Dívky bloudili chodbami a Charlie už se v tom zase ztrácela až konečně dorazili tam, kam měli. Ella otevřela dveře a...Charlie překvapeně otevřela pusu. Všude byli cvičební pomůcky. Dobře, hlavně v klidu, pomyslela si. Vešla a dveře za sebou zavřela. „Dobře, zkusíme jak moc umíš bojovat?" Zeptala se Ella. „Neumím." Přiznala se Charlie. Ella se zamyslela. „Dobrá tak nejprve tě naučím jak se vyhýbat.". Charlie zakývala hlavou. To už zní lépe. Postavila se na X a Ella jí ukazovala jak se vyhýbat. Řekla jí např. Že když na ní někdo míří zleva, musí dát hlavu vpravo. No wow, pomyslela si pobaveně. Po chvilce se z nich opravdu stali dobré kamarádky. „Tak jo. Nezapomeň Charlie, že hlavní je aby jsi měla rychlé reflexy. Zkusíme to?" Zeptala se a ona tak jako opatrně kývla. První dvě rány šli ale třetí schytal nos. Charlie zasténala, protřela si ho a prokřupla. Zlomený naštěstí nebyl. Ella se smála na celé kolo. „Přestaň se smát. Nečekala jsem to." Řekl uraženě. „A to si myslíš že bych toho po dvou ranách nechala? Když na tebe někdo útočí, musíš čekat že třeba pošle ještě jednu ránu. Když nebudeš dávat pozor ani né pět minut po souboji tě zabije." Pořád se nepřestávala smát. Charlie koukala jak její kamarádce pomalu docházel dech. „Tak pozor ať tebe nezabije smích." Prskla. Ella se přestala smát a vyhlásila přestávku. Napili se a Charlie si zacpala uši v návalu Elliného náhlého smíchu.
Po přestávce se zvedli a Charlie se postavila na X. „Můžem?" Zeptala se Ella. Charlie se nadechla a vydechla. „Můžem." Ella začala sázet rány a Charlie se jim vyhýbala. Po pár ranách se Ella svalil na zem. „Vyhrála jsi. Skvělé." Řekla. Dívka jí podala ruku a zvedl jí na nohy. Za nimi se ozvalo tleskání a Charlie sebou mírně cukla. Otočila se na ředitelku stojící za nimi. „Vida. Učíš se rychle." „Jak dlouho už tu jste?" Zeptala se Charlie. „Od začátku." Odpověděla Ella. „Tomu si se smála o přestávce? Že jsem si toho nevšimla?" Zeptala se podrážděně. Ella se dala znovu do smíchu. „Nechápu jak jsi si toho mohla nevšimnout." Řekla. Charlie si odfrkla, vzala si věci a namířila si to k sobě do pokoje. Dnes už měla dost.
Zavřela za sebou dveře pokoje a věci hodila na židli. Potřebuju sprchu, pomyslela si a zalezla do koupelny. Pustila vodu, zavřela oči a nechala teplé prameny téct po jejím unaveném těle. Teplá voda jí prospěla a po vrácení se do pokoje se svalila do postele a přemýšlela co bude dělat. Převlékla se a rozhodla, že dnes už půjde spát. Jestli tohle bude každý den, tak to se mnou asi sekne, pomyslela si, zachumlala se do peřin a nechala se přenést do říše snů.
ČTEŠ
Podivný Experiment
RandomČerstvě patnácti leté Charlotte se svět otočí úplně na ruby. V den svých patnáctých narozenin jí odvezou od její rodiny a dopraví do jakési agentury. Rychle se zkamarádí z dívkou jménem Ella a ředitelkou agentury. Jednou ale zjistí zdrcující pravdu...