Yoksa beni mi aldatıyor...2

44 4 13
                                    

Arkadaşlar bu bölüm biraz kısa olacak devamını ben yazacağım emin olun.

Tom*içinden*:
Yoksa Tord beni mi aldatıyor...  Hayır. Hayır hayır hayır hayır Tord beni aldatmaz hayır..

Tom Tord ile Cargli'nin yanına doğru gider.

Tord:
Tom? Senin burda ne işin var bu saat de neden ayaktasın?

Tom:
Aynısı senin içinde geçerli kim bu kız!?

Tord:
Tom biraz sakin kal-

Cargli:
Kim bu bebeğim?

Tom sesiz bir şekilde sadece Bi Tord'a bide Cargli'e bakıyor du. Gözleri dolmuştu, Tord bunu fark edince Hemen konuşmaya başladı.

Tord:
T-Tom göründüğü gibi değil bu kız benim-

Tom:
SEVGİLİN Mİ!?..

Tord:
....

Tom:
Sana onca değer vermiştim. Sevgi vermiştim. Ama sen bunları önemsemedin di mi!?.

Tord:
Tom sakin ol!!  Ben senin bana her iyiliğe değer verdim ve bu kız benim sevgilim değil!

Tom:
Peki neden sana bebeğim diye hitap ediyor.

Cargli:
Sanane be ya. "Sürtük."

Tom-Tord:
...

Tom kendini daha fazla tutamadı ve Kızın üstüne atladı resmen kızın saçlarını yoluyor du. Tord da Tom'u tutup Cargli'den uzaklaştırmaya çalışıyordu. Çevredekiler gelip Tom'u da durdurmaya çalışıyorlardı.

Tom:
SENİ GEBERTİCEM PİS KOKUŞMUŞ İĞRENÇ SURATLİ PİÇ!

Tord:
TOM BİRAZ SAKİN OL!!

Cargli:
AAAAAAAAAA BIRAK BENİ SENİ CANAVAR!?

Tom:
CANAVAR!?  SENİ BURDA ÖLDÜRÜCEMMMM!!!!!!!

Tord:
TOM!

Tom:
NE VAR!?..

Tom-Tord:
....

Çevredeki insanlar Tom u uzaklaştırdı Kızın yanına gidip ona iyimisin falan diye sorular sormaya başlamışlardı

Tord:
Tom.. o kişi benim en yakın arkadaşım.

Tom bunu duyunca büyük bir pişmanlık duydu ve gözleri dolduğu gibi gözlerinden yaşlar akmaya başladı.

Tord:
Tom! Üzülme bu senin suçun de-

Tom:
Yaklaşma bana..

Tord:
Ne?..

Tom:
Yaklaşma bana.. ben bir canavarım.. herkese saldıran, herkese bağıran ve herkesin kalbini kıran bir canavarım...

Tord:
Sen öyle birisi değilsin!!

Tom:
Kime neye benzediğimi en çok ben bilirim.

Tom bunları dedikten sonra direk eve doğru koştu.

Evde 🏠...

Edd:
Tom Tord nerde ve bu saat de neden dışarda sın.

Tom:
Konuşmak istemiyom..

Edd:
Ne demek istiyorsun?.

Tom bişi demeden sadece odasına gitti kapıyı kitledi ve yatağına uzanıp ağlamaya başladı.

Tord eve geldi ve Edd'e Tom'un nerde olduğunu sordu Edd odasına çıktığı söyledi.

Tord Tom'un odasının kapısının önüne geldi ve kapıyı çaldı.

Tom:
Gelme.

Tord:
Hadi ama Tom. Sadece konuşmak istiyorum..

Tom:
Ama ben istemiyorum.

Tord:
Hadi ama Tom. En yakın arkadaşıma saldırmak istememissinder sadece ani sinirle gelmiştir.

Tom:
...

Tord:
Hadi kapıyı aç bakalım.

*Kapıyı açar*

Tom:
Özür dilerim....

Tord:
Sorun değil bu senin suçun değildi.

Tord Tom'a sarılarak içeri geçti ve kapıyı kapattı. Yatağa oturdukları zaman Tord Tom'un kafasını okşamaya başladı.

Tord:
Bir daha böyle bişi olmasın.

Tom:
Tamam..

Tord:
Aferim benim oğluma☺️☺️


Devam edecek🌹💞   Yazım yanlışlari ola bilir haberiniz olsun bana hataların nerde olduğu gösterin ben onları düzelticem hepinizi çok seviyorum BAYYYY🌹🌹

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 11 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

-Bi boktan Hikaye TomTord-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin