Bizim Dünyamız (F)

333 37 68
                                    

selamoo

final bölümüü😔

baslayak hadiii
__________________________________________

MİNHONUN GÖZÜNDEN

Arkamızdan bir ses 'San' diye seslenmişti. Bu kimdi? Sesi bana hiç tanıdık gelmedi.

Hepimiz arkamıza baktığımızda sadece San'nın gözleri büyümüştü, şaşırmıştı. Biz niye tepkisiz kalmıştık? Sadece biz mi tanımıyoruz bu kadını?

San aniden ayağa kalkarak kadına sarıldı. Hala anlayamadım neler olduğunu.

San ve kadın ağlayarak birbirlerine sarılıyorlardı.

En son ayrıldıklarında San'a 'o kim' diye bakıyorduk.

"Annemin en yakın arkadaşı bahsetmiştim ya Minnie abla, yarı annem gibidir. Çok özledim seni" son cümlesini söylerken Minnie abla dediği kişiye baktı.

"San gelsene bir seninle konuşmam lazım"

Minnie abla ile San bizden biraz uzaklaştılar.

İ.n ise tilkiliğinin hakkını vererek onları gizlice dinlemeye gitti. İ.n geri döndüğünde bize onların ne konuştuklarını söyledi.

"Şimdi şöyleymiş. Minnie abla San'nın yaptığı her şeyi öğrenmiş biliyormuş falan. Sonra San'nın affedilemeyecek bir şey yaptığı için onu kendisininde affetmeyeceğini söyledi. Ama San'ın yaşadığı şeyler yüzünden böyle yaptığını biliyormuş hatta onu kurtaramadığı için çok özür diledi. Daha sonra San'a dedi ki 'suçunu polislere itiraf et cezanı çek daha sonra sana ben bakıcam. Annenin emanetisin' dedi"

İ.n duyduklarını anlattıktan sonra Minnie abla ile San yanımıza geldi.

Onu affetmediğimizi söyledik. Ben de onu asla affetmiycem ama onun da yaşadığı bazı şeyler var. O da bunu biliyor.

_________________________________________

1 Ay Sonra

Aradan bir ay geçmişti. San şuan hapisteydi. Babam ile Kai amca da hapisteydiler. Hepsi pişman olduklarını zaten kanıtlamışlardı.

Biz sekizimiz ise yine birlikte dolanıyorduk. Ben tam anlamıyla her şeyi hatırlamıştım zaten.

"Minhooo"

"Efendim Jisim"

"Hatırlamıyo musun bugün hepimizin tanışma yıldönümü."

"AA hatırlamıyordum"

"Tamam o zaman artık hatırlıyosun"

"Ee napıcaz o zaman bugün"

"Diğerleri de uyansın öyle konuşalım. Koskoca bir günü dolu dolu geçirelim ne dersin."

"Harika derim"

Biz Jisung ile birlikte bugün nerelere gitsek ne yapsak diye plan yapıyorduk. Aslında biraz garip ama bugün o her şeyin başladığı bara gitmek istemiştim ben.

"O bara cidden gitmek mi istiyorsun"

"aslında evet"

"peki orayıda yazayım"

O bara gidicektik. Ama gece gitmeyecektik öğlen gidicektik. Öğlenleri bara gidilmek pek tercih edilmez gerçi. Benim amacım sadece orada bulunmak.

Gidiceğimiz yerlerin hepsini kağıda yazdıktan sonra diğerleri de uyanmıştı. Hepimiz aynı evde yaşıyorduk.

"YAAAA"

"Noluyo be"

"bakalım ne oluyomuş"

Jisungla birlikte mutfağa gittik. Mutfakta bağıran bir adet Changbin ve pizza yiyen bir adet Hyunjin gördük.

Doğum günü meleği / MİNSUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin