Edd ve Matt Devam keeee 😤

64 6 3
                                    

-Matt'in Gözünde-

Edd beni odasına aldı ve kapıyı nedense kilitledi,  bunun nedenini bilmiyorum sanırım bu konuşma çok ciddi bir hâl alcak ben öyle düşün müyordum.

Edd bana ciddi bir bakışla yatağına oturdu.

Edd:
Gel böyle Matt.

Ben sesimi çıkarmadım sadece Edd'in dediğini yaptım ve Edd'in yatağına oturdum.

Edd ciddi bir tonla konuşmaya başladı.

Edd:
Matt. dünkü olayı hatırlıyorsun değil mi?

Matt:
Hmhm.

Edd:
O olay için, çok pişmanım...  O an gözüm kaymıştı.. ve ne dediklerim nede o an sana akılsız demem, çok üzücü evet seni anlıyorum.. ama yaptıklarımdan dolayı çok çok özür dilerim..  özrümü kabul eder misin? ...

Ben cevap vermeden ilk önce düşündüm. Cidden çok pişman olmuş gibi duruyor, bide üzgün.

Sanırım bir kere yaptığı hatayı anlayıp bidaha yapmaz. Onun özrünü kabul etmeliyim.

Matt:
Peki. Özrünü kabul ediyorum. Ama bir daha sinirlenip kimseyi kötü yanlarından basset miyorsun zaten yaptığın hatayı da anlamış olursun.

Edd:
ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK TEŞEKKÜRLER MATT :))💗💗

Matt:
Bişi değil ^^

-Edd'in gözünde-

Ortalık biraz sessizliğe büründü. Matt in iki bacağını birbirine sürtme sesi çıkıyordu sadece.

*Kapıdan kıkırdama sesleri gelir*

Dur.. Kapının arkasında birisi mi var?.

Kapıyı açtığımda Tom ve Tord yere düştü ve gülmeye başladılar.

Edd:
SİZ BİZİ Mİ DİNLEDİNİZ!? >:0

Tom:
Napalım yapcak bişi yoktu HAHAHAHHAAHAH.

Tord:
HAHAHAHAHA Ayyyy ayy karnım ağrıyor Ayyy hahahaha..

Onlarla uğraşırken Matt'e baktım ve Matt sanırım Tom ve Tord'un burda olmasını istemiyordu.

Edd:
Tamam beyler artık siz çıkın odadan yada evden çıkın.

Tom:
Bu ara Edd haklı biraz dışarıda gezinek Tord.

Tord:
Olurr ^^♥️

Tom bana yaklaşıp kulağıma fısıldadı.

"Tom: Edd biz yokken sana bir fırsat geçti eline Matt'len öpüşe bilirsin."

Dedi ve hemen Tom'u itikliyerek odadan çıkardım.

O ikisi Evden çıktı mı diye bir kontrol ettim ve evde sadece Matt'len ben vardık.

Matt:
Eee. Ne yapmak istersin, Edd?

Edd:
...

Matt:
Edd?

-Matt'in Gözünde-

Edd bişi demeden bana yaklaşıyordu. Bana doğru eğildi ve bana bakıyordu.

Bi dakka bu napıyor!?

Edd:
Matt.. yapacaklarım yüzünden şimdiden özür dilerim..

Matt:
Ne?-

Ben daha sözümü bitirmeden Edd hemen benim dudaklarıma yapıştı ve öpmeye başladı.

Kısa bir süre sonra bende ona karşılık verdim..

Sonra Edd iki elini benim kemerime götürdü ve açmaya başladı.
Açtığında pantolonumu çıkartıp üstümü çıkarttı. En sonunda da kendi üstünü ve pantolonunu çıkarttı.

Beni yatağa itti ve üstüme çıktı. Öyle öpmeye başladı sonra diğer eli penime gelmişti. O eliyle penime dokunup okşuyordu.

İnlememeye çalışıyordum ama istemesemde yüksek sesle inledim ve Edd bana bakmaya başladı.

Edd:
Waoww Matt bu kadar iyi inleye bildiğini bilmiyordum.

O an Utançla kıvrınıyordum.

Matt:
Sadece devam et...

Edd:
Tamam~~

-1 saat sonra-

-edd'in gözünde-
 
Matt uyumuştu, bende onun üstünü örtüp odadan sesizce çıktım. Arkama döndüğümde o iki li yine vardı -_-..

Ne zamandan beri buradasınız-

Tom-Tord:
Siz az önceki şeyi yapmadan önce |:)

Edd:
İkimizde çıtınızı çıkarmıyorsunuz eğer çıkartırsaniz sizi öldürürüm...

Tom-Tord:
🥲🥲... :"x

Evet aşkolar biraz kısa oldu özür dilerim
Ama merak etmeyin bunun geri kalanını yazacağım nese baiii 💗💗

-Bi boktan Hikaye TomTord-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin