°37

2K 165 58
                                    

🌙💐Bölümleri üst üste attığımdan gözünüzden kaçmaması için önce oy vermeyi unutmayın lütfen💐🌙

İyi Okumalar🦋💙

•/•

"Tanrım.." acıyla tısladı Jimin.Serumlu elini kavisleyerek tırnaklarını hastane elbisesinin üstünden büyük karnına bastırdı.

Birkaç metre uzaklıktaki koltukta bebek çantalarıyla ilgilenen alfası duyduğu tını ve hissettiği acıyla hışımla ona dönüp yüzündeki çaresizlikle adımladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Birkaç metre uzaklıktaki koltukta bebek çantalarıyla ilgilenen alfası duyduğu tını ve hissettiği acıyla hışımla ona dönüp yüzündeki çaresizlikle adımladı.

"Güzelim.." sesi yalvarır gibiydi,eğilerek omegasının saçlarından öptü.

Bir eli siyah tutamları okşamaya gitti,parmak uçlarındaki ıslaklığı hissettiğinde kısa bedenin ne kadar terlediğini o an fark etmişti.Diğer eli hareketli büyük karında dairesel turlar attıktan sonra serumlu eli tutarak yatağa koyup baş parmağıyla okşadı.

"..lütfen acını bastırma,kendini kasma.." yalvarıyordu,çünkü elinden gelen tek şey buydu.

Omegası acısını bastırmakta üstüne rakip tanımazdı.Bunu çok iyi biliyordu.

Gelen keskin ve büyük sancıları bastırıp kendini ve yavrularını zora sokuyordu.

Bu nedenle on dakikada bir odaya onu kontrole gelen hemşire bastırılan sancılardan dolayı aldığı bilgileri doktora verip karar üzerine omegayı doğumhaneye götürecekti.Tabi doğru bilgileri verebilirse..

"İyiyim-ah!" gülümsemeye çalışarak konuştuğu sırada kasıklarına giren yoğun acıyla çenesini kasarak inledi.Boştaki elini karnına atarak bastırıp tırnaklarını sürttü,başını arkaya attı ve gözlerini sıkıca kapattı.

Alt bedenindeki acılar artık onu uyuşturuyordu,gelen son sancılar bıçak darbesi gibi içinden et yırtıyordu adeta.

"Biliyorum çok iyisin bitanem,en iyisisin.." omegasının acı dolu ifadesine kelebek öpücükleri bırakırken ılımlı bir sesle konuştu.

"..yavrularımızın bize gelişini engellemeyecek kadar iyisin meleğim.." gülümseyerek konuştu.Amacı omegaya yaptığı hareketin yavrularını onlara gelişini uzattığını hatırlatmaktı.

Jimin,burnunu çekerek başını çevirip dolu gözleriyle alttan alttan uzun bedenin güven verici parlak harelerine baktı.

"Korku-korkuyorum.." şakağından aşağı süzülen yaşla korku içerisinde konuştu.

Hamilelik psikolojisinin verdiği gerginlik travmalarını nüksetmiş ortaya dökmüştü.

Korkularından dolayı doğuma girmek istemiyor,bebeklerini içinde tutma gibi imkansız girişimlerde bulunuyordu.Ya doğumdan sonra kucağına bir bebeğini vermezlerse?O zaman ne yapardı,kahrolurdu.

Jungkook,suçlulukla soludu.Omuzları güçsüzce çöktü,kaşları hüzünle büküldü.Alfası göğsünü dövüyordu adeta,tırnaklarını ona sürterek canını yakıyordu.Çünkü,omeganın bu korkusunu yenmesine yardım edemediği için kendini suçluyordu.

The Idol Problem [JİKOOK]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin