ben Lisa 17 yaşındayım lise 3'e gidiyorum liseyi yurtdışında okumayı istedim şuan uçakla fransaya gidiyordum tek başıma ailemle pek aram iyi olduğu söylenemez istenmeyen bir kız çocuğuydum 15 yaşında aile şiddetine maruz kaldığım için evden ayrılmak zorunda kaldım benim le aynı kaderi paylaşan bir arkadaşımla ev tutup yaşamaya başladık o günden beri ikimiz bir mağazada çalışan olarak giriş yaptık şuan durumumu soracak olursanız iyi bir hayat yaşıyorum ev tuttuğum arkadaşımla zorda olsa vedalaşmış ayrılmıştık ah onu şimdiden özledim ama oda kendine pasaport çıkarınca yanıma gelecekti öyle sözleştik neyse yolculuğumuzun 2. Saatine bulunmaktayız kaldı son 2 saat neyse bende bunu uyuyarak devam ettirmek istiyorum
(2 saat sonra)
Uçaktan inmiş bavulumu bekliyordum beklerken yanıma güzel vücut hatlar boyu 1.60larda saçları siyah ve hafif dalgalı bir kız yanaştı galiba ilgi duymaya başladım onunla konuşmak için acilen birşeyler yapmam lazım hah buldum yanlışlıkla ona çarpıcaktım elimdede bublee tea vardı onun üstüne dökecektim ahaha ay çok zekiyim ya iyiki varım🤭 ve o anı gerçekleştirmek için ayağımın bir yere takılması lazım ve takılıp onun üstüne düştüm
Genç kız: hiii naptınız hanım efendi
Lisa: ay kusura bakmayın ayağım takıldı lavaboya gidebiliriz isterseniz üstünüzü değiştirin
Genç kız : neyse ya önemli değil bavullarımız gelsin sonra gideriz lavaboya
Lisa: tamam nasıl isterseniz galiba türksünüz türkçe konuştuğunuza göre
Genç kız: ha evet aslında yarı fransızda sayılırım annem Türk babam Fransız
Lisa: Hım güzelmiş bu arada isminiz nedir acaba?
Genç kız : adım buse sizin neydi?
Lisa: demek adın buse
Buse: efendim anlamadım
Lisa: ha yok birşey kendimce mırıldanıyordum bu arada ismim Lisa tanıştığımıza memnun oldum buse
Buse: bende memnun oldum Lisa güzel isimmiş
Lisa: evet güzel isimdir aslında adım Lisa değildi başka birşeydi değiştirmek zorunda kaldım
Buse: neden peki sorabilirmiyim rahatsız olmazsan anlatabilirsin dinlerim
Lisa: aslında şöyle yapabiliriz ben sana numaramı versem akşam biyerde buluşup yemek yiyelim diyorum orda sana sebebini anlatırım
Buse: tamam kabul neden olmasın
(Lisa numarasını buseye verir)
Buse: tamamdır kaydettim çaldırıyorum ozaman
Lisa: tamam bekliyorum
Buse: çaldırdım geldimi
Lisa: evet geldi neyse ozaman ben otele geçiyorum görüşürüz akşam ozaman
Buse: ok görüşürüz
Lisa: bay
(bir kaç saat aradan sonra otelde)
Lisa: galiba ben buseye ilgi duymaya başladım ya acayip dikkatimi çekti şuan napıp edip onu kendime aşık etmem gerek neyse akşam için güzel bir elbise seçmeliyim
Bakalım bavulda güzel şeyler koymuş muyuz hımmm bu ne yok olmaz aha buldum oha çok iyi

60larda saçları siyah ve hafif dalgalı bir kız yanaştı galiba ilgi duymaya başladım onunla konuşmak için acilen birşeyler yapmam lazım hah buldum yanlışlıkla ona çarpıcaktım elimdede bublee tea vardı onun üstüne dökecektim ahaha ay çok zekiyim ya ...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(lisanın giyeceği elbise)
Lisa: bu çok iyiymiş bunu kesin giymem gerek neyse konumu atmam lazım
Gönderen: lisa
Alıcı: Buse
Mesajlaşma
Lisa: Buse ben Lisa akşam Fransa'daki ünlü restorant gidelim diyorum
Konum: ****** restorantı
Lisa: uygunmu senin için akşam 8de
Buse: evet uygundur lisacım ymm ozaman orda buluşuyoruz
Lisa: tmm bay
(mesajlaşma sona erdi)
Lisa: oha bana lisacım dedi evet evet lisacım dedi yanlış görmedim yesssssss neyse sakin olmalıyım ve buluşma saatimize tam 2 saat kalmış bulunmakta hazırlansam iyi ederim
(kıyafeti giyer ve saçını at kuyruğu yapıp makyaj masasına geçer)

(lisanın giyeceği elbise)Lisa: bu çok iyiymiş bunu kesin giymem gerek neyse konumu atmam lazımGönderen: lisaAlıcı: BuseMesajlaşmaLisa: Buse ben Lisa akşam Fransa'daki ünlü restorant gidelim diyorumKonum: ****** restorantıLisa: uygunmu senin için a...

(lisanın makyajı)
Lisa: ay çok güzel oldum ya
Neyse gidelim bakalım Buse hanımı kendimize ayırtabilirmiyiz maalesef küçük kızım sulanıyor annecik lazım ona ahahaha