13. bölüm

62 9 2
                                    

Shin Yuna?!

Duydugum ses ile arkamı döndüm siyah saçlı garip bir kız yanıma geldi ve önüme oturdu.

Shin Yuna sen misin?

Evet de neden soruyorsun?

Ben...
Dedi kız yüzü düştü

Ben sadece öyle faninim

Ah öylemi fotoğraf çekelim ve git. Çünkü benim için önemli biri geliyor bunu bozmanı istemiyorum.

Anlıyorum ama...

Anlat artık yeter

Tamam. Ben Lianin ablasıyim ama beni hyunjin ve adamları kaçırdı ben, ben Choi chaeryeong

Ne? Lianin ablasisin demek ee Lia hakkında ne biliyorsunuz?

Lia ile küçükken ailemizin durumu olmadığı için terk edildik. Yetimhaneye verildik ben ondan daha büyük olduğum için 6 yıl sonra onuda yanıma alırım diye düşündüm ama ben Liayi koruyamadim. Ben 18 yaşıma girdiğimde ordan ayrıldım ama Lia yi almama izin vermediler evim felan yok diye bende çalışarak kardeşimi yanıma almaya çalıştım. Ama bir gün biri yanıma gelip istersen daha fazla para ama az çalışa bilirisin dedi ve o an kafamdan şunlar geçti Liayi daha fazla param olursa alacaktım işte benim mutluluk kaynağım o zaten uğruna herşeyi yaparım o adamlar beni hapsetti kandirildim. Hyunjin kız kardeşi yeji ile çıkmam için bana para veriyordu. Ben yeji ile sevgiliydim ama onu tanımıyordum ki... Neyse sonra 4 yıl sonra Lia o yaşa yetişti ve suan nerede biliyorum ama onun yanına gidemem o beni öldü sanıyor işin kötüsü Lia o yıllarda Shin ryujin tarafından zorbalığa ugruyormus ama ben kötü bir ablayim hiç bir seyi bilmiyorum ki.

Ağlamaya başladı kız. Sonra tekrar konuştu

Yuna sadece bir kaç şey söyleyeceğim. Lia senin sayende bu aralar mutlu benim öldüğümü sandığı için çok üzgün ama emin ol seni çok seviyor. Lianin asik olduğu kimse yoktu bana şunu derdi abla ben aşık olmam herkes iğrenç ama tekrar diyorum o seni gerçekten seviyor. Benim gitmem gerek. Şunu unutma Yuna Lianin hayati senin elinde.

Bb askolarim öptüm sizi askoooemm oylar misin acepp

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bb askolarim öptüm sizi askoooemm oylar misin acepp

Ya Asik Misin Banaağ-Yulia💍Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin