İLK ÖNCELİKLE LÜTFEN OKUDUKTAN SONRA OYLAYIN SONUÇTA Bİ EMEK HARCIYORUZ :) .İYİ OKUMALAR ^^ ŞARKIYI DİNLEMEYİ UNUTMAYIN SİZİ SEVİYORUZ :D :)
Yazarın anlatımından; Daisy 4 gün sonra taburcu oldu ısırığa alışması kolay değildi.Atlatamıyordu.Ama onu gelip birisi kurtaracaktı.
Daisy'nin anlatımından; 4 gündür hastane kokusu üstüme sinmişti.Robby beni çok önemsiyordu.Ama artık bitmeliydi benim yüzümden ona zarar gelmesini istemiyorum.Gözlerime bakmasını,beni yavaşça öpmesini,kokusunu,yumuşacık ellerini özliycem ama o herşeyden önemli ona zarar gelmesine izin veremem.Bugün ondan ayrılacağım ve .. sonrasını bende bilmiyorum. 5 dakikada duş alıp üstüme siyah eteğimi ve gömleğimi giyip cıktım.Lilly beni durakta bekliyordu.Beni daha görmemişti ki AAA!
Yazarın anlatımı; Daisy yanından gecen ambulans srenini çok şiddetli duyuyordu olduğu yere cöktü ve kulaklarını elleri ile kapadı bağırmak istiyordu ama Lilly duyacaktı o anda 20-25 yaşları arası bi adam onu kucağına alıp ara sokağa getirdi.
Daisy'nin gözünden;Daisy:O-oo ne-ydi öy-le ?
Adam:Korkma derin bir nefes al sakin ol ancak böyle kontrol edebilirsin.
Daisy:Ne kontrol etmesi sende kimsin sadece srenlere karsı-
A:Ne olduğunu biliyorum anlatmana gerek yok ben bunu yıllar önce yasamıstım.Bu arada ben Dylan . D:Kim olduğun umrumda değil sana ihtiyacım yok tamam mı bunu kendim halledebilirim.
Dylan:2 gün sonra Dolunay var ve herkesi parçalamak kemiklerinin ezildiğini ellerinle hissetmek isteyeceksin sevdiğin biri bile olsa sana kontrol etmeyi öğretebilirim.
Tam giderken söyledikleri karsısına donup kalmıştım.Öğretmesi gerek birisine zarar vermek istemiyorum.
Daisy:Tamam.Saat 6 da yine burda ol.
Arkamı dönüp koşarak Lilly 'nin yanına gittim.Robby ve Tyler bizi gelip aldılar.Robby'e soğuk davranmam gerekiyordu.Herne olursa olsun onun kemiklerini ezmek istemiyorum! Sadece 1 dakika arkadaşlarımın şakalaşmasınıizledim istediğim ne kadar da masum gülüyorlar neşe doluydular ben ise onların yanında bir canavar .Eğer öğrenirlerse 16 senemiz çöpe giderdi.Arkalarında bakmadan kaçarlardı . Bi anda kendimi bi ormanın ortasında buldum çok güçlü hissediyordum önümde Robby Lilly Tyler sasırmıs bi halde bana bakıyorlardı.Onlara doğru koştum kemiklerini parçalamak herkesi öldürmek istiyordum ! Acı vererek. Kan kokusunu duymak istiyorum.Üstlerine doğru kosmaya basladım içimden ''kendini tut '' diye bağırıyordum.''onlar en iyi arkadaşların'' o anda istemeyerek ''ben bir canavarım diye kükredim.'' Lilly:Daisy Daisy ! Nereye daldın böyle ? Daisy:Hiç dalmışım öyle. Tanrım ! Gerçek değildi ama gerçek olması çok yakındı...
Okula gelmiştik bahçeye girdigimizde herkesin konuştuğunu duyuyordum net bir şekilde hemde. Ama herkes sanki bana bakıyor herseyi biliyorlardı. Herşey üstüme üstüme gelmeye başladı. ''Canavar '' '' Ucube'' diyorlardı sanki olduğum yere çöktüm ve '' ben bir canavar değilim'' diyerek bağırdım. Lilly Robby Tyler bana bakıyordu Robby dizlerinin üstüne çöktü beni kaldırdı. Yine o yanimdaydi en çok da gözlerinin içinde kaybolmayı özleyeceğim meleğim. Lilly elimden tutarak beni lavaboya götürdü rimelim akmıstı korkunç bir haldeydim. (Ağlayarak) '' Lilly ben Robby ı çok seviyorum çok fazla her söylediği kelime kalbime işliyor . Onu bırakmam. Olmaz! L:Ne sacmalıyorsun ney güzel mutlusunuz işte sorun ne tatlım ağlama D:Yok birsey doğru sacmaliyorum işte. L:Bişi var D:Yok dedim ya ! L:Tamam. Elini yüzünü yıka birazdan derse giricez bu arada bi psikolog lazım sana. Akmış olan rimelimi sildim. Yine güçlü görünmeye devam başarabilirsin. Lilly ile sınıfa gittik Robby bana derste ne olduğunu soran bir not yazdı bişiler uydurdum işte. Yapanlardan bıktım. Okul çıkışında Tyler lar da toplanıp film izleyeceğiz. Korku filmi. Tyler : Süper bir film kesinlikle izlemeliyiz ! Kurtadamlar falan var. Robby : Onlar igrenc yaratıklar ! (GULEREK) Dedikleri beynimde yankilaniyordu bunu Robby söylemişti Robby . Kendimi kontrol ettim ve sadece güldüm yanlarından ayrıldım Saat 5.35 di Dylan ile buluşacaktim ilk önce aynaya bakmak istedim çok saf masum görünüyorum oysa insanları dolunay geceleri insanları parçalayan bi kurtkızım ben. Gözümden bir damla yaş akti yapamıyorum işte ! Ben bu değilim bu bir rüya olmalı! O anda sanki bir şey beni dürttu . Arkami döndüğümde...
..Hiçbişeyin yada kimsenin olmadığını farkettim o an ürperdim neden bilmiyorum ama çok üşüdüm kollarımı birbirine kavuşturup ısıtmaya çalıştım ama fayda etmedi. Saat 6 ya geliyordu Dylan ile buluşmak için ara sokağa gittim biraz tipsiz bi haldeydim ama hiçbirşey yapıcak halim yoktu. Arasokağa geldiğimde karsımdaydı.Bana nabzımı nasıl kontrol edeceğimi öğretmeye calıstı ve tırnaklarımı nasıl ortaya cıkaracağımı aslında havalıydılar ama yinede.. Herneyse yarın yine saat 6 da burda olacaktım şimdi Tyler'ın evine gitmeliydim.
AKŞAM; Tyler'ın evindeydik o korku filmini izliyorduk cips ve biralar Robby'dendi Lily ve ben bir kanepedeydik Lily dizlerimde uzanıyordu Robby ve Tyler'da diğer kanepedeydiler arada korkup korkmadığımızı soruyorduk hernekadar herseferinde hiç korkunç değil desemde film çok korkunçtu çok sıkışmıştım tuvalete gidiceğimi söyledim ...
Robby'nin gözünden: Tuvaletten aşırı gürültülü bir çığlık gelmişti hızla gidip kapıyı açmaya çalıştık ama kilitlenmişti çığlıklar 1 dakikada bir geliyordu "Daisy iyi misin tatlım ?" sürekli soruyorduk. içeriden sadece kahkaha sesi ve çığlık sesi geliyordu çok endişeleniyorduk Tylerle beraber kapıyı kırmaya karar verdik bir omuz iki omuz derken sonunda kırıldı Daisy diz çökmüştü eli kan içindeydi aynayı kırmıştı elleri gözündeydi ve ağlıyordu noluyor güzelim deyip elimi omzuna koyduğumda bana döndü ve beni ittirip hızla evden kaçtı... Çocuklar onu bulmalıyız hadi montlarınızı alın gidiyoruz. "Tamam" -"Tamam" Çıkmıştık dışarıda inanılmaz bir soğuk vardı Daisy montunu almadan çıkmıştı onun için endişeleniyorduk o eski kaybolduğunda ki ara sokağa baktım ordan 2 göz bana bakıyordu sonra aniden yok oldu hayal görmüştüm sanırım neyse aramaya devam ettik lily'nin gözü tek bir noktaya bakıyordu ne oldu diye sordum Lily:Limanda bir şey gördüm Robby bir çift sarı göz gördüm...
Hemen koşarak oraya gittik. Ama sanki bi illüzyon görmüştük . Yani o bir çift göz birden yok olmustu . Biz de yanıldığımızı sanıp baska bir tarafa yöneldik ki tam o sırada elektrikler gitti . Tüm sokak zifiri karanlık olmustu .
DAİSYNİN GÖZÜNDEN: Limandaki küçük kayığın içine saklanmıstım . Ama o sarı gözlerim dikkatlerini çekmiş olmalıydı ki bana doğru yürümeye başladılar . O sırada çok panik yapmıştım koşmaya başladım . İnanamıyorum cok hızlıydım saniyeler içinde sokağın trafosunun oraya gelmiştim.Ama çok telaşlıydım ve işte kendimi kontrol edemedim . O sırada trafoyu yumruklamaya basladım . Kıvılcımlar çıkmaya baslamıstı kı bir çift el beni çaliların arasına çekti ...!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Sır
HorrorHepimizin sırrı olabilir ama onun ki çok farklı hem arkadaşlıklarını hemde aşkını kurtarıp sırrını açığa vurmaması gerekiyor. En iyi arkadaşlarından saklaması gereken bir sır ya onu kabul etmezlerse ? Ya ondan korkup kaçarlarsa ? Ya en ufak bi hatas...