4 resz

234 11 0
                                    

Felmentem a szobámba és elővettem a tanulnivalot. Anyám ez a töri megőrit komolyan 9-12-és töri izgazi rámálom nekem. Így írtam is Brunónak.

Luszika💕❤️:Gyere fel🥹
Brunyesz💕💕: No nincs két perce hogy felmentél de menyek.😂

Az aztalomon a könyv rengeteg volt nyitodott is az ajtó.

-Bruno gyere segíts.-mondtam és már a hallotam hogy felém jön.

-Egyrészt nem Bruno vagyok másrészt mutasd.-felnéztem erre és tényleg nem Bruno volt hanem Laci.

-Miért te jöttél?

-Mert én meguntam a játékot na mutasd.-felé fordítottam a füzetet.

-Először is mi lenne ha nem tanulnál fölöslegesen mert van róla film is?

-Nem tudom mi lenne?

-Najo megnézted a filmet mert kb ugyan az max még egyszer elolvasod és kész.-kezébe vette a telefonját és az ágyamra ült.

-Gyere már ide.-felültem én is az ágyra. Laci megtámasztotta a telefonját aztán néztük a filmet.

Laci szemszögéből

Larissza felment ahogy elment előttem megcsapott a jó illata. Pár percel ahogy felment Bruno telefonjára érkezett egy üzenet.

-Hagyd menyek én.-mondtam és felmentem mindenki érdekesen nézett de igazából ezt a pillanatot vártam amikor végre kicsit vele lehetek.
Bementem a szobájába ahol az asztalnál ült sok könyvel együtt.
Az asztalhoz mentem és fölé hajoltam. Miután letárgyaltuk hogy nem kéne tanulni mert van róla film megkerestem a telefonomon aztán megtámasztottam az ágyon hasra feküdtünk és a filmet néztük vagyis ő. Én nem tudtam levenni róla a szemem. Legszívesebben átöleltem volna a jó illata miatt. Nem tudom mikor estem bele ebbe a csajba de az illata az ami meggyőzött. Maga a csaj kívülről egy isten. Igaz azt se tudom hány éves viszont ha gimi a jár max 19 lehet remélem van egy 18 éves legalább.
Egy edzős nadrág volt rajta ami azért kiemelte a vonalait és egy pulcsi ahogy feküdt így teljesen a határa simult és látszott az íves kecses háta.
A szép szemei és a haja ami az arcába lógott gyönyörű. Annyira átöleltem volna vagy azt se bánnám a megcsokolna. Viszont valószínűleg van barátja. Általában nekem csak egy éjszakás kalandjaim vannak mert eddig senki nem fogott meg annyira. Eddig.

Larissza szemszögéből

Laci elsőre aranyos fiúnak tűnik aki tud törődni. Viszont tudom hogy az ilyen srácoknak csak az egy éjszakás kaland kell. Mire a filmnek vége lett Laci elaludt de cuki atya isten. Kikapcsoltam a telefonját felkeltem es lementem. A fiúk már csak dumáltak.

-Na sikerült?-kèrdezte Bruno és leültem mellé.

-Aha Laci bele aludt.

-Ohh hát ő mikor nem.

-Ő már nem kel fel úgyhogy az ő szobájába alszol.

-Oke de én akkor menyek is jóéjt.

-Vegyél ki egy pólót tőlem.-bolintottam egyet majd először Bruno szabálya felé mentem. A szekrényből kivettem egy pólót amit át is vettem. Persze kétszer akkora a póló mint én. Laci szobája érdekes volt minden fekete fehér és szürke volt és jó illata volt. Mivel fáradt voltam az ágyba dőltem és hamar el is aludtam.

Laci szemszögéből

Amikor felkeltem a szöszi sehol nem volt a telefon ki volt kapcsolva. Összeszedtem magam és átmentem a szobámba. Vajon ez a csaj hol van. A telefonomon kapcsoltam lámpát mert nem volt kedvem megkeresni félkomásan a kapcsolót. Szószerint mint egy zombi úgy érzetem magam. A szobámba megtaláltam a kilincset és bementem a telefonnal kicsit a szobámat megvilágítottam. Hát ott feküdt az ágyamban. Uuuuu öcsém akkor most itt az alkalom elmosolyodtam és az ágyamhoz mentem. A takaróm szorongatta és egy szál pólóban volt. Az ágynak a belső részében feküdt a falnak fordulva. Befeküdtem mellé amire felém fordult.

-Hm?-motyogott én a feljemet a kenyérben támasztottam és öt néztem.

-Csipkerózsika tetszik az ágyam?-mondtam vigyorogva kinyitotta a két szép szemét és engem nézett.

-Hát nem volt más választásom mondjuk téged sem zavart hogy az én ágyamban alszol.-mondta halkan.

-Hát engem végkép hogy te az enyémben de ha gondolod vissza mehetek.-olyan bájosan mosolygott.

-Ne még a végén megbotlasz a saját lábadba.-mondta közben átfordult a másik felére.

-Na ez fájt kisasszony.

-Ez van László,alugyál.- én is letettem a fejem az ágyra de viszont felé fordultam. Megböltem a hátát felém fordult úgy vészesen közel voltunk egymáshoz.

-A barátod nem fog mérges lenni hogy más fiúval fekszel ?

-Ma szakítottunk asszem vagy tegnap tudja a jó ég de fogd be és alugyál.

-Na ez az ára annak hogy segítettem?-váltottam kiskutya szemekre a szemembe nézett amitől szerintem vörös lettem én a száját néztem.amire közelebb hajolt és adott a számra egy puszit. Anyám tiszta vörös lettem.

-Boldog vagy?-mosolygott látszólag élvezte hogy olyan zavarba vagyok mint a jó ég.

-Persze.-motyogtam és a másik felemre fordultam. Ahogy ő is. Látszólag ő hamar elaludt csak nekem kattogot az agyam. Végig csak öt néztem.

-Mond aludni is fogsz vagy csak egész éjjel nézel mint egy pedofil?-mondta hirtelen.

-Zavar?

-Eléggé de ha gondolod vissza is mehetek a szobámba hogy ne keljen nézzél.

-Nem te maradsz-hamar át is öleltem a derekánál és magamhoz húztam.

-Jobb?

-Sokkal.

Reggel már teljes mértékben egymással összevegyülve aludtunk. Az egyik lába a derekamon volt és hozzam simult a teste. Fantasztikus érzés volt.
Csak egy napja vagyok vele egy házban de már imádom öt. Valahogy meg kéne oldani hogy ide költözzön mert akkor még esélyem is lenne. Az arcába a haja lógott. De még mindig nem tudom hány éves ami zavar.
Leszedtem magamról bár fályos  szívvel de nem volt már választásom mert menni kell stúdióba. Betakartam adtam egy puszit majd kiindultam.

-Laci?-szolitott meg álmos hangon.

-Igen?-fordultam vissza

-Hozol péksütit?

-Hozok-nevettem el magam és kimentem

Lementem Bruno a konyhába kávézott.

-Egymás szobájába aludtatok?-nevetett amire elmosolyodtam és töltöttem magamnak is kávét.

-Nem egészen.-mondtam amire felhúzott szemöldökkel nézett.

-Akkor?

-Én el aludtam az ő szobájába amikor felébredtem átmentem a szobámba és ott aludt.

-Szóval akkor együtt aludtatok?-váltott komolyabb hangsúlyra.

-Aham.

-Fura tegnap szakítottak és már ennyire túllépett rajta.

-Bruno nem mindenki úgy dolgozza fel hogy depressziós lesz és napokon keresztül sír.

-Jogos.

-Amúgy hány éves?

-16 miért?-mondta simán nekem erre a kávé a torkomon akadt. 16? Mi a fasz ? Én gondoltam hogy nem lehet huszon éves de azt nem hogy 16 éves.

Feltétel nélkül Spacc FFWhere stories live. Discover now