Bu benim ilk hikayem umarım ki beğenirsiniz medya:masal
Güneşin yüzüme vurması ile mutlu huzurlu bir güne uyandım,işte ben bunu demeyi bir yıl önce bıraktım.Bir yıldır uyandığım her güne lanet okuyarak uyandım tedirgin,korkarak...Ben Masal,Masal KORKUT 17 yaşında 10.sınıf öğrencisiyim.Hayatım sıradan desem yalan olur.Biz dört en yakın arkadaşlardık tâki Damla'nın piknik yaparken ortadan kayboluncaya kadar.Üç kişi kaldık Yağmur,Günce ve ben.O gün hep beraber ormana pikniğe gitmiştik ve çok eğlenmiştik,dönerken damla telefonunu piknik yaptığımız yerde unuttuğunu ve hemen geleceğini söyleyerek gitmişti ve bir daha geri gelmedi.Tam kırkbeş dakika onu bekledik.Ona bakmaya gittiğimizde sadece bir not bulmuştuk"OYUN BAŞLASIN"-D.O günden beri hep tehdit dolu,şaşırtıcı mesajlar aldık.Bu D nerde ne yaptığımızı herseyi biliyordu.Bu aralar mesaj atmıyor ama korkuyorum.Kardeşimin kahvaltıya çağırmasıyla yatağımdan kalktım rutin işlerimi hallettim ve Elif'e günaydın diyerek kahvaltıya oturdum.Kahvaltı bitince Elif arkadaşına gideceğini söyledi ve evden çıktı.Bu günde bize kızlar gelecekti.Hızlıca sofrayı toplayarak bulaşıkları yıkadım.Bu sırada zil çaldı kızlar geldi.Hepsine teker teker sarıldım ve odaya geçtik.
Yağmur"Masal nasıl gidiyor?"
"Sence Yağmur nasıl gidiyor?" Günce"tamam kızlar.Onu bunu bırakında bu D midir nedir kaç gündür mesaj atmıyor.Sizce sıkıldı da bıraktımızı peşimizi"
Yağmur"bilmiyorum Günce ama evet sıkılmışta olabilir.Bizimle eğlenip gülmüş sonrada bırakmış olabilir."
"Olabilir mi?" "Evet bence.Baksanıza artık atmıyor mesaj"Bu sırada dışarıda siren sesleri duyuldu.Kızlarla hemen cama koştuk.Polis arabası Damla'ların evinin önündeydi.Hemen aşağıya indik ve Damla'ların evine gittik.Damla'nın annesi Demet teyze ağlıyordu,yanına gittik.Yağmur Demet teyzeye sarılarak neden ağladığını sordu.Demet teyze "D-Da-Damlanın c-cesedini bulmuşlar" üçümüzün ağızdan "ne" çıktı.Nasıl nerde bulunduğunu sorduk.Demet teyze "kaybolduğu ormanda bulmuşlar bir poşetin içinde parçalanmış halde"diyerek dizlerinin üzerine çöktü.O sırada telefonlarımıza mesaj geldi.Mesajı okuduktan sonra üçümüzde birbirimize baktık.Mesajda aynen şöyle yazıyordu.
"Beni özlediniz mi kızlar?Ne zamandır ortalıklarda yoktum.30 dakika içinde o ormana gitmezseniz olacaklardan ben sorumlu deģilim süreniz başladı.Tabana kuvvet kaltaklar -D"
Hemen Damla'ların evinden ayrılıp ormana doğru koştuk.O notu bulduğumuz yerdeydik.Ölü bir fare vardı ve iğrenç kokuyordu.Yanında da bir zarf vardı.Günce zarfı aldı ve içini açtı.Kağıt vardı.Günce kağıdı okudu.Kağıtta
"Kedinin fareyle oyunu daha bitmedi.Daha çok yolumuz var sizinle.Unutmayın ben bitti demeden bu oyun BİTMEZ -D"
Bu neydi anlamıyorum niye biz Günce'nin elinden zarfı aldım içinde birşey vardı,bir kolye elime aldım üzerinde Damla yazıyordu.Bu Damla'nın kolyesiydi.Benim ona hediue ettiğim kolye.Bu D kimdi ve bizden ne istiyordu ama ne olursa olsun bu kişi her kimse ortaya çıkacaktı.
"Asıl oyun şimdi başlıyor"Evet bu ilk bölümdü umarım iyidir :)))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIRLAR ÖTESİ
Fiksi RemajaKorku cesaretten beslenir sen cesur degilsen korkaksın demektir ve korkuyorsan acizsindir...