5-Ex

1.1K 121 72
                                    

📖🐣📖

"Yoongi-yaah!" demiştim telefonla bardan çıkarken.

"Kimsiniz?" Şapşalım ya, telefon numaramı almayı unutmuştu ve ben onu arayınca da afallamıştı. 

"Eşinim hayatım, ne çabuk unuttun?"

"Ah Kitty." dedi bıkkınlıkla, kesinlikle göz deviriyordu. 

"EVET BEBEĞİM," dedim arabama binerken. "Karını ne güzel tanıyorsun yahu!" 

"Karım değilsin Kitty Gang."

"Yoongi," diye mırıldandım arabayı gölgeye çekerken.

"Ne?" dediğinde ise yutkundum. 

"Jimin desene bana." Derin bir nefes verdi sinirle. 

"Hayır, telefonda benim sesimle mastürbasyon yapmanda yardımcı olmayacağım." Dudak büzdüm ve yola baktım bu sefer.

"Geçen gün bana dediğini hatırlıyor musun? Kendime dokunmak yerine sana gelmemi söylemiştin." 

"Şuan olmaz," dedi bir şeyle ilgilendiği sesinden belli olurken. "Çok yoğunum." 

"Şuan ikimiz için pek etik olmayan sahneler geliyor aklıma, geleyim mi? Belki gerçekleştiririz." Bu sefer telefon suratıma kapanmıştı. 

Dudak büktüm ve yandaki koltuğa attım, tam kontağı çalıştıracağım sırada arabamın önüne geçen bedenle kaşlarımı çattım. Bu göt lalesinin burada ne işi vardı?!

"Jimin!" Göz devirdim ve kornaya basarak önümden çekilmesini söyledim.

"Git başımdan Jungwoo!" Hareket etmediğinde sinirle derin bir nefes verdim ve arabadan inerek önüne geçtim. "Ne istiyon?!"

"Seni istiyorum, anlamıyor musun Jimin? Neden birden terk ettin beni, çok mutluyduk biz." 

"Biz değil," dedim sinirle gözlerine bakarken. "Sen mutluydun, ben sadece ailem için seninleydim. Artık bir ailem kalmadığına göre, gidebilirsin!" Dudak büzdü ve diz çöktü, ardından belime sarılarak ağlamaya başladı. 

"Jimin lütfen bebeğim bırakma beni!"

"Jungwoo, bi siktir git ya! Hakikaten bak, siktir git." diyerek kollarından ittirdim ve eğilip zırlayan yüzüne baktım. "Ben sana ilk günden beri söylüyorum, sen bir şizofrensin! Hiç sevmedim ben seni, sırf aileme hayır diyemediğim için seninle oldum." Ardından kollarımı iki yana açarak konuştum.

"Ama şu halime bir bak, demek ki onlar bana o kadar değer vermiyormuş ki Jimin'den Kitty Gang'a dönüştüm." 

"Seni tekrar Jimin yapabilirim, lütfen bana izin ver."

"Hayırın anlamını biliyor musun?" Bu sefer kolumdan tutmuştu beni, ve çekiştirmeye başladı. 

"Sen benim sevgilimsin, hep de öyle olacaksın! Siktirtme Yoongi'ni." 

"Bırak lan kolumu." Sıktı bu sefer.

"Hayır."

"Jungwoo, sakat olanı sıkıyorsun canım acıyor bırak!" Önceden koluma bir kurşun yemiştim ve damarım zarar görmüştü, bu aptal da tam orayı sıkıyordu.

"Bırakmam!" Kolumu çekiştirmeye çalışmıştım ancak daha çok acıyordu canımı. 

"Bırak kolumu!"

"Kitty?" Duyduğum tanıdık sesle, kalbimde ve alt taraflarımda bir hareketlenme olurken arkamı döndüm. 

"Geldi gönlümün prensi." O an beynimde bir ışık parlamıştı, masum uke olma zamanıydı.

FUCK ME BABYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin