~Normal Bir Hayat İstemiştik~

53 7 42
                                    

Ben Zhongli . Bir sonraki toprak hükümdarı olmak için eğitiliyorum.

Her zamanki dinlenme yerimdeydim. Ne zaman canım sıkılsa Liyue de en sevdiğim yer olan buraya gelirdim. Dağların arasından geçen ırmağın denize bağlanışını izlersakin denizin ve yalnızlığın sesini dinlerdim.

Denizde farklı bir sey fark etmiştim. Kuyruk. Balık kuyruğuydu ama... normalden daha büyüktü. Bir anda o kuyruk denizde gene kayboldu.  Bir süre sonra denizden bir baş çıktı. Evet, bir baş. Ordaki şey her ne ise gövdesine kadar suyun dışında gözüküyordu Bir anda bana bakarak konuşmaya basladi:

-A-ah hey buralarda hiç yapırak girdun mu?

-Ne yapirak mi o ne yaprak mi demek istedin

-Evet ondan

-Etraf zaten yaprak dolu bir tanesini al

-Senin vermni istoyorum

Derin bir iç çektikten sonra yerdeki yapraklardan birini alıp mavi gözlü, tarçın saçlı çocuğa uzattım. Tarçın saçlı, teşekkür anlamında kafasını salladı. Narin elleri ile yaprağı elimden alırken adımı sordu. "Zhongli" diyerek ona cevap verdim.

-Senin adın ne?

-A-ajax

Tarçın saçlı çocuğun yüzü kızardı ardından suyun altına indi. Bur sure orada kaldı ve tekrar sudan geri çıktı.

-Ah, bura ne yapıyorsun seni dah önce hiç görmemiştim?

-Sıkıldığımda huzur bulmak için buraya gelirim. Sen?

-Keşif

-Anladım. Su soğuk değil mi neden sudasın?

-A-ah ş-şey çünkü....

Neden suda olduğunu az düşünerek anlamıştım zaten o bir Siren di. Sirenler insanları büyüleyici sesleriyle suya çekerek onların suda boğup öldürmeleriyle bilinirdi.

-Beni öldürmek mi istiyorsun? Üzgünüm ama bu pek mümkün değil.

-NE hayır hayır alakası yok sadece... arkadaş olmak istemiştim.  İnsanlar Sirenlerden korkuyor bu yüzden hiç arkadaşım olmuyor

-Yani benle arkadaş mi olmak istedin?

-Evet... Benden korkmuş gibi değilsin bu yüzden belki....

-Tamam

  Suya doğru ilerledim. Aldırış etmeden suyun içine girdim. Ajax korkmuş biraz gerilemişti.

-Korkma bir şey yapmayacağım .

-Sen de insan değilsin degil mi?

-Nerden anladın?

-Etrafında yayılan koku.. diğer insanlar gibi değil.

       Yavaşça karaya doğru yaklaştı. Olduğum yerde biraz dikleştim. Ayaklarım yere degiyordu ve daha su belime bile gelmemişti.

Normal Bir Hayat İstemiştik | ONESHOTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin