Μου λες συχνά τελευταία που φοβάμαι πως όσο ζεις δεν κινδυνεύω από κανέναν.
Χαμογελάω απλά.
Το πιστεύω.
Μόνο κοντά σου νιώθω ασφάλεια πια.
Τα έχασα όλα. Εσύ όμως είσαι εδώ, με τον τρόπο σου.
Μου φτάνει απλά που μ'αγαπάς.
Μου φτάνει που όταν νιώθω μόνη είσαι εκεί. Όταν ο κόσμος όλος καταρρέει, μου κρατάς το χέρι τρυφερά.~· ~
Σήμερα το πρωί, μου ζήτησες να σε συναντήσω στο αγαπημένο μας μέρος. Είπες ήταν κάτι που δεν χωρούσε αναβολή.
Τρόμαξα.
Κάθε φορά τρομάζω μην ακούσω κάτι που θα μας κρατήσει μακριά.
Δεν είχα πολύ χρόνο, όμως ήρθα σχεδόν τρέχοντας.
Όταν σε είδα να χαμογελάς, γαλήνεψε η καρδιά μου.~· ~
Μου ζήτησες να σε παντρευτώ..!
Ξαφνιάστηκα!
Η καρδιά μου χτυπούσε τόσο δυνατά που φοβήθηκα πως θα την ακούσεις.
Ονειρευόμουν αυτή την μέρα όλη μου την ζωή και τώρα που είναι εδώ, φοβάμαι.
Δεν θα φανταζόμουν ποτέ πως ένας γάμος μαζί σου θα ήταν μέρος ενός σχεδίου διάσωσης και όχι το όνειρό μας.Θα ήθελα να μου το ζητήσεις επειδή δεν μπορείς να ζεις πια μακριά μου, όπως εγώ.
Επειδή μ'αγαπας τόσο που η απόσταση μεταξύ μας σε τρομάζει, όπως εμένα.
Επειδή κουράστηκες πια να με συναντάς στα κρυφά και θες τα πρωινά να ξυπνάς πλάι μου και τα βράδια να κοιμάσαι στην αγκαλιά μου, όπως και εγώ.
Επειδή φοβάσαι πως δεν προλαβαίνεις να μου δώσεις όσα μας στέρησαν, όπως δεν προλαβαίνω εγώ.
Επειδή με συγχώρεσες...
Μόνο που εγώ δεν θα συγχωρήσω ποτέ τον εαυτό μου που σε πόνεσα τόσο, δεν θα καταφέρω ποτέ να ξεφύγω από τις ενοχές μου που κατέστρεψα τον κόσμο σου.
Όταν πονάς, πονάω.Υπόσχομαι να είμαι πάντα δίπλα σου να προσπαθώ να απαλύνω τον πόνο που προκάλεσα.
Και αν ποτέ δεν είμαστε όπως πριν, πάλι δεν με νοιάζει.
Αρκεί να είμαι κοντά σου.
Αυτό μόνο μου φτάνει!~· ~
Ακόμα και έτσι εγώ θα σε παντρευόμουν με κάθε αφορμή.
Ποτέ στη ζωή μου δεν έζησα όσα ονειρευόμουν.
Συνήθισα.
Γιατί τώρα να συμβεί κάτι διαφορετικό;
Ξέρω πως θα το κάνουμε μαζί μοναδικό, το πιστεύω.
Άλλωστε...
Με αγαπάς, το νιώθω.
Έμαθα να σε διαβάζω.~· ~
Ευχήθηκα να είναι η αφορμή και όχι η αιτία το σχέδιό σου.
Ο,τι και αν είναι, εγώ θα είμαι εκεί να σε κοιτάω και να χάνομαι στο βλέμμα σου.
Το αφήνω σε εσένα.
Σε εμπιστεύομαι.
Θα σε ακολουθώ.
Μόνο σε εσένα θα μπορούσα να είμαι τόσο ολοκληρωτικά παραδομένη.Παντοτινά δική σου...
YOU ARE READING
Παντοτινά δική σου
RomanceΈνα συρτάρι στην κρεβατοκάμαρά της έμενε πάντα κλειδωμένο. Μέσα του ένα μοναδικό κουτί που γέμιζε σταδιακά με επιστολές με κοινό χαρακτηριστικό τους το κενό στο όνομα του παραλήπτη και το «Παντοτινά δίκη σου» στην υπογραφή του αποστολέα. Τα βράδια τ...