Bölüm-4

27 2 0
                                    

Kadının çığlıkları beynimde yankılandı.Hiç kuşku duymaksızın pencereden atladım.Sesin olduğu yere doğru hızlıca koştum kontrol bende değildi sanki içgüdülerimdeydi.Muhteşem bir duyguydu bu.Birisinin yardımına koşmak.Dylan bu güç sana verilen bi hediye derken yanılmıyordu.

Adam kadına saldırıyordu hemen yanına koştum.

''Bırak onu!''

Adam bana bakarak güldü ve kolumdan tuttu.''Sessiz ol küçük hanım.''

Dediğim gibi kontrol bende değildi içgüdülerimdeydi.Adama hızlıca vurdum ve bir darbeyle bayıldı zaten.Kadına elimi uzattım şok içindeydi.Korkuyordu.Ve onu ben kurtarmıştım.Şaşkınlıktan sadece bana teşekkür edebildi onu evine doğru götürdüm.Ve bana onu nasıl yaptığımı sorunca bi kaç dövüş dersi aldığımı söyledim.Yalan atmak kötüydü ama bu onun iyiliği içindi.Onu eve bıraktıktan sonra saniyeler içinde evdeydim bu hızı ve gücü sevmeye başladım sanırım.

Sabah Dylan'ın beni aramasıyla uyandım.

''Beş dakika daha uyuyamaz mıydım?''

''(Gülerek) Hayır küçük bayan bugün bana yardım etmen lazım.''

''Ne yardımı?''

Dylan'ın bana anlattıkları karşısında afallamıştım kabul etmesem bana çok yardımı dokunmuştu etsem baya bi tuhaf olucaktı.Onunla üniversitesinde olan bi partiye gelmemi istiyordu.Çünkü dediğine göre okuldan ona uygun kız yoktu ve arkadaş olarak gitmek istiyordu bu yüzden ona güvendim ve kabul ettim.Lily ile bugünkü planlarımı iptal etmek zorunda kalmam kötü tarafıydı.Hissetmiş miydi ne ! Çünkü o arıyordu.

''Alo''

''Daisy!Hala uyuyor musun kafede oturmuş seni bekliyorum ağaç oldum burada.''

''Şey...Bugünkü planlarımızı iptal etsek biri beni okulundaki partiye çağırdı ve hazırlanmam gerek.''

''Robby'den sonra hemen birini buldun mu Daisy o-o öğrenirse fazla üzülür biliyorsun dimi.''

Aklıma Robby getirmesen olmazdı.

''Biliyorum zaten bilmesine gerek yok söyleme yeter yarınki program iptal olmadı yalnız şu plajda olan parti 4 ümüz gidicektik hani o işte''

''Bu Robby ve senin için iyi olur mu sence''

''Arkadaş olmamız gerekiyor daha ne kadar ondan kaçabilirim ki.Herneyse kapatmam lazım öpüyorum.''

''Görüşürüz''

Robby ile yeniden başlamalıyım.Sonuçta güçlerimi kontrol edebiliyorum dimi yani.Kimi kandırıyorum.Bi daha yüzüme bile bakmaz zaten.Of!

''Daisy hadi aşağıya kahvaltı hazır.''

''Geliyorum''

Dolabımı açtım ve parti elbiselerine bi göz attım da üniversitede hiç partiye gitmedim.Biraz olgun olmam gerekiyor.Alışverişe çıkabilirim sanırım.Aşağıya inip annemin hazırladığı enfes krepleri yedikten sonra hazırlanıp çıktım.Gördüğüm ilk mağazaya girdim daha yapılacak çok iş vardı şansıma hiç de fena elbiseler yoktu.Çok güzel kısa bir siyah elbise bulup çıktım.Elbiseye göre ayakkabım olmadığı için ayakkabı arıyışına çıktım.Daha sonra kuaför.Eve geldiğimde duş alıp hemen hazırlandım saat 7 de Dylan beni alamaya gelicekti.Tamamen hazırlandığımda saat 7 ye geliyordu bile çantamı alıp aşağıya indim.*Kapı çalar*

Dai:''Selam''

Dy:''Selam.Hadi çıkalım bence.''

Dai:''O kadar hazırlandım kıyafetim hakkında bişi söyleyebilirdin.''

Dy:''(gülerek) Bugün ayrı bir nefes kesicisiniz hanımefendi.''

Dai:''Ah,Teşekkürler beyefendi''

Arabaya binip Partinin olacağa mekana gittik.Gayet güzeldi hatta baya.Son ses müzik,herkes kendinden geçmiş,kim kiminle geldiğini unutmuş resmen.Sanırım olgunların partisi böyle oluyor.Gerçi alt tarafı benden 2 yaş büyükler ama olsun.2 yaş az değil.Dylan tekila içmeyi teklif ettiğinde tereddüt etmiştim çünkü son içtiğimde olanları bile hatırlamıyorum ama bu fırsat kaçmazdı.

Dylan'ın gözünden

Daisy 3.tekiladan sonra sarhoş olmaya başlamıştı bile gerçi bende öyleydim ama ondan iyi olduğum söylenebilir sanırım.Onu partiden çıkardım.Ve ormandan gitmek isteyip tutturunca tamam dedim kadını kurtardığı yeri bana göstermesi gerekiyormuş.İyice sarhoş olmuştu.

Ormanda yürümeye başlamıştık.Daha sonra onu böyle sarhoş olarak eve götüremeyeceğim için kendi evime götürdüm.Eve girince direk koltukta uyuya kaldı zaten.Sanırım şimdi farkediyorum da o gerçekten farklıydı.Herşeyiyle.Ama sadece arkadaşımdı evet evet öyleydi.

Daisy'nin gözünden

Sabah kalktığımda başım ağrıdan çatlayacak gibiydi.OMG! Nerdeyim böyle burasının Dylan'ın mı evi yoksa akşam eve gitmedim mi ben Lanet olsun! bir daha tekila içmeyeceğim annem beni doğrayacak çünkü.Hemen telefonu alıp anneme olanları yalanlarla süsleyip anlattım.Sonra yukarı Dylan'ın odasına çıktım.Odanın kapısı açıktı sadece üstü yoktu vay canına kasları gerçekten iyiymiş.Ne diyorum ben.

''Dylan!Kalkmaya niyetin yok mu?''

''Yok.''

''Sinir etme hadi kalk karnım gerçekten aç.''

''Tamaaam.''

Lily'nin gözünden

''Tyler Robby nasıl?''

''Sence?Berbat.''

''Of!Eğer Daisy'nin birini bulduğunu öğrenirse mahvolur.''

''Ne?Daisy'nin sevgilisi mi var!''

Robby:'Ne diyorsun sen!''

Tyler:''Has.''

Medyada Dylan  var.Daha sonraki bölümlerde karakterleri tek tek paylaşacağım.Okuduğunuz için teşekkürler.



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 18, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Karanlık SırHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin