Přibližuju se k tobě. Malinko ustoupíš a zastavíš se zády o zeď.
Nakloním se, abych tě políbil, ale ještě na malou chvíli zastavím, abych si vychutnal ten okamžik, než se naše rty setkají. Nejde zakrýt, jak se celá chvěješ. Je to směs nezkrotného vzrušení. Má ruka z tvé tváře sjede přes rameno až k zápěstí a pevně tě za něj chytne.
Nebolí to, jen cítíš pevné držení, a to tě vzrušuje. Chci vědět, jak chutnáš i jinde. Rukou zajedu k tvému klínu a lehkým pohybem přejedu po povrchu. Snažíš se sevřít stehna k sobě a zároveň tam tiskneš moji ruku.Jak známy pocit přitom, tak jiný, když se na mě díváš a pozoruješ mě.
Přejedu ti prstem po rtech. Víš, že si beru, co chci. Přikyvuješ na to, že mám svolení. V duchu mi ale tak prolétne, že žádné svolení nepotřebuju.V tom tě otáčím čelem ke zdi, a to už jsi všech smyslů zbavená a vychutnáváš si ten okamžik.
Dělám vše s takovou jistotou, pomalu, aby se nic neuspěchalo, že to napětí je k nevydržení. Jednou rukou ti držím ruce a druhou přejíždím přes zadek a tvé kalhoty sunu níž.Hladím tě zevnitř stehen, ale dávám si pozor, abych nezamířil přímo. I když podle tvého vzdychnutí by si nejradši křičela, ať už se tam dotknu.
Zhluboka dýcháš.
Rukou mířím tam, kam chceš. Prstem jen jemně přejedu po povrchu a mírně ale ne do hloubky zajedu do tebe a přesvědčuji se, zda je opravdu tak malá jako jsi ty. Otáčíš se na mě a zrychleně mi rozepínáš kalhoty a já je poposunu dolů. Pozvánka je jasně čitelná, a tak si klekáš.
Chytíš ho do ruky a jemnými dotyky mi kroužíš po špičce. Občas zajedeš i trošku dolů. Pak si ho strkáš do pusy.
Načež tě zastavím a znovu tě obracím čelem ke zdi a zbytek tvého oblečení z nohou svléknu.Tváříš se zdrženlivě a zaskočeně, chceš ho tam. Pomalinku ho do tebe vsouvám, ale na konci přitlačím a zastavím se na pár vteřin. Cítíme stoupat vzrušení.
Odhodlaně se opíráš rukama o zeď a čekáš na větší náraz. Na ten nemusíš čekat dost dlouho. Z jemného zasunutí se to mění na tvrdé šukání.
Tvé boky pevným držením si přirážím v protipohybech k sobě. Lehce si obmotám tvé vlasy kolem prstů a přitahuji si tě.
To tě donutilo se prohnout jako luk. Mohutně přirážím tak, že to vypadá jakoby, každou chvilku tvá ďábelská dušička měla odletět z těla.
Třeseš se v menších orgasmech, která trvají pár vteřin. Poté měníme polohu. Otočíš se, líbáme se, jak kdyby se rty neměli od sebe nikdy odtrhnout.Během toho rukama nadzvedám tvé nohy, skočíš na mě a já tě tělem přimačkávám ke zdi. Držíš se mě jako klíště kolem krku a já za tvé nohy, abys nesjela dolů.
Po několikáté ho do tebe zas přirazím. Čelama jsme opřený o sebe a vzdycháme si do rtů.
Tvé nehty mi kreslí na zádech, po kterých zůstávají rudé čáry. Vzrušuje tě, jak jsi bezbranná.Cítím, jak se zevnitř stahuješ. Mám na krajíčku. Naposled třikrát silou přirazím a začnu se svíjet v orgasmu. Seskočíš ze mě a necháváme v sobě doznít tu rozkoš.