Capitolul 7

41 2 0
                                    

Nu puteam sa cred , este oare adevarat? am visat? eram cu toti atat de fericiti incat nu mai realizam....
Am intrat in camera de la hotel , Jackson ii sun a pe parintii nostri sa ii anunte de castigul nostru....
Rita: Pabo!! poti sa crezi asa ceva?? uite unde ama ajuns , tot nu pot sa realizez ca este adevarat!

Yuri: Nici eu! Tu si frati mei ati stiut ca idoli vor fi juriul nu e asaa??

Rita: Ahhh, da Tae, ieri am aflat cand am iesit din sala erau peste tot postere cu anunturile pentru concursul de astazi....sincer nici mie nu mi-a venit sa cred.....esti suparata pe noi ca nu ti-am spus nu e asa?

Yuri: Nu surioara cum poti sa crezi asta , doar ca v-am vazut expresiile si mereu chicoteati si trageati cu ochiul la mine cand se apropiau idoli de noi.
Rita: poti sa crezi cat de draguti sunt? omoo , omo cred ca lesin pana la urma ah doamnee.....
Yuri : si eu eram pe cale sa lesin , am crezut ca visez ca e din cauza emotiilor, dar cand am vazut ca este realitate am inebunit pe loc...
Jackson: Maimutele mele , haideti sa ii sunam pe parinti nostri .

Rita: ahh stai sa le evzi expresiile parintilor...

Mike: mama, tata annyonnnngg!!
Mama/tata: copii mei , ce faceti cum a fost?
TOTI: Paii...am castigat si am ajuns direct in finaaaalaaaaaaaaaaaaaa!!!
M/t: ceeee?? doamne nu pot sa cred , copii mei , felicitarii!! V-am spus ca sunteti minunati!
Mike: cred ca concursul il gasesti pe net ai sa ne gasesti acolo^^, a si mai este ceva saptamana asta vom merge la repetiti la SM , se pare ca idolilor le-a placut foarte mult de noi , asa ca ne vom pregati pentru finala cu celebritatile.
M/t:seriooss? idolii? angentiiaaa?? Nu pot sa cred!!!
Toti: nici noi!!! 


jimin:Gata si pentru azi , acasa cu noi , a fost prea frumos astazi!
Jungkook: glumesti ?? a fost minunat!
Tao: a fost o sera frumoasa multe talente...

Onew: noua ne spui? a fost minunat! noi plecam baieti ne vedem maine la repetiti!

BTS: Pa baieti , aveti grija!
EXO: Annyong baieti !

Key: unde este Taemin?
Jonghyun: in cabina ...
MinHo: ahh aici erai haide sa mergem la angentie sa anuntam repetitiile.

Taemin: ok sa mergem!

Minho: baieti de mai devreme au fost prea tari , va dati seama ca daca ii vad cei d ela angentie in secunda 2 le vor face contract si ii vor face direct o trupa de succes.

Onew: sincer nu le mai trebuie nimic , au fost prea minunati si foarte talentati.
Taemin: si fetele au fost minunate si asa de dragute.
Jonghyun: bajjo , Tae te-ai indragostit ?
Key: UUUUUU , Tae ai pus ochi pe una dintre ele??
Taemin: cee? ahh , nuuu! doar am spus ca erau dragute nu ca m-am indragostit de ele , sunteti prea nebuni!

Key:kekkeee , vina nostra , aasa este recunoastem si noi , fetele si fratii lor erau minunati!!!
Minho: abea astept vineri pentru repetiti!
Toti: da si noi , o sa fie minunat!
Minho: ahh nu pot sa uit cand toata sala s-a ridicat in picioare a fost criminal....
Toti: kekekeeee multe cinfeti si stele talentate! ;)

Mama/tata: Copilasi mei talentati!! v-am spus ca o s astraluciti ! Aveti grija de voi! Bine? va iubim mult!
Toti: si noiii !!!!

Mike: Ce spuneti iesim putin pana in oras sa ne plimbam?

Jacskon : haide!e as acald si frumos....

Rita: haide sa mergem!


Am intrat in masina si am plecat in prin oras , dupa o jumatate de ora anjungem lanaga satul de vacanta , si langa podul de lacate .
Rita: waaww :O
Yuri: baieti , nici nu stiti emreu mi-am dorit sa ajung aici!! cum de ati stiut?
Jackson: Aigoo cum sa nu ne stim noi surioaraaa??

Mike: Bajooo! te stim mai bine decat o carte deschisaaa maimuta mica , deci haide sa ne distram!
Rita: oohhh ohh doar am castigatt!!

toti: waawww Daebakkkkkkkk!!!
Yuri: mor de ras cu voi , sunteti att de draguti cand vorbit in coreana :))))
Jackson: ohh ohhh , vino aici maimuta micaa , si mai spune-ne , trebuie sa invat sa injur in coreana.
Mike: daa si eu :)))
Rita: eu vreau decat sa spun multe lucruri frumoase unui corean dragut :)))

Yuri: aigooooo , sunteti niste panda nebunii si dulci.
Mike: a daaa?? vino aiiiciii!!
Yuri : Nuuuu
Distractia a inceput frati mei ma alergau  in tot parcul de distrctie , avantajul meu era ca ma puteam ascunde oriunde asa ca m-am ascuns dupa masinute...
Rita:ohh unde ee?? baietii !

Jackson: Yurii!!!!
Mike: Taeee!! Taeyannggg!!!

Yuri: tssshh uita-te la ei , nu o sa ma gasiti....

Am plecat de langa masinute mergand mai departe cu ochi la ei sa nu ma vada , cand de odata ma izbesc de cineva.

yuri: ahhh auuu, Mihanee!!
X: yaaa!! esti bine? ohh?
Yuri: D........da sunt bine!
.........................................................................................................................................................

~Stralucind printre stele~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum