Capitolul 1

102 5 0
                                    

-Yaa Yuri trezeste-te odata, nu ma face sa sar peste tine!!
- imm, Ri Ta vrei sa chelesti , lasa-ma sa dorm ....
Diminetile sunt mereu amuzante cu sora mea care trage mereu de mine sa ma trezesc , trebuie sa mergem la sala de dans pentru inscrieri , speram ca de data asta sa reusim ceva, nu prea am avut incredere in mine dar datorita surori mele si a fratilor mei vitregi am reusit sa scot umpic de indredere si obtimist ....
Rita: haideee Panda mic trebuie sa mergem sa ne inscriem....
Yuri: immm inca putinn....
Rita: ahh zici asta mereuu, tu ai vrut-o....
sora mea sare in pat peste mine si ma gadila , fratele nostru intra si el in camere razand cu pofta in fiecare dimineata este acelasi ritula cineva trebuie sa sara peste sora mai mica ca sa o trezeasca ....
Mike: yaaa yaa gramada cere varf...!!
Rita: nuu nu sari si tuu ...
yuri: auu ma strivitii , aer va rog ....s-a aruncat si elefantul , dadeti-va jos gata sunt treaza...
Mike: auu.....ce putere ai....de acum incolo sa sti sa te trezesti daca vrei sa nu mai fi chinuita de noi :)))
Ma uit cu furie la fratele meu si arunc cu perne in el ..
Yuri: vrei sa morii ?? ...
Mike: nuu nuuuu:)) , haideti masa e gata
Rita : haide sa ne pregatim ....
Yuri: crezi ca vom reusi??
Rita: cred in puterile noastre ....haidee jos din pat .....
Am coborat jos in living mama si tata ne asteptau cu micul de jun...
mama: ahh haideti este deja tarziu ....v-am pregatit micul de jun
tata: sper ca ati dormit binee ,mancati bine va duc eu la centru de artisti ,....
Mike: le duc eu appaji , stai linistit....voi trebuie sa mergeti la servici...
Rita: ok , noi suntem gata...
Mike : atunci sa mergem ....
yuri: pa aeoma ,appaji
m/t: pa fetelor aveti grijaa, va iubim !
Rita: si noi
Mike: cat va dura inscrierea asta e asa de aglomerat...
Yuri: sper ca nu mult...
Mike: si eu sper , am ajuns , eu ma duc in oras ma sunati dupa ce terminati.
Rita : ok uriasule , pa !
Am luat-o inaite cu sora mea spre sala de inscriere , 2 baieti ne anunta sa ne inscriem pe tabel si pe internet , ne-au dat adresa pagini pentru mai multe detalii...
Yuri : ieeiii , am terminat repede , ne mai plimbam prin oras??
Rita : ok , sa mergem ..
In timp ce ne plimbam , ne ducem spre cafenea , si intram pe net ....
Rita: sa vedem ce mai e pe aici...
Yuri: omoo , o sa mor .....
Sarim amndoua de la masa si strigam in cor "
-PARTICIPAREA E IN COREA
-PARTICIPAREA E IN COREA
Yuri: vorbeste serioss??
Rita: nu cred
Mike: maimute mici , ce e cu voi , mergem??
Yuri: oppa ,oppaaaa , mergem in corea !!!!!!
Mike: cee??
Rita: concursul de dans si muzica e in corea .....
Mike: serios , nu cred , ma bucur , insfarsit o sa va vedeti visele implinite
Am ajuns acasa parinti inca erau la servici , intru in camera si caut toate detalile despre inscriere si locul stabilit ...data plecari pentru concurs era peste 2 zile oara 12:00 sala de dans si muzica din centrul orasului seoul .....
Nu credeam ca este adevarat , mereu am fost negativista in legatura cu visele mele , mai ales ca nu am avut o copilarie foarte stralucita , parinti mei au murit pe cand eram doar o copila de 5 ani, din cauza unui accident de masina , am avut norocul sa ii intalnesc pe parinti fratilor mei vitregi , au avut mare grija de mine , nu mi-a lipsit nimic , sunt norocoasa cu asa familie ....ce imi aduc aminte de parinti mei , mama mea canta avea o voce minunta ultima data cand mi-am vazut parinti mama mi-a spus sa am incredere in visele mele , asa cum stelele sunt stralucitoare pe cer asa vor fi si visele mele ....
Yuri: mama , tata , poate chiar visul meu se va implini??
Mike: Sa fi sigura de asta Panda mic.... parinti tai te vegheaza si au grija de tine ....
Fratele meu ma ia in brate si ma saruta pe frunte consolandu-ma ....
Yuri: Oare oppa ? imi e asa de dor de ei ...
Mike: stiu pitic stiuu , gataa ....facem o promisiiunee??
Yuri: ce promisiune?
Mike: da-mi mana ....asculta-ma cu atentie , sa nu mai scoti nici o lacrima de tristete pe obraji tai ok ? cat despre visele tale si al surori tale , promite-mi ca nu vei fi nagativista si ca nu te vei da inapoi , ai suferit destul din copilarie pana acum , tot ce ai bagat in cutia cu vise se v-a implii ! acum este vremea sa zambesti si sa stralucesti !!! promiti??
Yuri: Promit oppa , multumeeescccc!!!!
Mike: asa te vreau piticot , haideti puneti mana si inscrieti-va pe tabel, si faceti-va bagajele maine , peste 2 zile plecati in coreea .
Rita: ahh ce crezi ca vor zice mama si tata , vor fi de acord sa plecam tocmai in coreea??
Mike : o sa fie de acord , o sa vedeti , nu va faceti griji...!
Tata: ce fac fete mele??
Mike: foarte nostim , ma vezi fata??
Tata: upss , scuzee :))) ce fac baietii mei ? :))
Toti: bine appaji :)))
Tata:)) deci aveti noutati despre inscrierile voastre ??
Rita: da tata, ne-am inscris pe programul de la sala , trebuie sa ne inscriem pe pagina de pe internet , sala este .....
Mama: este cee....
Yuri: este in coreea ...
Tata: in coreea?? serioss??nu stiu ce sa zic....
mama: cand trebuie sa plecati??
Rita: peste 2 zile ...
mama: fetelor dar totusi in coreea?? e cam departe , nu stiu ce sa zic....
Rita: mama, tata deja ne-am inscris , nu avem de gand sa ne lasam de visul nostru.....
Mike: tata , mama , va aduceti aminte cand Yuri era mica si ati gasit-o ambandonata langa spital, hoinarind pe strazi
, va aduceti aminte cand ea v-a spus ca vrea sa isi indeplineasca visele , mama ei a fost o cantareata minunta ultima ei rugaminte inainte ca tragedia sa se intample a fost ca Yuri sa isi indeplineasca visele si sa se ridice mereu....si Rita va aduceti aminte cand a venit Yuri in aceasta casa si Rita tipa odata cu Yuri ca vor sa devina celebre .....
tata: da stim foarte bine , fetelor stiu ca va doriti asta din tot sulfetul , nu avem de gand nici peste cap sa va stam in calea viselor voastre , meritati din plin , asa ca faceti-va bagajele veti merge in corea , Mike , tu vei merge cu ele! doar Jacson mai lipseste din peisaj ....
Mike: daca trebuie , v-a fi placerea mea sa imi duc surioarele in lumea viselor....
Toata lumea rade si e fericita , mama ne aduce aminte sa il sunam pe fratele nostru Jackson sa ii spunem de plecare ...

Mike ne scoate afara in oras sa sarbatorim, speram sa iasa totul bine , eram prea fericiti ca vom pleca in corea , credeam ca este un vis , si ca voi urma sa ma trezesc .....


Asta este...Primul capitol sper sa va placa :3

~Stralucind printre stele~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum