SUNDAL JSEM VŠE

2.9K 10 0
                                    

Sundal jsem vše, co bylo na ní.

Bylo vidět, že je vzrušená. Při líbání jsem ji pomalu pokládal na postel. Seděl jsem na ní a obě ruce ji zvedl do vzduchu.
Svázal jsem jí zápěstí k sobě a položil je nad hlavu.

Byla zcela nahá, uvolněná, neskutečně nedržená. Dal jsem jí šátek na oči, nic neviděla a každý můj dotyk způsoboval chvění jejího těla.

Nevěděla, co jí čeká.

Chytl jsem prso a začal kroužit prstem kolem bradavky. Sledoval jsem její rty, který si kousala vzrušením. Začal jsem jí líbat na krku, prsou, všude kam jsem se dostal.

Líbání se střídalo s kousáním. Já si užíval její vařící tělo. Cítil jsem, jak je napjatá. Prosila mě ať už jsem v ní. Nemusela na to dlouho čekat a já byl v ní.

Chytil jsem jí za svázané ruce nad hlavou a začal přirážet. Vlasy se jí cuchaly, kousala se do rtu a z hrdla se jí draly výkřiky omamné rozkoše.
Poté jsem jí otočil na bříško, sundal šátek z jejích očí a nadzvedl zadek. Prsty jsem přejížděl po pahorku, dokud se nenapnula jako struna. Věděl jsem, že je ten správný okamžik a přitlačil jsem její tělo k posteli.

Rukama jsem se zapřel a neuvěřitelnou rychlostí jsem zarážel penis dovnitř. Měl jsem pocit, že se naše těla rozletí na tisíce kousků. Otočil jsem jí na záda a chytil její kotníky. Roztáhl jí nohy, jak nejvíce to šlo a penis znovu zajel do temnoty snů. Prsty si zajela dolů a dráždila se.

Ucítila hned další vlnu neskonalého vzrušení a chtíče. Bříško se jí zevnitř napínalo, až jsem to cítil na mém penisu. Oba jsme propadli nádhernému vyvrcholení a naše těla hořela.

Zavřel jsem oči a nahlas zasténal.
Položil jsem se na jejím sexem roztouženém těle a líbal na tvrdých bradavkách.

Nedalo se přestat sténat. Hladila mě po zádech, vlasech i tvářích, mezitím co jsem tiše vzdychal po výkonu.

Oba jsme usnuli v náručí a pod víčky se nám odehrával děj, který potvrzoval, že náš sex je dokonalej.

JednorázovnyKde žijí příběhy. Začni objevovat