Merhaba yeni bir sayfaya girmiş bulunmaktayız lütfen destek olurmusunuz kitap hakında düşüncelerinizi yorumlarda belirtirmisiniz beğendiyseniz oy vermeyi unutmayın sizi seviyorum yolun başındayım yoldaşlarım ~elif
.Bugün yeni bir okula başlayacağım yeni eve tanışındığımız için eski okulum yeni eve çok uzak oldu ve ailem okulumu değiştirmeye karar verdi. ama ben elayı, cenki ,sılayı çok özlüceğim.
en çok merak ettiğim şey yeni okulum nasıl olucak? oradakiler beni nasıl karşılayacak? umarım güzel karşılarlar. hadi bakalım yeni okulumda ilk günüm olacak.
erkenden kalktım yeni formalarımı giydim. ve okula gitmeye hazırım.
yolda yürürken çok güzeldi çünkü ağaçların yavaş yavaş dökülen kurumuş yaprakları etrafı hoş bir koku ve en önemlisi kulağımda en sevdiğim şarkı çalıyor "güzel kadın" Neden bilmiyorum ama bu şarkı beni çok mutlu ediyordu. Ve okuluma geldim "Muğla Anadolu lisesi" yeni bir okula giriş yapıyorum beni neler bekliyor bilmiyorum. içimdeki heycan zirvedeydi. ilk gidiceğim yer idarenin yanına gitmek oldu sınıfımı öğrenmek için.
.
.
Merhaba hocam ben okula yeni kaydoldum ismim Kumsal sınıfım nerde olduğunu bilmiyorum ve sınıfım hangi şube? (Biçimsiz birşeyede benziyor müdür yardımcısı kapıda yazdığına göre ismi mehmet)
Kumsal sınıfın 11B ikinci kata istersen nöbetçi öğretmen seni sınıfa götürsün
Hayır hocam kendim giderim yinede teşekkür ederim. (kendim giderim sanki ilk okul öğrencisiyim tabi bunları içimden diyorum dışımdan söylücek kadarı cesaretli değilim)
.
.
(Ve sınıfa giriş yaptım ay bana bakışlara bak sanki ilk insan görmüş gibi bakıyorlar )
Selam ben Kumsal okula yeni geldim umarım iyi anlaşırız.
(bunları söylerken tabi gözüm oturacak yer arıyor şükürler olsunki sınıfta fazla boş sıra var en arkaya oturdum. )
Merhaba Kumsal hoş geldin ben Merve. Tanıştığıma çok memnun oldum Merve.
(Kız çok tatlı minyon tipli ve sıcak kanlıya benziyor iyi anlaşacağım galiba)
Ordan bir ses ; selam yeni kız ben mete niye bu okula geldin? (ukala bir şekilde)
Bazı sorunlardan dolayı geldim denk bir sesle. (Ayy bu çocuk çok gıcığa benziyor okulun ağır abisi sanıyor sanki kendini beğenmiş tavırları var )
"Yeni kız agresif galiba çocuklar " bütün sınıf kahkaha atarak saçmalamaya başladılar galiba ben meteyle hiç iyi anlaşamıcağım ve metenin gurubuyla.
Merve;sen onları takma Kumsal. mete okul müdürünün oğlu ve ondan dolayı böyle davranıyor yanındakileride metenin yamakları. onların ipi metede ne diyorsa onu yapıyorlar.
Sanırım Merve meteyle benim çok işim olucak..
Hoca geldi Kumsal susalım !
İlk ders matematik. ( bu ne ya okulda ik günüm kimseyi tanıyorum mete diye bir sallak ve onun arkasında yamakları ve ilk ders matematik Allah'ım ben nereye düştüm böyle keşke ela, cenk, sıla yanımda olsa böyle yanlız hissetmezdim.)-Selam sen sınıfa yenimi geldin kızım ismin ne? -Evet hocam okula ve sınıfa yeni geldim ismim kumsal.
-Peki arkadaşlarında tanıştınmı Kumsal? Evet hocam tanıştım.
(içimden malesef tanıştım ukala insanlarla diye geçirdim)
-orda mete; tabi hocam yeni kız tanıştı bizimle.
-Hoca bana sormuştu ama neyse..
-tanıştığınıza mutlu oldum inşallah iyi anlaşırsınız çocuklar.
- teşekkür ederim hocam (hiç sanmıyorum iyi anlaşıcağımı)
.
.
Ders hemen geçip giti bende biraz okulu gezmek istedim. okulu gezmeye başladım ilk gidiceğim yer spor salonu oldu. çünkü basketbol oynamak benim için vaz geçilmez.
sonra kütüphaneye gitim okadar güzeldik rengarenk raflar birbirinden şahane yazarların kitapları herkes susmuş dersleri çalışmaya odaklanmış çok rahatlatıcı bir ortamdı.
sonra kantine indim ama keşke inmeseydim bu okul çok tuhaf birbirinden iyi insanlar var. bir taraftanda birbirinden belalı ukala insanlar var. kantin okadar kalabalık ki iğne atsam yere düşmeyecek gibi ve pis kokuyordu tos kokusu, kızartma kokusu birbirinden farklı parfüm kokuları karışarak berbat bir koku vardı resmen . Koşarak sınıfa çıkıyorum öğlen arası biti ve daha Hoca gelmemişti sınıfta şükürler olsun Merve benim bir sıra önümde oturuyordu hemen merveye dersimiz ne diye sordum. ve o tarih dedi buna mutlu oldum çünkü tarih dersini çok seviyorum. ondan sonraki derste fizikmiş buna hiç mutlu olmadım çünkü fizik dersinde hiçbir şey anlamıyorum. Hoca derse geldi.
Aa hocada okula yeni gelmiş ilk günüymüş benim gibi ismi Büşra çok iyi bir hocaya benziyor. ders tanışacak geçti. şuan son ders fizik off Hoca hemen ders anlatmaya başladı. Bununda sonu vardı ve biti ders eve gitme zamanı geldi sonunda.
-İyi günler Kumsal.
-iyi günler Merve.
Diyerek birbirimize. evimizin yolunu tutuk.
eve geldiğimde hemen annem Kumsal okul nasıl geçti diye sordu "eh işte" diye cevap verdim. Formamı çıkardım ve annem çağırıp ona yardım etmemi istedi akşam yemeği için bende ona yardım etim.
- anne neden bukadar çok yemek yaptın? birimi gelicek diye sordum.
-evet kızım misafirler gelicek dedi.
Ve yemeği hazırladık masayı kurduk . Zil çaldı kapıyı açtım ve karşımda Mete (şakamı bu! bunun bizim evde ne geziyordu).
Sen burda ne geziyorsun mete?
-kızım misafirlermi geldi?
-galiba evet anne.
-galiba mı agresif olduğun kadarda şapşalsın galiba.
-sus yav. (Annem gelir)
-hoşgeldin oğlum ailen yokmu.
-Hayır teyzecim annem ve babam aşağıda geliyorlar.
-Peki oğlum sen içeriye geç Kumsal seni misafir odasına götürsün.
-Peki teyze.
Meteye dik dik bakarak içeriye götürdüm ilk tepkim bu oldu
-sen annemi nerden tanıyorsun! ve bizim evde ne geziyorsun serseri!
-Agresif olmayın Kumsal hanım biraz relaks. bende bilmiyorum annem misafirliğe gidicez dedi ve sizin evde buldum kendimi merak etme çok meraklı değilim senin o gaddar yüzünü görmeye. -Serseri biraz insan ol.
-Sus Kumsal aa ayıp annen gelicek.
Metenin annesi ve babası geldi hoşgeldiniz dedim. hoşbulduk kızım dedilen ordan Mehmet hoca (yani metenin babası)
-aa kızım sen bugün bizim okula kayıt olan kız değilmisin?
-Evet bugün sizin okula kayıt oldum.
-O zaman meteylede tanışmışsınızdır evet tanıştık (malesef).
-kızım sen meteyi tanıyorsan bana neden söylemedin?
-Anne bugün tanıdım biliyorsun arkadaşım değil. -evet kumsala tanıştık yeni tanıştığımız için arkadaş değiliz.
Annem ve metenin annesi; o zaman çocuklar birbirinize emanetsiniz okulda birbirinize sahip çıkın.
-Ben kimsenin sahip çıkılması ihtiyacım yok "hem mete sizin oğlunuz olduğu için arkadaşım olucak diyede birşey yok."
-kızım sözümü dinle (sinirli bakışlarıyla).
- Peki anne. (Nedense hiçbir zaman kararlarıma saygı duymadın anne senin belirlediğin hayatı yaşıyorum bu ruhun ve bedenin sahibi sensin hiçbir zaman benim olmadı! )
saat 12 olmuştu ve artık kalktılar metegil. evlerine gitiler. anneme bunlar kim diye sorduğumda "çocukluk arkadaşlarım" dedi.
-Artık uyu yarın erken kalkacaksın okul var.
-Peki anne dedim ve yatağıma yatım çok yorulmuşum hemen uyudum.
.
.
.
.
Sabah saat 06:00 da uyandım formamı geydim çantamı hazırladım kahvaltımı yaptım ve dışarıya çıktım okula gitmek için kulaklığımı taktım en sevdiğim şarkıyı "güzel kadın" şarkısını dinleyerek okula gitim. Sınıfa girdim serseri meteyi gördüm "ağır abi" gibi tavırları var.
-Ooo hoşgeldiniz Kumsal hanım.
-Ne bu samimiyet hop! birdaha bana bukadar samimi olma uzak dur benden!.
-"Hatırlatayım bana emanetsin kumsal."
- ben öyle birşey hatırlamıyorum!
Ve hoca derse girdi . Ders edebiyat ama birşeye çok şaşırdım mete bütün soruları cevaplıyor derslere katılıyor "ders dışındaki mete gidip inek mete gelmişti".
Sonra Mehmet hoca metenin babası derse girdi ve yeni öğrenciler gelmiş sınıfa (kim geldi Aca diye geçirdim )
bir baktım ela , cenk , sıla gelmiş şok kaldım cidden onlardı niye geldiler acaba? (o kadar mutlu oldumki gözlerimden istemsiz göz yaşları aktı) hemen yanıma geldiler sarıldık güldük hata az kalsa çığlık atıcaz sevinçten ordan mete bize dik dik bakıyor kesin içinden kötü kötü şeyler geçiriyordur serseri mete işte.
Neden geldiniz diye sorduğumda
seni kurtlar sofrasında tek bırakmayız dediler (cidden iyiki böyle arkadaşlarım var) size anlatacak çok şeyim var dedim..
.
.
Desteklerinizi gösterirseniz çok mutlu olurum ve kitap hakında düşüncelerinizi yorum yaparmısınız bu yola yeni başladım ve bu yolda sizin desteklerinizle ilerlemek istiyorum sizi seviyorum ~elif
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AÇ RUH
Teen FictionKumsal geçmişindeki sırlarının içinde kaybolmuştur aile sevgisi görmeyen sevgiye muhtaç biridir. birgün evlerinden taşınmak zorunda kalırlar ve yeni bir okula başlar. meteyle tanışır iki sevilmeyen ruhlar buluşur bütün uğursuzluklar ikisinin peşin...