Kötü Kararlar

675 10 8
                                    



Ağlamaktan bayılmak üzereydim. İnanamıyordum resmen EVLENİYORDUM . Annem üzelmesin diye söylemedim ama o adam denmiyecek piçin neler yaptığını bilmiyordu gece eve gelmeyen barlardan çıkmayan bir piç evet düşündükçe sinirlerim bozuluyor. Babam dediğim adamın bana böyle biri ile evlendirmesi ayrı bir şey zaten. Annem için susuyorum onun tedavisi için, canım annem kanser tehşisi konulduğunda abim intihar etti.Belki etmeseydi beni babamdan korurdu.Kardeşim düğüne gelmeyecek babam gelmesini yasakladı cezası olduğu için.İşte böyle zalim bir babaydı benimkisi.

İçeri babam girdi "hadi ama tatlım annen seni böyle görürse ne düşünür" dedi alaycı bir ses tonuyla."Tamam giyineceğim" diye kestirip attım. "Ahh tatlım trip mi aatıyorsun" diyerek alaycı bir şekilde güldü.Annem olmasa onu şimdiye öldürmüştüm.Gelinliğimi giymeme teyzem yardım etti.Çok güzeldi elbise gerçekten güzeldi ama Nick ile evlenmek istiyordum ama ırkçı bir babam olduğu için İngiliz biri ile evlenemezdim. Kaderde varmış Alex Lanet Alex nefret ediyodum ondan.
Annem " Cara kızım hadi gel " diyince elbiseden zorlanarak annem yanına gittim "Çok güzel olmuşsun" diyine sıkıca sarıldı
Sonra "kapıda bekle damadım ile içeri geçeksiniz" ben daha çok heyecanlıydı. canım annem bilmiyordu nasıl biri ile evlendiğimi. Alex yanıma geldi yüzü çok duygusuzdu.Elimi tuttu hemen sonra müzik çalmaya başladı bize özel ayrılan sandalyeye oturduk. "Cara Smith, Alex Brown ile evlenmek istiyor musunuz"Gözlerim doldu evet derken sesim titredi sonra
Ve "Alex Brown,Cara Smith ile evlenmek istiyor musunuz?" Dediği an Tanrıya Hayır demesi için dua ettim fakat EVET dedi
Sesi tok çıkmıştı duygusuzdu sanırım oda benden nefret ediyordu ikimizde zorla evlendirilmiştik nasıl olsa. Baya dans ettik eğlendik tabii ben hariç sürekli beynimde EVET sesi tekrarlanıyordu acaba kafayımı sıyırıyorum merak ettim içki servis edilmeye başladı anneme baktım oda oturuyordu bence mutsuzluğumu hissediyordu babamla ona yalan söyledik.Ben onu ilkokul arkadaşım olarak tanıttım ve onu görünce aşık olduğumu söyledim tabiiki de inanmadığını düşünüyorum . Çünkü evet dediğim an onu öldürecekmiş gibi bakıyordu.Yanına gittim "Anne içki ısmarlıyım mı" diye sordum. Asla içmezdi o ama yinede sordum olur dedi. Dur olur mu demişti hayır kötü bir şey olmuş olmalıydı."Anne iyi misin"diye sorduğunda burukla gülümsedi istemediğini biliyorum ama bir şey yapamıyorum bunu anladığını anlamıştım bu yüzden "En azından zengin" dediğimde gülüştük morali düzelince tuvalete gittim elimi yüzü yıkadım. Çok içiyordum ama en unutmak istediğim gün bugündü napabilirdim ki içmekten başka.1,2 saat sonra herkes ayrıldı annem "hadi çocukları yalnız bırakalım" dedi ağzım açık kalmıştı Alex merak etmeyin kızınız bende güvende dedi ondan iyice nefret etmeye başlamıştım ailemle vedalaştıktan sonra eve vardık koltukta uzanırken gözlerim kapandı.

Uyandığımda bir yataktaydım dur ne! Kim aldı beni buraya ahh tabii Alex neden alıyo ki umarım evde değildir kapıyı kilitledim ve giyindim üstüme bir crop altıma ise eşefman giydim hava çok sıcaktı bu yüzden yemekten sonra denize gidecektim kardeşimi ve arkadaşım ile birlikte yüzmeyi 8 yaşımdan beri seviyor hatta her yaz tekrarlıyoruz. Ev çok büyük 3 katlı bir ev beni uyuduğum yer 2. Kat valizim dolabın içinde buldum tekrar içimden umarım evde değildir diye tekrarladım.
1. Kata indiğimde koltukta uzanıyordu içimden küfrettim ve koltuğa oturdum "Aynı yatakta yatarız diye düşünüyorum"diyice hayır dedim
Nasıl hayır biz evliyiz hatırlatmak isterim! diye bağırdı
Ayağa kalkıp ona tokat attım kimse bana bağıramaz ve zorla bir şey yaptıramaz hele o sensen hiç.Dedim ve bağırdım
Mutfağa gidip kendime tost yapım. Masaya oturdu bende ona baktım ne bekliyordu yemek yapmamı falan mı?
Yemek yapma ben söylüyorum dediğinde bakakaldım.Evet itiraf edeyim bu güzel olurdu ama ben tabiki hayır dedim
Oda cevap olarak Ya bir hizmetçi tutarız yada söylerim dedi beni mal mı zannediyor acaba diye düşünmedim değil.
Kahvaltımı normal insanlar gibi yemek istiyorum ne hizmetci yapsın nede dışarıdan söyle çok istiyorsan kendine söyleyebilirsin dedim.Sadece TAMAM dedi ve kendinde tost yaptı.
Yemekten sonra ne yapacaksın?Biliyorum beni ilgilendirmez ama merak ediyorum sonuçta evliyiz dedi haklıydı evliydik
Ama bunu gözüme sokmasına gerek yoktu ama yinede söyledim.Kızlarla denize gideceğim dediğimde yüzünde tatmin duygusu aldım.Sanırım sinirimi ondan çıkarmamalıydım o iyi biri olmasada oda istememişti evlenmek hepsi babalarımızın suçluydu.Bende arkadaşlarımla gelebilir miyim Alice diye bir arkadaşım var hem iyi anlaşırsınız diyince Alice Line mı diye sordum nereden tanıyordu.A evet kardeşimin sevgilisi bende gelebilir miyim? Dediğinde afalladım başımı evet anlamında salladım. Nasıl hayır derdim ve Dur Dur Newt ile kardeşmilerdi inanamıyordum.

Yemeği bitirdiğim için bikini giymeye gittim.Geçen hafta yeni bir bikini almıştım onu giyeceğim.Bikinin üstüne tişört giyip altına kot şort geçirdim.Koşarak alt kata indim daha üçüncü katı gezmemiştim. Gözleri beni süzdü daha bakacak mısın?
Dedim ve kahkaha attı ve öneme geçerek arabaya bin dedi.Gece uyurken baykuşa benziyorsun diyip sırıttı araba çok güzeldi ona göz devirdim. Kardeşimi almaya giderken Sağa çek dedim Neden dedi ve çekti
Araba anahtarını ver dememe rağmen vermedi sonrada çekip aldım sen vermezsen ben alırım dedim
Yalan söyleyerek bagajdan bir şey alacağım açar mısın dedim doğruyu söyleseydim kalkmazdı
Tamam gel dedi
Yanına gidip bekle dedim
Ve öne oturdum
Hey Napıyorsun!
Ben sürüyorum dedim sırıtarak ona Cara Smith kimmiş gösterecektim
Otur yoksa ben oturturum diyince kahkaha attı oturttur oturttuabilşrsen dedi
Beni sinirlendirmeyin istiyordu herhalde
Ayağa kalktım ilk ellerini tutacaktım ki beni tuttu dövüşmeyi biliyordu bende kural çiğneyip özel bölgesine tekme attım
Bukadarını beklemiyordu
Acısını göstermemeye çalışıyordu ama belli oluyordu acıdığı biraz ileri gitmiş olabilirdim
Tamam Tamam sen sür dediğinde kötü bir kahkaha attım benle uğraşmak neymiş görecekti.

ZORAKİ EVLİLİKWhere stories live. Discover now