Mike ne scoate afara in oras sa sarbatorim, speram sa iasa totul bine , eram prea fericiti ca vom pleca in corea , credeam ca este un vis , si ca voi urma sa ma trezesc .....
Ciocnim cu toti paharele strigand in cor ''pentru visul nostru''
mike: Bravo fetelor , o sa ne vedem in curand in corea , waaa si ce mai nebunii , nici mie nu imi vine sa cred :))
Yuri: dar cum ramane cu Jackson , l-am sunat si nici un semn de viata ....
Rita : vorbim de lup, sunaa....!
Yuri: omo , oppa dc nu raspunzi...
Jackson: oooohhh , micuta mea perla imi pare rau eram intrafic , ce s-a intamplat ??
Yuri /rita:opppaaa!!! sper ca stai jos..
Jackson: Nu stau :))) , sunt cu dosarele in mana , spuneti ce s-a intamplat ma lasati in suspans??
Yuri: Oppa plecam in coreea de sud!
Jackson: stai cee?? ....... vorbiti seriosss??
rita: oppa sper ca nu ai cazut :)))
Jackson: nuuuuu nu inca, nu pot sa cred cat ma bucur pentru voi fetelorr, sa nu imi spuneti ca, concursul talentelor voastre este in coreea ?
Yuri: ai ghicit oppa , am inteles ai crezut ca mergem in corea doar de vizita nu?
Jackoson: da Yuri, stiu ca va place acea tara si tot ce detine de ea , idoli , actori ,vedete, tara , manacare , si am crezut ca faceti doar o mica vizitaa....
Mike: Ohh frateee sa sti ca si eu va parasesc...
Jacson : ohh cee?? sa ghicesc pleci si tu cu ele...
Mike: de unde ai ghicit ??
Jackos: doar nu iti lasai surorile singure in avion la capatul hartii nu ?
Mike:asa este ....
rita/yuri: oppa ne este foarte dor de tineeee
Jacson: si mie de voi ingerasi mei
Jackson: ma bucur nespus de mult , deja aud paharele cum le ciocniti , ciocnesc ci eu cu voi , eu trebuie sa inchid , vorbim maine baietii , va iubesc si aveti grija de voi..
Toti: si noiii!!
Asa am sarbatorit mult si bine , am ajuns acasa era tarziu m-am aruncat in patul meu aruncand cate un ochi pe tavan si pe fereastra ce imi lumina camera, stelele stralucitoare si luna care facea cateva siuvite de lumina in camera....
M-am rodicat din nou din pat ducandu-ma la fereastra , vantul batea calm gadilandu-mi fata si miscandu-mi cateva siuvite de par ratacite , nu imi puteam lua ochi de la cerul plin de stele erau atat de frumoase si stralucitoare , si brusc imi aduc aminte o secventa de cand eram mai mica , mama ma lua in brate si imi arata stele si imi spunea ca omul straluceste precum o stea , iar daca mi se va face dor vreodata de cine drag sa ma uit pe cerul instelat atunci stelele vor straluci mai tare ...
Yuri: corect, mama, tata acele 2 stele mari care licaie voi sunteti nu e asaa??
Inchid ochi lasad briza calda de primavara sa imi gadile fata , si o lacrimima ratacita pe un obraz , deschid din nou ochi si o stea cazatoare picteaza cerul , am tresarit de la geam stergandu-mi lacrima , inchid ochi si imi pun dorinta , rasufleu incet apoi ma intorc in pat lasandu-ma prada viselor .....
A doua zi ma trezesc ingandurata , Rita si Mike ma asteptau in living , facand micul de jun.
Mike: Panda mic , te-ai trezit ?
Rita: lenesa mica , te-am lasat sa dormi azi , nu am vrut sa mai sarim pe tine sa te trezim ...
Yuri: de aia a fost atat de liniste , am putut sa dorm mai bine...
Mike: ce e cu fata asta la tine? nu te simti binee??
Yuri: sunt bine oppa ....
Rita: in regula scuipa tot!, crezi ca m-am nascut ieri ??
Yuri: ce sa spun surioara sunt bine , sunt doar somnoroasa doar ce m-am trezit....daca stau bine sa ma gandesc cred ca i-am visat pe parintii mei...
Mike/rita: cee??
Yuri: ohh , dar un vis inceata ...
Mike: Vino incua, ce ai visat ??oh?
Yuri: appaji, era fericit ma lua de mana si ma plimba si ma luat in brate si ma pupa era atat de fericit , apoi ma duce la mama care ma astepta si eu alergam spre ea , am luat-o in brate , mama a inceput sa planga iar apoi ma mangaie si imi zambeste , tata vine langa ea si ma iau amandoi de mana ...tata imi zambeste si imi spune ca este mandru de mine si nu mai fiu trista , iar mama zambeste frumos in timp ce ma mangaie pe cap , si spune ca este fericita , sa nu mai fiu trista , ori ce ar fi ei sunt langa minee , apoi ma iau amndoi in brate si mama imi canta un cantec care obijnuia ea sa imi cante cand eram mai mica .....
Dupa ce le povestesc visul cateva lacrimi imi umezeau obraji palizi , Mike si Rita ma iau in brate si mangaindu-ma pe spate ...
Mike: Pitic mic , ti-am spus ca parinti tai sunt mereu langa tine , vezi au vrut sa iti arate ca sunt aici mereu langa tine , cat de frumos.
Rita: off copilu , imi vine si mie sa plang , parinti tai sunt inca prezenti alaturi de tine , si tot ei ne-au ajutat sa ajungem acolo unde ne-am dorit , doamne ce frumos , agioo plang .....Acel vis era realitate simteam asta , dupa ce am mancat micul de jun , am fugit sus in camerele noatre si am inceput sa ne facem bagajele , era o continua veselie , parca eram nebunii din jungla , Mike tipa incontinuu ca nu isi gaseste bagajul si unele accesori dupa doua ore de ras si panarama , am pus bagajele langa usa camerelor noastre , Mike iese mandru spre noi ca a terminat de impachetat ,,,
Rita: Oppa nebun , sa inteleg ca si hartia aia igienica iti trebuie nuu??
Mike: ce hartie ??
Am inceput cu toti sa radem pana am lesinat pe holul scarilor , Mike avea o hartie igienica lipita de hanorac .....
Mike: nu mai radeti , nu stiu ce cauta hartia asta pe mine ...:)))))
Yuri : aer va rog , Oppa in ce fel ti-ai facut tu bagajelee?? :))))
mama/tata: ce fac baieti mei colo sus :))) , vad ca radeti cu poftaa :))
Rita : tatiiii , mama , ati venit ....
Mama: da scumpo am ajuns , voi ce faceti , v-ati facut bagajele nu?
mike: daa mami
yuri: mike sigur ai facut bagajele :)))
mike: iti arat eu tine , vino aici ..!!!
Yuri: nuu , ajutorrr urs moraconosss :)))
Tata: usor , nu va alergati pe scari :)) doamne copii astiaa uitat-te la ei :)))
mama: copii nu mai alergati :))) uita-te la ei :)))) o sa imi fie dor ne nazbatiile lorr ,..
mama si tata radeau de nazbatiile noatre dar pe de o parte erau tristi ca vom pleca departe de ei ......
Asa ca in ultima seara trebuie petrecuta din timp , nici un minut pierdut mama si tata radeau cu noi , in timp ce ne uitam impreuna la un film si multe floricele ........................................