Yataktan kalkmak istemiyorum bu sabah,
çünkü kalkarsam yüzlerce saçma şeyle uğraşıcam.Ben ekin psikiyatrist-polis asistanı 27 yaşındayım. Ailemden sadece abim yanımda yaşadıklarım benden gülmeyi aldı götürdü.En yakın arkadaşım su deli dolu bir kız hemde ev arkadaşım olurlar kendileri.
Tamam bu kadar otobiografi yeter bence...
Ne kadar kalkmak istemesemde yatağımdan kalkdım.Yüzümü yıkıyıcaktım ki tam saçımdaki mavilerin renginin açıldığını farkettim. Lanet olsun kuaföre gitmeliyim.Üstümü değiştirip yeni olaylara burnumu sokmak için iş yerine gittim.Yine karşımda gözlerimin içine bakıyor kankam,dostum,sevdiğim kişi burak.Her gözüne baktığımda eriyicek gibi oluyorum.Ne fark eder ki. Sadece platoniklik ayrıca burak'ın sevgilisi var ( elif ) o kızı hiç sevmiyorum,ofiste ki kimse onu sevmiyor tabi burak'ı saymazsak . Burakla 8 senedir arkadaşız sadece ona değer verdiğimden susuyorum.Günün bitmesi için tanrıya yalvarıyodum ki 39.dosya geldi önüme dosyanın kapağını açtım. Dosyayı inceledim. Dosya nın kapağında bir kızın fotografı vardı.Çok tatlı bir kıza benziyordu.
Duru KURT,13 yaşında
Bu işi birkaç yıldır yapıyorum ama bu olayda birşey içimi huzursuz ediyor
Odama gittim oturup duru'nun gelmesini bekledim.
+merhaba duruben ekin,kendinden biraz bahsedermisin?
-ben...dur 13 yaşındayım
* sesi titriyordu ve kapıya doğru bakıyordu.
+ kapıya niye bakıyorsun duru,ne gördüm orda
-cam kırıkları arasında kanlar içinde yatan biri
+ O kim?
-bilmiyorum...
Bu sorudan sonra biraz daha konuştuk ve uğurladım onu
Dosyayı tekrar incelemek istedim tam dosya'yı açtım telefonuma bilinmeyen bir numaradan bir mesaj geldi
"o kız çok tehlikeli canını seviyorsan o kızdan uzak dur"
mesaj'dan biraz etkilendim .
Ofisten çıkıp eve gittim.
birşeyler atıştırmıştım,yatağıma giriyordum ki kapı çaldı. su olamazdı gece gelmicem demişti.Kapı deliğinden baktim "duru gerçekten mi 13 yaşında bir kız gece'nin bir saati de yanlız ayrıca evimin adresini nerden buldu bir daha delikten baktığımda orda yoktu biraz endişeli bir şeklide gidip yattım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADER
Actie"ölümle yapılan bir satranç maçı...Her hamle bir cinayet ve her cinayet karmaşık bir planın parçası..."