B A B 4 K A U D A N A K U

27 2 0
                                    

...

"Sayang...I rindu u sangat sangat."Ucap aliya sambil memuncungkan bibirnya seperti muncung itik.

"I pun rindu u sayang...sorry sayang I Busy sikit kebelakangan ni.."

"Busy dengan perempuan tu? Sudahlah u cakap je la yang u tu suka dia kan?tak payah tipu..I tengok u pun care pasal dia."

"I takkan pernah cintakan dia sayang.i kawin dengan dia sebab mak I sayang kalau tak I dah lama kawin dengan u dalam hati I cuma ada u je.percayalah sayang.

"Tapi mak u?mak u boleh terima I ke?bukan ke mak u yang paksa u kawin dengan minah kampung tu kan?"ucapnya sambil menyilangkan kedua belah Tangannya.

"Hey sayang I janji I akan pujuk mak I okey?lagipun I tak cinta dia pun dalam hati I ada u je sayang"

"Promise?"

"Promise sayang"

"I love u sayang"

"Love u too"

(Agak cringe ye anak²)

"Baby harini I nak pergi mall..I nak beli beg baru.beg I yang lama tu dah rosak.."

"Boleh sayang u ambik jela apa apa pun nanti I bayar"

"Srsly syg?"

"Yes, kalau awak nak semua boleh"

"Aww u so sweet"

"Baby I nak beg ni,warna apa cantik merah ke putih?"

"Saya rasa merah lagi cantik,kalau awak nak ambil je la Dua Dua."

"Thank you sayang u ni tau² je I nak Dua Dua"

"No prob sayang"

_________________

"Awak pergi mana balik lambat?sekarang dah pukul 12 baru nak balik?saya dah masak banyak ingatkan awak nak makan kat rumah"

"Sapa suruh Kau masak untuk aku?ada aku suruh? Takda kan?aku balik lambat sebab aku keluar and spend time dengan girlfriend aku.kau takpayahla nak ambil tahu pasal aku.aku nak balik lambat ke taknak balik ke bukan urusan kau.buang jela masakan Kau tu tkde masa aku nak makan."

"Buang?membazir je abang."

"Ulang perkataan Kau tadi aku tak dengar.kau panggil aku abang?siapa benarkan Kau?yang boleh panggil aku macamtu Aliya girlfriend aku je."

"Salahke saya nak panggil awak macamtu?saya istri awak Megat"

"Tolong la sedar diri Kau,aku kawin dengan Kau sebab terpaksa je.kalau bukan disebabkan mak aku tak hingin la aku nak kawin dengan perempuan macam Kau."

___________________

Aaaaaa sorry lmbt update tkde idea sayang..sorry sbb macam skit sangat.plis kalau ada idea bagitauuu

Babai muah ciket💋

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 14 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

KAU DAN AKU[OG]Where stories live. Discover now