XV глава Времето ни променя

199 28 1
                                    

XV глава

Времето ни променя

От името на Дженифър

Преди една година напуснах Сеул и се върнах в С.А.Щ. заедно с Адам-приятелят ми.С него заживяхме заедно след 4 месеца,тоест-ние живеем заедно вече 6 месеца.Следя идолите си(и някой вече мой приятели) от Сеул.ЕХО и момичетата се справят много добре.Кай май вече ме е забравил.Пък и мина цяла година.Аз също го забравих.

Тъй като с Адам правим една година заедно,днес имаме среща в един рестурант.

-Не мога да повярвам,че вече мина цяла година!-Приятелката ми Елизабет много се радваше за мен и Адам.

-Да,и аз!Невероятно е как се случи всичко!

-А кога ще ти предложи?-Този въпрос ме смрази.

-Не знам.

-Как не знаеш!

-Не съм мислила за това...-Всъщност мислех,но ме е страх,защото сякаш още не съм готова.Всички ми казват,че една година е достатъчна.Вече съм на 21 и съм 1 година по-зряла.Трябва да знам кое е правилно или не,но...Не мога да се справя.

-Трябва,защото мисля,че той го е направил..Еее..Трябва да вървя.-Ние си махнахме за чао и тя тръгна.Остави ме сама в библиотеката на уневерситета.(Учех в уневерситет за моден дизайн,въпреки,че обичах много танците,те ми бяха само хоби.Всъщност след 2 месеца,започвах да тренирам танци в специален колеж,но ще стане доста натоварено.)

Беше време да отивам в ресторанта и аз запалих колата си и тръгнах.Когато пристигнах,казах името си,за да ми покажат резервираната маса,където вече ме чакаше Адам.Беше толкова перфектно.

-Здравей!-Той се усмихна и аз нямаше как да не отвърна с усмивка.Беше много мил.

-Здравей!-Аз седнах на стола си и сервитьорът ни сипа вино.-Много ли ме чака?

-Не,преди малко пристигнах.

Говорихме си,докато хапвахме разни изискани неща(мразех изискани храни,защото са вкусни,а трябва да ги ядеш с маниери.Иначе ще ги натъпча в устата си по-бързо от скоростта на светлината.)

-Ъхъм!-След известно време Адам се изкашля и извади нещо от джоба си.

-Дженифър,-той падна на колена и аз знаех какво щеше да ме попита...не...не сега...не тук...не знам какво да кажа...-Искаш ли...

International fan/Международен фен (EXO KAI fanfiction)[COMPLETED]♕Where stories live. Discover now