2023☃️YILBAŞI ÖZEL☃️2024

129 22 31
                                    

selamooo

aaaayayayay cok özlemisim bu fici ya

bu ficdeki okurlarida cok özlemisim full özledim bu fici

yeni ficimi yazmaya baslamadan önce keske bu fic final olmasaydi  diyodum, yorumlara bakip bakip hüzünleniyodum

keske olmasaydi😔

YILBASINIZ KUTLU OLSUNN BU DA ONA ÖZEL BÖLÜMM☃️☃️☃️☃️❄❄🤶🤶🎅🎅(medyadaki sarkiyi kesssin dinleyinn)
____________________________________

31 Aralık 2023☃️

❄YAZARIN GÖZÜNDEN❄

Aradan uzun bir süre geçmişti. Tüm olaylar artık geride kalmıştı. Bütün ihanetler, bütün kötülükler, bütün yarım kalmışlıklar, bütün kötü geçmişler artık gömülü kalmıştı tarihe.

Herkes çok mutluydu. Sevdikleriyle beraberdi herkes.

"LİNOO"

Minho sesin geldiği yöne kafasını çevirdi. Gülümseyerek ona gelen sevgilisini gülümseyerek karşıladı.

"JİSİMM"

İkili birbirine sarıldığında onlara doğru gelen gruba baktılar.

"Biz geldikk"

"Hoş geldinizz, nerden çıktınız hepiniz bir anda" Minho kıkırdayarak söylemişti bunu.

Jisung, Minho'nun kıkırdayarak söylediği şeyden sonra gülümseyerek Minho'ya baktı. Minho'nun yüzüne odaklanıp öylece kaldı.

Minho bunu fark ettiğinde yüzünü Jisung'a yaklaştırarak gülümsedi ve konuştu.

"Jis" dedi.

Jisung kendine gelip gülümsemeye devam etti.

"efendim"

"Neye odaklandın öyle"

"Çok güzel gülüyosunda"

"Senin kadar güzel gülemem"

"Ay tamam siz sonra flörtleşirsiniz" dedi Hyunjin. Jisung ona kızgınmış gibi bakarak gözlerini kıstı. Minho onun bu halini tatlı bularak gülmüştü.

"Çok haklısın bebeğim" dedi Felix.

Hyunjin Felix'e bakarak gülümsediğinde Bangchan konuştu.

"Bugün için yılbaşı alışverişine gitmeye ne dersiniz?"

"Harika olur!" hepsi Bangchan'ı sevinçle onayladı. Birlikte yılbaşı alışverişine gitmek için yola çıktılar.

Arabada giderken Seungmin'in telefonunun çalma sesiyle herkes dikkatini ona verdi.

"Alo?" Seungmin kim olduğunu bilmediği bir numaranın aramasını açarak konuştu.

"Nasıl yani? Ciddi misin!" yedi genç Seungmin'in yüz ifadelerinden ne hakkında konuştuğunu anlamaya çalışıyordu.

Seungmin'in yüzü git gide buruştuğunda bunun iyi bir şey olmadığını anlamışlardı.

"Saçmalama, onlar artık yok"

"Ne söyleyecektin?"

"İnanmam için sebep"

Doğum günü meleği / MİNSUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin