První nástup

1 0 0
                                    

   Uvítání bylo opravdu krátké jak ředitelka říkala. Bůh ví jak dlouhé by bylo kdyby se Charlie nevypařila. Pomalu kolem všech procházela až se dostala na chodbu a štrádovala si to přímo do svého pokoje. Už bylo docela pozdě ale ještě se jí nechtělo spát a tak přemýšlela co bude děla. Vzala do ruky batoh aby si vzala nějaké jídlo a vypadl na ní dopis co jí dala mamka. Otevřela ho a začala číst.

Milá Charlie.
Nevíme co se děje a jsme si jistí že to nevíš ani ty. Jen nezapomeň že musíš být silná. Vzpomínej na to jak tě máme rádi a brzy se nám vrať. Milujeme tě a snad se uvidíme co nejdříve.
S láskou mamka, taťka a Sabča.❤️

Ps. V obálce máš dárek.

   Charlie odložila dopis a v obálce našla náhrdelník. Otevřela ho a vykoukla na ní fotka jí, její sestry a jejich rodičů. Do očí se jí nahrnuli slzy. Náhrdelník si dala na krk a převlékla se do pyžama. Uvelebila se do postele a pustila si televizi. Vážné je to tu moc krásné, pomyslela si a po chvilince usnula.
   Vzbudila jí ředitelka která byla v jejím pokoji. Proč sem pořád chodí?, Pomyslela si otráveně. Sedla si a zmateně těkala po pokoji. „Vstávej Charlie, dnes je výcvik." Vyjekla ředitelka. „Co? Jaký výcvik?" Zeptala se Charlie rozespale. Řekla jí ať si vezme něco hezkého na sebe ale hlavně ne žádné šaty, pak má jít na nádvoří. Když ředitelka odešla, Charlie se zvedla a vezala si oblečení co si včera vzala z šatny.
   Přemýstila se k zrcadlu a rozčesala si vlasy. Udělala si vysoký culík a zamířila do koupelny kde si vyčistila zuby.
   Vyšla z pokoje a docela rychle se dostala na nádvoří. Cesta pro ní nebyla tak těžká jako prvně. Bylo tam hrozně moc lidí což se dívce ani trochu nelíbí ale asi si bude muset zvykat. Vystoupila ředitelka a začala mluvit. „Zdravím vás. Dnes, jelikož tu máme novou tvář, bude volno. Poprosila bych ale Ellu jestli by byla tak hodná a začala Charlie učit už dnes." Ella přikývla. „Samozřejmě." Řekla. Uhladila si své neposlušné vlasy které jí vítr rozcuchal a zářivě se na ní usmála. Pobídla Charlie aby šla za ní. „Ani jsme se pořádně nepředstavily že?" Zeptala se Ella. Charlie přikývla. „Tak tedy já jsem Ella Hladká." Představila se. „Charlotte. Charlotte Hlaváčová." Odpověděla jí na oplátku a podala jí ruku. „Tak tedy Charlie, jak jsi se sem dostala?" Zeptala se. „Předpokládám že stejně jako všichni ostatní." Odpověděla Charlie. Ella přikývne. „Jasně promiň." Omluvila se ale Charlie zavrtěla hlavou. „Nemusíš se omlouvat." Řekla. Poté celou cestu ani jedna z dívek nepromluvila.

Podivný ExperimentKde žijí příběhy. Začni objevovat