SEN

1.6K 7 0
                                    

Večer začal vskutku nevinně.

Jídlo a film, nějaké mazlení a zkoumání pomalými pohyby prstů toho druhého.
Pokračovalo se polibky, které se od pomalého a nejistého zkoumání rtů toho druhého měnilo v dravější a odvážnější.

Flašku Jegra jsme do sebe nakopali barbarským způsobem, až jsme zapomněli to něčím zapíjet. Ruse se nám zapletli do sebe a rty, jakoby k sobě byli svařené.

Vcelku nešikovně, ale vtipně jsme ze sebe začali strhávat oblečení.
Tady už nebylo třeba slov, jen činů.
Když už byla svlečená jen ve spodním prádle, srdce se mi rozbušilo a hlava jemně zamotala. Kdo ví či z Jerga nebo jejího nádherného těla.

Po líbání na těle a dalším bloudění prsty po těle, jedna z rukou zabloudila ke krajkovým kalhotkám. Přes tu tenkou látku bylo cítit, že byla chtivá, když se vypínala proti mé ruce. Podpořil jsem to ještě chycením pod krkem.
V tu dobu mi bušilo srdce i ve spáncích.

Díky Jegru se ve mně začala projevovat moje dominantní stránka.
Kalhotky šli dolů.
Dal jsem ji do polo sedu, ať mám lepší přístup k jejímu krku. Líbal jsem ji, a ještě jsem k tomu přidal jako bonus pár kousanců, zatím co moje špičky prstů zajížděli do ní.

Znovu chycení pod krkem a tentokrát šli prsty dovnitř pořádně a palcem jsem ji u toho dráždil na klitorisu. Lapala po dechu stále více a více, jak se její orgasmus blížil a s tím můj stisk na jejím krku ještě o něco víc zesílil.

Měla na tváři spokojený a šibalský výraz.

Omotala mi ruce okolo krku a sladce mi zašeptala "až s tebou pokořuju všechny hranice" neznal jsem ji takovou, ale to ani ona mě ne.
Namotal jsem si její vlasy kolem pěsti. Prsty jsem mačkal její tváře a palcem přejížděl po rtech s tím nejvíc upřímným úsměvem, který umím.
Vypadala nadšeně.

Její ruce se přesunuly na mého ptáka a začali ho lovit z boxerek. Nejprve to byla krátká honička a pak její teplé, měkké rty a šikovný jazýček. Následovalo další dráždění, než přišel můj vrchol.

Odtáhla se ode mě a já si dal nohy od sebe. Tak jak jsem čekal, sedla si na můj klín a dosedla na mé péro.
Chytl jsem si ji hezky za boky a tvrdě proti ní přirážel.
Její steny se stávaly čím dál víc hlasitější a s tím i stisk na mých zádech. Byl jsem si víc než jistý, že mi tam zůstanou otlačené její nehty.

V dálce se začala znít nějaká melodie.
"Co to sakra je?"
Vše kolem začalo být rozmazané a tma. Otevřel jsem oči a vedle mé hlavy zvoní budík. "Ale ne, byl to jen sen."

JednorázovnyKde žijí příběhy. Začni objevovat