Hemde Minho'nun gözleri.

112 15 4
                                    

~Jisung

Üniversitenin ilk günü. Gruba 6 kişi daha eklenmiş. Yine yürüyoruz okula doğru. Chan hyung bazı işler için okula önceden gitmiş şimdi bizi bekliyor kapıda. Seungmin o günkü gibi sevgilisini övüyor.

Seungmin: Benim sevgilim işte ya görüyosunuz anlatmaya gerek yok

Yine Felix'le göz deviriyoruz. Bahçeye girerken o gün geliyo aklıma. Kafamdaki kötü anıları silip sınıfıma doğru gidiyorum. Arkalardan bir sıraya oturuyorum yine. Hepimiz oturduk sohbet ediyorduk. Bir tane kadın girdi sınıfa.

Soyeon olsun hoca

Soyeon: Günaydın gençler! Kendinizi tanıttıktan sonra serbest kalıcaksınız. Başlayalım ilk sıradan

Diğerleri kendini tanıttılar ve sıra bana geldi. Ayağa kalktım ve konuşmaya başladım

Jisung: Selam ben Jisung. Kim kolejinden geliyorum. Başkada bişey yok.

Harin: Sen şu kim kolejine gitmeden önceki okulunda Lee Minho tarafından zorbalık gören çocuk değilmisin?

Jisung: 2 sene önceki olayları diyorsun. Adın neydi?

Harin: Adım Harin

Jisung: Harin,bence seninle ilgili olmayan konulara burnunu sokmamalısın. Hele özel meselelere,hiç sokmamalısın.

Soyeon: Oturabilirsin Jisung.

Benimde konuşmam bitince uyumak için sırama kafamı koydum. O günkü gibi. Tam içim dalarken kapı açılma sesi geldi. Umursamadan uyumaya devam ettim. Yanımda kıpırtılar oluştu. Sorun etmedim. Soyeon hoca ismini sorunca...

Soyeon: İsmin ne acaba?

Minho: Adım Lee Minho hocam.

Kafamı hızlıca kaldırdım. Bana bakan bir çift göz. Hemde Minho'nun gözleri. Sanki her an bana zarar verecekmiş gibi geliyor ama seviyorum o sikiği. Ben kalkınca o da kalktı. Yan tarafımdaki Felix'lere baktım. Onlarda şok içindeydi. Hyunjin ayağa kalktı. Yanımıza geldi. Minho'ya dalacakken durdurdum. Madem geldi,biraz haddini bildirelim.

Jisung: Ne yüzle oturuyosun yanıma?! Noldu izlere bakıp tazelicekmisin?

Minho: Jisung seninle konuşsak?

Jisung: NE KONUŞABİLİRSİN YA BENLE?! ZORBALIKLARINI KONUŞCAKSAK 2 YIL DAHA SÜRER YANİ

Minho: Lütfen bir kere dinle beni

Soyeon: Jisung arkadaşlarınla beraber çıkabilirmisin?

Jisung: Tabiiki hocam

🎀

Hyunjin: CİDDİMİSİN SEN AMINA KOYAYIM GELMİŞ BİDE KONUŞALIM DİYO

Minho: Ben cidden çok pişmanım Jisung çok özür dilerim

Minho oturtulduğu sandalyeden kalkmış,ayaklarıma kapanmıştı. Ne yapıcaktım ben şimdi?

Jisung: Minho

Minho: Efendim

Jisung: Geri sandalyeye otururmusun

Minho lafımı ikiletmeden sandalyeye oturmuş,benim ne diyeceğimi bekliyordu.

Jisung: Chan hyungu çağırmaya gidicem. Eğer burdan biriyle kavga eder yada kaçarsan seni affetme imkanım 0 olur. Anladınmı?

Minho: Anladım

Chan hyungun sınıfına gitmiştim. Kapıyı çalıp gir komutunu alınca içeriye girdim. Hızlı olmam lazımdı.

Jisung: Hocam rahatsız ediyorum ama Chan hyungun benimle gelmesi mümkünmü? Acil bir durumda.

Yinede Severmisin? | MİNSUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin