*Sena'nın ağzından*
Çok güzel bir yaz tatilinin ardından yeni okulun heyanıyla uyandım.Uyanmıştım ama yerimde uyukuyordum resmen.Dünün yorgunluğunu atmak için duş almalıydım.Soğuk bir duş beni kendime getirirdi.Duşun ardından kıyafetimi seçmem gerekiyordu. Her gün bu sıkıntıyı çekmekten usandım.Neyse dolapla 10 dakika bakıştıktan sonra istediğim kıyafeti buldum.Diz üstünde kot bir şort, dekolteli bir gömlek ve deri ceket bugün kü konbinimdi. Altına da rugan platform bir ayakkabıdan sonra Büşra'yı çağırmaya gittim.
*Büşra'nın ağzından*
Çok sıkıcı yaz tatilinin ardından yeni okulun stresiyle uyandım.Yeni okul ve arkadaş stresiyle içimden hiç birşey yapmak gelmiyordu.Soğuk bir suyla yüzümü yıkadıktan sonra giyinmek için dolabımın karşısına geçtim. O kadar isteksizdim ki yeni okul için elime geçen hardal sarısı kalem pantolon ile jean gömlek giydim. Altına da mavi bir sandalet giyerek merdivenlerden inmeye başladım.Sena bana sesleniyordu.
Sena:Uykucu kalk artık.Senin yüzünden geç kalıcaz!
Büşra :Kalktım,kalktım. Hadi dışarda kahvaltı yapalım.
Büşra:Hadi o zaman. :) (kahvaltımızı yaptık ve yeni okulumuza form vermek üzere okulun yolunu tuttuk.)
*Pınar'ın ağzından*
Gözlerimi sabahın ilk ışıkları ile açtım.Eğlenceli ve bir o kadar da Heyecan dolu yaz tatilinin sonunda okulun ilk günü gelmişti.Bir an önce yataktan kalkıp hazırlanmaya başladım.Üzerime pileli kolsuz bir tulum giydikten sonra konbinimi beyaz bir rugan ayakkabı ile tamamladım. Salona inip ailem ile kahvaltı yaptıktan sonra arabama binip okula doğru yol aldım.
--------------------------------------------------------------------
Sınıfa girdiğimizde Müdüre'yi gören herkes birden gülmeye başladı.Ne olduğunu anlamaya çalışırken ders hocası kendimizi tanıtmamızı istedi. Hala sınıflardaki tanıtma merasimi devam mı ediyor? Saçma ama zorundayız....Kendimizi tanıttıktan sonra;
hoca:kızlar,boş yerleri görüyorsunuz. Ve artık oturabilirsiniz di mi? (dedi ve ders anlatmaya başladı.)
Büşra ve ben en arkada boş olan yere oturduk.Dersin ilerleyen zamanlarında en arkada oturan 2 çocuğun bize baktığını farkettik.(zil çalar...)
*Yemekhane*
Ben ve Büşra yemeğimizi yerken derslikteki 2 çocuğun hala bize baktıklarını farkettik. O sırada masamıza gelen Pınar adındaki bir kız parti vereceğini ve bizim de davetli olduğumuzu söyledi.
Sena:Bu okuldakiler ile tanışmamız için büyük bir fırsat :)
Büşra:Ya ne demezsin! Başka zaman da tanışabiliriz.Bence hiç iyi fikir değil.( büyük çabalarımla Büşra'yı ikna etmiştim :)
*Bir gün sonra Akşam*
Büşra yine sıkılmıştı. Bu akşam Pınar bir parti veriyordu ve oraya gidecekti. Hazırlanmaya başlamıştı. Sıkıntılı bir anda aldığı bir elbiseyi giydi ve Sena'ya: ''Çıkıyorum ben,partiye biraz erken gideceğim.'' dedi ve arabasını sürmeye başladı. Yolda gayet sakin giderken önüne bir şey çıktı ve araba takla atarak yere düştü. Büşra'nın gözleri yavaş yavaş kapanmaya başlamıştı. Uyandığında önce bir çift mükemmel göz gördü. Sonra belirginleşti ve siyah ceketi, uzun boylu, siyah saçlı bir adam olduğunu farketti. Daha Büşra konuşamadan O:
Damon: Ben Damon!
Büşra : Ben de Büşra. size bir sorum olacak. Bana neler oldu?
Damon:Kaza yapmıştın. Seni yolun ortasında gördüm. Ve hastaneye getirdim. Telefonundan birkaç kişiye haber verdim. Sena diye biri geldi.
Büşra birşey söylemedi.Sadece Damon'a bakakaldı.O sırada Sena içeri girdi.
Sena:Hım. Bakın bizim kazazedemiz uyanmış.Deli misin sen kızım? (Büşra hafif bir gülümsedi. Sena'yı çok severdi.Onun kişiliğine en benzer oydu.)
Damon:Bayanlar konuşmanızı bölüyorum ama Sena geldiğine göre ben artık gidiyorum.Geçmiş olsun.
Büşra: Teşekkür ederim herşey için. (damon gülümsedi ve odadan çıktı.)
Sena:Çok ateşli birisi fakat umursamaz biri belli. Gıcık :D
(eve gitmeye karar verdiler.İyileşmeye evde devam etti ve İyileşme sürecinde Damon hakkında araştırma yapıp durdu. Aklında çıkmıyordu.Nasıl çıkabilridi ki?Ama Damon hakkında hiçbir bilgi bulamadı.)
O kazadan sonra Ben ve Büşra okula gitmemiştik.Ama artık gitmeleri gerekiyordu. Hazırlanmaya başladık ama çok isteksizdik. Büşra hazırlanmıştı ve Sena hemen Büşra'nın odasına gitti.
Sena:Hadi uyuşukçuğum :) Geç kalmak istemiyorum belki okula yeni yakışıklı öğrenciler gelmiştir :)
(Büşra hızlıca aşağı indi.Evet,İnanamazsınız ama Büşra'da bugün okulun nasıl geçeceğini merak ediyordu.Arabaya bindik. Arabada müziği son ses açtık ve stresimizi ata ata okula vardık.Eğlenceliydi.)
Sena: Büşra,ben Pınar'ın yanına gidip partide görüğüm çocuğu sormam lazım :) ortalıktan kaybolma sakın. İşim var sonra seninle.Öpüldün :)
(Büşra da yoluna devam etti ve sonra baktı kibütün kızlar 2 çocuğun üzerine düşmek üzerelerdi. Kesin bunlarda erkektir. Büşra, Çocuklara baktı ve onlardan birinin olduğunu farketti.Kalbi çok hızlı atmaya başladı. Ama Damon'ı ne de diğerini taktığı yoktu sadece eline aldığı haritaya bakarak yolu bulamaya çalışıyordu.Daha sonra Sena koşarak Büşra'nın üzerine doğru hızlı bir şekilde koşamaya başladı.)
=>Acaba neden üzerine doğru koştu? Niye Damon'ının yanına gitmedi?Damon'ın yanındaki kimdi? Bunun gibi birçok sorunun cevabı diğer bölümlerde...