12-Reignition

1K 115 437
                                    

Yorum yapın lan, amınızı sikerim he.
YORUM YAPIN ASLA BARISTIRMAM HE
Yorumlar her gecen gun dusuyor💀

~Diana Oppa 🐼

📖🐥📖

"Uff," dedim bacaklarımı yataktan aşağı sarkıtırken. "Keşke affetsen beni ya..."

Elimdeki yaraya baktım dudak büzüp, diğer elimle bastırdım sargının üzerine. Belki tekrar kanarsa ilgilenirdi benimle, ayağa kalktım ve sargıdan yayılan kan ile odadan çıktım.

Ancak ofisin kapısına gittiğimde Yoongi'şim koltuğunda uyuyordu, tanrım öyle tatlıydı ki. Arka cebimden telefonumu çıkarttım ve bir resmini çektim.

Hayatımda gördüğüm en tatlı görseldi bu, ne güzel uyuyordu biriciğim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hayatımda gördüğüm en tatlı görseldi bu, ne güzel uyuyordu biriciğim. Yorgunluktan bitmiş durumdaydı, koltuğun önündeki sehpaya oturdum ve dirseklerimi dizlerime yaslayıp çenemi ellerime koydum. Ardından Yoongi'şimin yüzünü izlemeye koyuldum.

"Ağzını yüzünü burnunu yemek istiyorum Yoongi-yaah," dedim sırıtırken. Titrek bir nefes verdim.

"Çok aşığım sana," dedim sessizce. "Çok seviyorum."

Bir süre izlemiştim güzel yüzünü, birkaç dakika sonra yüzünü ekşiterek yavaşça açmıştı gözlerini. Dudak büzdü ve bana baktı.

"Uyumuş muyum lan?" dedi vücudunu esnetirken. "En son ihale için çalışıyordum." Avel avel suratına bakarken başımla onayladım.

"Uyuyakalmışsın, çok yoruyorsun kendini." dediğimde bana baktı buz gibi gözleri.

"Ancak çalıştığım zaman seni ve yaptıklarını düşünmüyorum. Ancak o zaman, kendimi rahatlatıyorum." Yutkundum ve geri çekildim, ardından anında düşüncelerimi düzenledim ve sırıtarak ona baktım.

"Aklından çıkaramıyor musun beni?" Gözlerini kaçırırken yutkundu ve fısıldadı.

"Evet," dedi sessizce. "Yıllardır hem de." Kıkırdadım ve kendimi kucağına atıp yanaklarını sıktım.

"Şapşalım benim, çok aşık bana!" İsyan ederek bağırdı.

"İN KUCAĞIMDAN!" Kucağında daha çok üste çıktım ve daha da yapıştım kocama.

"Özledim!" 

"Ben özlemedim, in şimdi." Yutkundum ve geri çekilirken yanaklarını kavrayıp gözlerine baktım.

"Gerçekten özlemedin mi?" Dudaklarım dudaklarına sürterken fısıltıyla ekledim. "Yoongi-yaah~" Yutkunduğunda Kitty'liğimi yapmaya başlamış ve yüzünü daha da kavrarken ona sürtündüğüm sırada konuşmuştum.

"Bana dokunmayı, beni öpmeyi, altında deli gibi inlememi, beni mahvetmeyi ve ihtiyaç dolu yalvarışlarımı hiç özlemedin mi?"

Sinirli bakışları yoğun ve duygu dolu bakışlara dönüşürken sırttım. Duygu dolu titrek bir nefes verirken gözlerine öyle bir yoğun bakıyordum ki, nefesi kesiliyordu ve bunu asla gizlemiyordu. Ya da gizleyemiyordu bilemiyorum.

FUCK ME BABYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin