Capitolul 12

13 1 0
                                    

Ultimile 2 zile au trecut fulger , azi este ziua cand impreuna cu SHINee vom urca pe scena pentru finala....aveam putine emoti , ma rugam sa iasa totul bine si fara greseli....

Toti ne pregateam ,eu am ramas ultima uitandu-ma in oglinda si spunand ca totul v-a fi bine....''aeoma , appa, ajutati-ma~!!''

Cobor scarile , fratii mei se incaltau si erau gata de plecare ...

-Rita: hey printeso , esti gata? 

Yuri: Gata!

-Mike: Pai aratam minunata....Vom straluci pe scena !

Jackson: Asa e ...! 

Yuri: Oh suna Taemin....Da oppa ?

-Taemin:Hey pitic , sunteti gata? noi am ajuns acum 2 minute va asteptam!

-acum venim, in 5 minute suntem acolo!

-Bine ...

-Yuri: sa mergem baieti au ajuns acum 2 minute...

-Jackson: Sa mergem si sa ii uimim.....!
Am urcat in masina Mike a condus cu viteza lumini , in 5 minute am ajuns in fata salii de concert ...am intrat in culise , baietii de la Make-up si microfoane ne-au recunoscut , ne-au condus la machiaj , in timp ce tipi de la machiaj ne aranjau, eu si frati mei cantam melodia sa ne incalzim corzile vocale....

Jonghyun: Hey aici erati , Ommaaa aratati sclipitori de uimitori....Sunteti gata?

-Yuri: da.....suntem!

Taemin: Emotii?...

Yuri: Tsshh ...doar sper sa nu fac ceva gresit cum am facut la repetiti!

-onew: Hey iar incepi ...nu are legaturaa...

-Minho: a fost doar un accident de neatentie...aici totul v-a fi bine...aveti incredere da?

-Key: hai sa nu va aud  chesti din asteaa...veti fi minunati!!! puterea SHINee este peste tot!!

Mike: Sper sa fie cum spuneti voi!

Baietii ne privesc chocotind ne ia de mana si de duce langa culise , se adunam cu toti intr-un cerc .... Minho:acum cativa  ani eram si noi asa ca voi , faceam pentru prima data cunostinta cu emotiile scenei , publicul nerabdator, luminile stralucitoare care te urmaresc...
Taemin: Fani care striga numele , aplauzele , furnicaturile din stomac...Incurajarile parintilor...

-JH: Cercul de incurajari, vorbele de incurajari, vise implinite...

Key: emotiile cand auzeai publicul , microfoanele care tremurau in mainile noastre...

Onew: Si o gramda de vise implinite ...asa ca asta va fi incurajarile haideti adunareaaa oameni strlucitorii!!

-Onew: suntem cei mai buni !

Minho: Vom reusi orice ne sta in cale!

JH: Noi suntem minunati si vim stralucii~

Taemin: Suntem puternici si reusim!

Key: Avem incredere in puterile noastre Noi suntem...

Toti: SHINee ~~~ We were born to shine!~~~~
Cine suntem noi?

-SHINe stars , ne-am nascut sa stralucimmmm!!!!!

Cercul baietilor  si cuvintele lor uimitoare ne-a dat mai multa incredere in noi , era atat de minunat , cand ma gandeam ca am pasit pentru prima data aici eram doar niste copii ce nu stiam ce se va intampla , apoi in fata noastra au aparut baietii si multe vise implinite!!

Onew: Veti fi minunati!

X : BAIETI! in 5 minute intrati! fiti gata!

-Mike: ok sunte gata !

SHINee: Replay , Replay!! Fighting!!!! 

In ultimul minut baietii au luat-o inaite pe scena ....

-Onew: Annyongseyoooo!!! Ne bucuram sa va vedem pe toti aici , in seara asta veti vedea talentele ...

-Taemin: asteptati si veti vedea...

JH: Hai sa nu ii mai tinem atat in suspans !

Minho: ai dreptate , si eu sunt nerbdatorr!!
Key: cu toti suntem ..Bun  Bun sa incepem ....So ,sa vina stelele!!!! Strigati cu toti Stary , stary!! 

Dupa cele spuse de baieti o gramada de aplauze si un ecom se auzea  , imid adea fiori , pana in maduva spinarii,,,, am respirat adanc si am urcat pe scena....
-Minho: aicii suntt!!!
Onew: deci veti vedea mai multe in sera asta , in doar o saptamana si ceva am stat cu cei mai minunati oameni , sunt foarte talentati si foarte  plini de viata , si foarte increzatori!
Yuri: Ne lauzi ? Oppa ce e asta ....Noi am avut de invatat multe de la voi , am avut ocazia sa invatam de la cei mai incredibili oameni de pe pamant....Asa ca un simplu multumesc nu v-a ajunge vom da tot ce putem ca sa va multumim de la cer pana la pamant! Multumim pentru tot !

JH: ahh ce astaaaa , ce cuvinte...ahh serios! ce minunat!

Taemin; ahh zau asa , ce minunat!

Key: ahh ma faceti sa plang...ahhh zau asaa!! ahh...

Minho: zau asaa , deja ne emotionati .... Doamnee...

Onew:hahhaa  doamneee nu ne faceti sa plangem!

Publicul aplaudaaa mai tare si incurajau in continuare strigau intruna ''SHINee!!! Stary''

Onew: Bun sa incepem talentele! Sunteti gata??

''DAAAAAAAAAAAAAAA''

Luminile se sting , ne strangem cu toti de mana , cei din SHINee ne bat usor pe umar si ne ureza noroc , si cocor langa scena...

Dupa cate am discutat cu baieti vom canta si dansa doar noi apoi baietii se vor alatura noua spre finalul cantecului...Cantecul compus de Jonghyun se numea ''Besides Star Shines.''

Din intuneric cateva luminite slabe se jucau pe langa noi melodia incepe, Noi incepem sa cantam , Baieti urlau odata cu publicul , melodia incepea lent timp de 5 secunde , apoi intra in forta ....

SHINee: asaa baietiii , bravooo ...
Pe tot parsursul coregrafiei si melodiei a fost minunat publicul urla la pasii ametitori si notele  vocilor noastre.....Coregrafia era minutata la jumatea melodiei se opreste timp de 10 secunde in susans cu sunete de batai de inima si luminile stinse , doar  cateva luminite de diferite culori se plimbau pe toata scena baietii urca pe scena langa noi , melodia continua si baietii danseaza  si canta odata cu noi , era atat de minunat...greu de explicat...Ma simteam ca si cum am fi avut un concert cu baietii pe scena , atat de excelent  sa dansezi si sa canti impreuna cu ei,...

Finalul a fost incredibil de uimitor....Fanii urlau si tipau si ne strigau numele................................................................................................................




~Stralucind printre stele~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum