*От името на автора*
На следващия ден беше време за почивка.Момичетата бяха решили да ходят на кино,но Джесика реши всеки да покани и приятел.Така се случи,че Дженифър звънна на Рик,който имаше ресторант в Япония.Те бяха най-добри приятели от малки,но когато той замина се чуваха само по телефона и по видео чата.Той пристигна със самолета в Корея и срещата бе в киното в мола.Сигурно му е било трудно да намери мястото,но на Дженифър ѝ изскочи от главата,че той не помни Корея.
-Толкова се радвам да те видя!-Тя го прегърна силно,когато той се появи там и не го пусна,докато почти не го удуши.
-Стига!-Той я хвана през кръста,погледна я в очите и след това също я прегърна.-И ти ми липсваше,бонбон.
-Радвам се,че си тук.Отиваме на кино сега.Хайде,всички ни чакат.
-Добре.
-А,как намери мола?
-Ами..-той започна да ѝ обяснява.
Когато пристигнаха всички момичета бяха там с кавалерите си.А Тейон и Джесика бяха с Байк и Кай.Но всички момичета се загледаха в Рик.Пък и той беше доста привлекателно момче.Той също бе кореец,но го бе сполетяла съдбата на Джен.Като малък отива в С.А.Щ. и след решава да учи в Япония.Та,имаше черни очи и черна коса с гел,който повдигаше перчема му толкова секси.Тялото му бе изваяно перфектно.
Кай ги погледна злобно.Джесика видя това и го побутна.
-Не е възпитано да зяпаш.
-Здравейте,аз съм Рик.Приятно ми е и се радвам,че помагате на Дженфър да изживее мечтата си да се запознае с вас.
-Спри!Шегува се.Имам друга мечта.-Дженифър му запуши устата.
-Да се оженим!-Той започна да я дразни и Кай се изсмя силно,но и фалшиво.
-Да,бе!Не си неин тип.
-Ти си Кай,нали?
-Да.
-О,значи и ти не си неин тип.Не обича момчета,които се правят на готини,когато не са.
-Нима!Но май ѝ харесва да я целу...-Той млъкна,защото трябваше да пази целувката в тайна.
-Спрете и да влизаме!-Тейон спря спора и те влязоха.
От дясно на Джен седеше Рик,а от ляво на нея-Кай.До Кай беше Джесика.Те пуснаха филма и Джес се сгуши в Кай.Рик и Дженифър пък се смееха тихо и се дразнеха.
YOU ARE READING
International fan/Международен фен (EXO KAI fanfiction)[COMPLETED]♕
FanficДженифър е много добра танцьорка с български корени,но като малка се е преместила да живее в САЩ.За майка й е много важно дъщеря й да знае езици,за това тя говори много добре италиански,английски,български и корейски. Един ден получава резултатите о...