"Αυτό το σ' αγαπώ"

393 9 5
                                    

Δ:Άννα  να σου πω κάτι;;

Δεν μπορούσα να "επικοινωνίσω". Είχα μείνει σε αυτό το φιλί . Το φιλί που μου χάρισε πρωτόγνωρα συναισθήματα.
Ελπίζω να είναι καλό αυτό που θέλει να μου πει.

Α:Ναι φυσικά .
Η φωνή μου ειχε έναν τόνο αγάπης που άθελά μου βγήκε στην επιφάνεια.

Δ:Είμαι ερωτευμένος μαζί σου. Είμαι ερωτευμένος από την πρώτη στιγμή που σε γνώρισα. Μόνο μια σου λέξη χρειάστηκε για να νιώσω αυτό το σκηρτιμα στην καρδιά. Πρώτη φορά αισθάνομαι έτσι για μια γυναίκα. Κάθε φορά που βρίσκεστε στον ίδιο χώρο αισθάνομαι λες και έφτασα στο σπίτι μου. Αλλά δεν είχα κάνει τίποτα τόσο καιρό γιατί πίστευα πως αυτά τα συναισθήματα είναι μόνο από την δική μου πλευρά,και φοβάμαι πως μπορεί να μην νιώθεις ότι νιώθω και εγώ.

Ο τόνος της φωνής του μου ραγίζει την καρδιά. Φυσικά και δεν ισχύει πως δεν νιώθω κάτι για αυτόν. Όλα όσα είπε τα νιώθω κάθε φορά που βρισκόμαστε στον ίδιο χώρο.
Κοιταζομαστε για λίγα δευτερόλεπτα και ενώνω αποφασιστικά τα χίλια μας . Στην αρχή κατάλαβα πως ξαφνιάστηκε αλλά μετά με φίλησε με περισσότερο πάθος.

Α:Κύριε εισαγγελέα μου , τα συναισθήματα που νιώθω για εσένα δεν μπορώ να τα περιγράψω. Και ξέρεις γιατί;;

Δ: Γιατί;;

Α: Γιατί άμα ξεκίνησω δεν θα τελειώσω ποτέ.

Βλέπω ένα χαμόγελο να σχηματίζεται στα χίλια του και νιώθω την καρδιά να πλημμυρίζει από ευτυχία.

Α: Συγνώμη.

Δ: Γιατί μου ζητάς συγνώμη;;

Α: Γιατί σε έκανα να αμφισβητήσεις τα αισθήματα σου για εμένα λόγω της συμπεριφοράς μου.

Δ:Μην ζητάς συγνώμη. Θα περίμενα χρόνια για εσένα.

Α:Δεν είναι ότι δεν αισθνομουν για εσένα πράγματα ,αλλά φοβάμαι.

Δ:Τι φοβάσαι;

Α: Φοβάμαι πως αν ανοίξω σε κάποιον την καρδιά μου,τον αγαπήσω, τού δώσω ότι πολυτιμότερο έχω εκείνος λόγω του χαρακτήρα μου θα τα διαλύσει όλα και θα με στιγματίσει ανεπανόρθωτα χωρίς να τον νοιαξει.

Δ:Άννα άμα αγαπήσεις κάποιον όσα και το απαρνηθείς αυτό θα συνεχίσει να υπάρχει μέσα σου και από τους περιορισμούς που του βάζεις αυτό φουντώνει μέσα σου και γίνεται κάτι ανεξέλεγκτο. Όταν αγαπάς κάποιον πραγματικά τον αγαπάς όπως είναι μαζί με τα ελατωματα του. Γιατί αγάπη είναι να μπορείς να φανερώνεις στον άλλον όλες τις πτυχές.

Η Ιστορία Της Αγάπης ΜαςTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon