Merhaba ben elif lütfen desteklerinizi eksik etmeyin yeni bir yola giriş yaptım o yolda tek olmak istemiyorum ~elif
Merhaba ben Kumsal 17 yaşındayım. her zaman etrafı tarafından yargılanan hiçbir zaman etrafımdaki insanlar tarafından kabulenilmeyen, küçük görülen. Ailesi tarafından bir hata olarak bilinen biriyim. Ama ben böyle biri olmak istemiyorum en büyük hayalim rahatça güle bilmek, ağlıya bilmek, "bir gün yargılanmadan sevilmek." bu sizin için kolay olabilir ama etrafında bir çocuğun ruhunu öldüren kişiler varsa en büyük hayalidir rahatça ağlamak rahatça gülmek. "hiçbir zaman sevilmeyen ruhun sevilmeyen bedeniyim ben" .
Bazen haykırıyorum içimden "NEDEN" insanlar böyle kötü olmaktan zevkmi alıyorlar ya da ben çokmu safım ben olduğumdan dahamı saf düşüncelere sahibim?
"bir insanı sevmek zor olamaz olmamalı "
"Düşünsenize kendi katilerimiz ailemiz" etrafımızdaki insanlar çok acı verici ruhumu öldüren beni dünyaya getiren bu ruha sahip olmamı sağlayan kişiler ailemiz. kendi ruhumuzun katileri en yakınlarımız "sevilmeye aç bir ruh"
.
Kendime bile açıklıyamadığım sırlarım var.
"o sırların içinde kaybolan ruhumu arıyorum"
ben acıların içinde dipsiz bir kuyunun içindeyim küçüklük travmaların içinde hapis oldum travmalar şuanki hayatımı mahvediyor içten içe bitiriyorum "ben çıkmaz sokakta küçük bir ruhum ben".
.
Üniverste sınavıma bir yıl kaldı sanki bütün her şey bitmiş bütün sorunlarım giderilmiş sınav stresi kalmıştı tek şaka gibi sabah erken kalkıp "hocaların aşalayıcı sözlerini dinlemek bir öğrencinin görevi" bence
ama neyseki çok iyi arkadaşlarım var benim karanlık dünyamı bilmeselerde beni hep destekleyen yanlız bırakmayan üç arkadaşım var. ela , cenk , sıla beni ayakta tutan arkadaşlarım. Bütün şansımı sadece üç arkadaşımı bulmakla kullanmışım sanki .
Ela; biraz durgundur kimseyle çok samimi olamaz ama bizimle çok iyi anlaşır ve bizim yanımızda çok farklı insana bürünür durgun ela gider etrafına neşe saçan ela gelirCenk; her zaman neşe saçan biri. hayat onun umurunda değilmiş gibi davranır ama onunda acıları var gizlice kanıyor hisediyorum.
Sıla; herkes tarafından sevilen sayılan biridir hiç kimseyle kötü bir atışması olmayan çok iyi ve çocuklarına saygı duyan bir aileye sahip. bence en şanslımız sıla.
.
.
Yani biz dört kişiyiz ama birbirimizden çok farklıyız. farklı ruhlara , farklı şanslara sahibiz.
.
.kumsalı tanıdınız ama hayatını daha öğrenemediniz diğer sayfalarda kumsalı karanlık dünyasını göreceksiniz.
.
.DESTEK OLURSANIZ ÇOK MUTLU OLURUM BU YOLDA YANLIZ OLMAK İSTEMİYORUM ~ELİF
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AÇ RUH
Teen FictionKumsal geçmişindeki sırlarının içinde kaybolmuştur aile sevgisi görmeyen sevgiye muhtaç biridir. birgün evlerinden taşınmak zorunda kalırlar ve yeni bir okula başlar. meteyle tanışır iki sevilmeyen ruhlar buluşur bütün uğursuzluklar ikisinin peşin...