7 resz

272 19 4
                                    

-De miért kérdezed?-fordultam vele szembe észre sem vettem hogy a hátamnál van.

-Csak.-mondta egy kis gondolkozás után egyenesen a szemembe nézett.

-Hát oké.-lehetett volna egy megható pillanat de nem nem szabad megtörténjen. -Megeszed a gofrit és mehetek aludni?

-Nem.-mondta egyszerűen.

Készen lettek a gofrik kitettem egy tányérba és odaadtam neki.

-Gyere filmet fogunk nézni.-felmentünk a szobájába és leültem az ágyra. Berakott valami horror filmet majd mellém jött.

Laci szemszögéből

Akármennyire is be akarom magamnak bizonyítani hogy nem szeretem nem megy mert imádom ezt a lányt.

Most is csak azért csinálom ezt az egészet hogy melletem legyen. Bemásztam mellé es elkezdődött a film. Direkt Horrort raktam hogy hátha közelebb jön.
Nem kellett sokat várni hirtelen azt éreztem hogy megfogja a kezem és szorítja. A másik percben már lazán tartja mert majdnem elalszik a fejét a mellkasomra döntötte.

-Álmos vagy kislány?-kérdeztem amire egyértelmű a válasz.

-Ühüm.-így én is kikapcsoltam a filmet és lennébb csúsztam szinte teljesen rajtam volt ami tetszett.  Annyira szeretném kimondani mennyire szeretem de nem merem hisz csak 16 és csak pár napja ismerem viszont első látásra beleszerettem. Az illata a szeme olyan gyönyörű és maga a személyiségét imádom.

-Joejt picur.

-Joejt Laci.-motyogta a derekát átöleltem és így már mindjárt más mint egyedül. A hátát simogattam közben néha áttértem a hajára. -Laci?-motyogta de nem nézett fel rám.

-Igen?

-Miért vagy ilyen velem?-kérdete amire  választ egyterű lenne de nem mondhatom el.

-Mert szükséged van valakire aki törődik veled.-szép kifogás  mondhatom. Felemelte a fejét és egy kicsit gondolkozott.

-És ha lesz barátnőd akkor is törődni fogsz velem?-kérdezte amit hirtelen nem tudtam mit mondjak mert szeretném ha ő lenne a barátnőm de viszont az is bennem van hogy mégse.

-Ez most nem fontos de ugyanúgy ott leszek melleted.

-Akkor jó.-vissza tette a fejét és átölelt.

Reggel már amikor felébredtem nem volt sehol így hát én is felkeltem. Lementem és a konyhába reggelit csinált.

-Jo reggelt!-köszöntem amire hirtelen felém nézett.

-Jó reggelt.-köszönt vissza de nem sokáig volt rajtam a tekintete mert újból a kajára figyelt. Felültem a pultra és öt néztem.

-Mi lesz a reggeli?

-Ami volt ithon felvágtam és mindneki azt eszi amit akar.

-Jó ötlet csinálsz egy kávét?

-Te nem tudsz?-fordult szembe.

-Még mindig tart a dolog.-jelentettem ki mire levett egy bögrékbe és a kávéfőző alá tette és beleengedte a kávét.

-Mivel kéred?

-Tejjel.-tett bele tejet majd idenyújtotta.-Köszi.

Az asztalra pakolt mindent plusz főzött teát is.

-Brunonak szólsz hogy reggeli?

-BRUNO KUTYA REGGELI!-kiabáltam amire nyakon vágott.

-Hülyegyerek.-mondta és az asztalra rakta a sajtokat.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 04, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Feltétel nélkül Spacc FFWhere stories live. Discover now