1

41 5 0
                                    

—Mamo, zaraz się spóźnię!—Wykrzyczałam z korytarza. Mama zawsze długo się szykuję, a odbija się to na moim jeżdżeniu na treningi.
—Skoro ci nie pasuję, to sama zrób prawo jazdy i weź całe życie w swoje ręce.—Powiedziała biorąc torebkę z kuchni.—Wychodź.—Tak też zrobiłam. W samochodzie mama ze sto razy pytała mnie czy jestem gotowa, a ja ze sto razy odpowiadałam że tak. Przede mną pierwsze kwalifikację do finału. Już w tą sobotę muszę być gotowa.
Wychodząc z czarnego BMW pożegnałam się biorąc torbę. Weszłam do pomarańczowego dużego budynku w którym odbywały się zajęcia tańca. Gdy weszłam do szatni na trzecim piętrze spotkałam moją przyjaciółkę Lyrę. krótkowłosa blondynka natychmiast do mnie podbiegła.
—Cześć!!—Wykrzyczała rzucając mi się w ramiona.—Hejj. Gotowa? Wiadomo w ogóle kto jeszcze jedzie z nami na kwalifikację?—Zapytałam. W grupie było nas ogrom świetnie tańczących osób. Trudno było wybrać instruktorce 6 najlepszych, a dzisiaj ma nam przedstawić listę osób, które jadą. Moje ego mówi że pojadę, ale kto wie, może znajdzie się lepsza ode mnie w te klocki.
—Nic nie wiem. Znaczy, my na pewno pojedziemy bo jesteśmy świetne, ale reszta nie wiem. Wszystkie dziewczyny o to walczą bo dla wszystkich jest to ogromnie ważne by osiągnąć w tym sukces. Mam nadzieję że Elwira wybierze samych tych, którzy na to zasługują i sprawią, że wygramy.—Elwira jest najlepszą tancerką w naszej szkole tańca. Tańczyła każdy styl taneczny dostępny u nas i osiągnęła najwięcej. Osobiście uwielbiała dancehall, dlatego nas tego teraz uczy. Jest młoda bo ma zaledwie dwadzieścia trzy lata. Jest piękną brunetką o idealnej figurze i długich lokowanych włosach. Nic tylko zazdrościć. Elwira ma bardzo ciekawą historię związaną z tańcem, a przynajmniej tak nam mówiła. Dzisiaj ma ją nam opowiedzieć i jestem mega ciekawa.—Oby. Która godzina?—Spytałam chcąc upewnić się, czy możemy wchodzić na salę.—Masz jeszcze dwadzieścia minut żeby się ogarnąć, więc zamiast stać w tej kurtce lepiej usiądź i się przebierz.—Lyra Ovell jest najlepszą osobą jaką można by mieć przy sobie. Jest troskliwa, czuła, wyrozumiała i zabawna. Jest ode mnie niższa o około dziesięć centymetrów więc jest niskim agresorem. Kocham ją nad życie i ona daję mi największe wsparcie od dzieciaka. Nigdy mnie nie zostawiła i nigdy mnie nie zawiodła. Jestem jej wdzięczna za to że jest. Lyra też w życiu nie ma łatwo a i tak chodzi uśmiechnięta i się nie poddaję. Nawet teraz biegnie na salę uśmiechnięta na samą myśl, że mamy trzygodzinny trening. Poszłam za nią biorąc butelkę wody po czym położyłam ją na parapecie i byłam w ogromnym szoku gdy zamiast Elwiry stał przed nami zielonooki ciemno-blondyn. Stał uśmiechnięty luźno na nogach szykując się do wypowiedzi. Był ubrany w luźny szary t-shirt i czarne spodnie dresowe.
—Witam was serdecznie! Nazywam się Chase Walker. Dzisiaj jestem na zastępstwie za Elwirę z powodów zdrowotnych. Mam nadzieję, że miło mnie przyjmiecie ponieważ będziemy razem pracować przez następne dwa tygodnie. Pojadę z wami na kwalifikację i moim zadaniem jest przygotować osoby z listy. Jakieś pytania?—Zapytał uśmiechnięty na co kilka osób podniosło ręce.—Słucham?—Wskazał ręką na rudą i wysoką dziewczynę dając jej dać do głosu.—Mógłby pan przeczytać listę osób które pojadą na kwalifikację?—Zapytała nieśmiało.
—Oczywiście, poszukam jej a wy w tym czasie możecie zrobić rozgrzewkę.—Powiedział, po czym odszedł i włączył nam muzykę do rozgrzewki a potem zaczął grzebać w torbie próbując znaleźć tą nieszczęsną kartkę. Jako że ja widziałam ją przed stolikiem na której leżała torba, podeszłam i schyliłam się po nią.
—Dziękuję.—Powiedział uśmiechając się.—Nie ma za co.—Odpowiedziałam nie odwzajemniając uśmiechu. Odeszłam by zwołać wszystkich by usiedli w kółku. Jako że mam na wszystkich dobry wpływ i jestem dobra ale stanowcza to każdy się mnie słucha. Wszyscy podbiegli i usiedli ściskając się by usiąść tak, żeby słyszeć jak najwięcej.
—A więc czytam listę osób, które pojadą na kwalifikację w tą sobotę!—Zaczął.—NA KWALIFIKACJĘ DANCE SHOW JADĄ:
•LYRA OVELL
•NOEMI DEAYRE
•OLIVIA HARVEY
•KYLE MILLER
•MEGAN EVANS
•LAUREN ROY

Podążaj za marzeniamiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz