ ᴏбᴏɯᴧи ᴨᴀᴩᴋ ʙдᴏᴧь и ᴨᴏᴨᴇᴩᴇᴋ, ʙниᴋнуʙ ʙ ᴋᴀждый ᴇᴦᴏ уᴦᴏᴧᴏᴋ. Ꭰɜёнᴏ ɸᴏᴛᴏᴦᴩᴀɸиᴩᴏʙᴀᴧ ʙᴄᴇ ᴋᴩᴀᴄиʙᴏᴇ, чᴛᴏ ʙᴄᴛᴩᴇчᴀᴧᴏᴄь ᴇʍу нᴀ ᴨуᴛи - ᴏᴛ цʙᴇᴛущих ᴩᴏɜ дᴏ ᴨᴏᴩхᴀющих бᴀбᴏчᴇᴋ. Ꮻни ᴏᴄᴛᴀнᴏʙиᴧиᴄь нᴀ нᴇᴄᴋᴏᴧьᴋᴏ ʍинуᴛ, чᴛᴏбы нᴀᴄᴧᴀдиᴛьᴄя ʙидᴏʍ ᴏɜᴇᴩᴀ, ᴦдᴇ ᴧᴇниʙᴏ ᴨᴧᴀʙᴀᴧи ᴧᴇбᴇди. Их ᴄияющиᴇ ᴨᴇᴩыɯᴋи и иɜящныᴇ дʙижᴇния быᴧи ʙдᴏхнᴏʙᴇниᴇʍ дᴧя ᴋᴀждᴏᴦᴏ ᴋᴀдᴩᴀ, ᴋᴏᴛᴏᴩый ᴄниʍᴀᴧ бᴇᴧᴏʙᴏᴧᴏᴄый.
Ᏼдᴩуᴦ, ᴏни ɜᴀʍᴇᴛиᴧи уюᴛную ᴧᴀʙᴏчᴋу, ᴩᴀᴄᴨᴏᴧᴏжᴇнную ᴨᴏд ᴦуᴄᴛыʍ ᴋᴩᴏнᴀʍи ᴄᴛᴀᴩᴏᴦᴏ дᴇᴩᴇʙᴀ. Пᴀᴩни ᴩᴇɯиᴧи иᴄᴨᴏᴧьɜᴏʙᴀᴛь ϶ᴛу ʙᴄᴛᴩᴇчу ᴄудьбы и ᴏᴛдᴏхнуᴛь, нᴇᴄᴨᴇɯнᴏ нᴀᴄᴧᴀждᴀяᴄь ᴀᴛʍᴏᴄɸᴇᴩᴏй ᴨᴀᴩᴋᴀ. Ꮻни ᴨᴏᴄʍᴏᴛᴩᴇᴧи нᴀ ᴄᴛᴀᴩᴏᴇ дᴇᴩᴇʙᴏ и ɜᴀдуʍчиʙᴏ ᴨᴩᴏʙᴇᴧи ᴩуᴋᴏй ᴨᴏ ᴇᴦᴏ ʍᴏᴩщиниᴄᴛᴏй ᴋᴏᴩᴇ. Пᴀᴩняʍ ᴋᴀɜᴀᴧᴏᴄь, чᴛᴏ ᴏни чуʙᴄᴛʙуюᴛ ᴇᴦᴏ жиɜнᴇнную ϶нᴇᴩᴦию чᴇᴩᴇɜ ᴋᴏжу.
Ꮯидя нᴀ ᴧᴀʙᴏчᴋᴇ, ᴨᴀᴩни иɜᴩᴇдᴋᴀ ᴨᴇᴩᴇᴋидыʙᴀᴧиᴄь ɸᴩᴀɜᴏчᴋᴀʍи, нᴏ ʙ ᴏᴄнᴏʙнᴏʍ ʍᴏᴧчᴀᴧи..

- ϶й, Ꭲ϶ᴛᴛᴇ. Ꮶᴀᴋ дуʍᴀᴇɯь, чᴛᴏ быʙᴀᴇᴛ ᴄ ᴧюдьʍи ᴨᴏᴄᴧᴇ ᴄʍᴇᴩᴛи?

- ничᴇᴦᴏ. Ꮻни ᴨᴩᴏᴄᴛᴏ иᴄчᴇɜᴀюᴛ, ʙᴇᴩнᴇᴇ, их дуɯᴀ.

- хᴀх, хᴏᴛь ʙ ϶ᴛᴏʍ я ᴄ ᴛᴏбᴏй ᴄᴏᴧидᴀᴩᴇн.

- хᴏᴛь ʙ чёʍ-ᴛᴏ ʍы ᴨᴏхᴏжи.

Ꮞᴇᴩᴇɜ нᴇᴋᴏᴛᴏᴩᴏᴇ ʙᴩᴇʍя ᴨᴀᴩни ᴩᴀɜᴏɯᴧиᴄь. Ꮞᴛᴏ ж, ϶ᴛᴏ ᴨᴩᴏᴦуᴧᴋᴀ быᴧᴀ хᴏᴩᴏɯᴏ. Ꮋᴏ ʍᴏᴦᴧи ᴧи ᴏни ᴄчиᴛᴀᴛьᴄя ᴛᴇᴨᴇᴩь дᴩуɜьяʍи?

Очень маленькая глава, но фантазии ноль, извините. Голосуйте, пишите пожелания и идеи на новую главу, заранее спасибо, люблю всех читателей

Отчёт: 255 слов.

Мой чёртов сосед по партеМесто, где живут истории. Откройте их для себя