Párty probíhala jako všechny obvyklé pařby. Hodně se pilo, hrála hudba a tančilo se.
Kolem půlnoci už byla většina lidí opilá na mol a začala se vytrácet. Zustala tu jen oslavenkyně, já, ty a tvůj přítel. Tvůj přítel to zalomil brzo, neudělalo se mu nejlíp. Oslavenkyně nám nabídla, že rozloží gauč a můžeme přespat. Neváhala jsi, jelikož si věděla jak na tom tvůj kluk je.
Kamarádka nám pomohla rozložit gauč, lehla si a opileckým hlasem nám popřála dobrou noc.
Teď už jsem musel jenom šeptat, prohlásil jsem "dopijeme zbytek, ne?" mával jsem kolem tebe s láhví vína. To už se nám hlava motala jak na pouti.
Vždycky jsem věděl, že tvůj přítel je dement a tak jsem udělal ještě něco víc zmrdskýho. Položil jsem ti ruku na |stehno. Dělala si jakoby nic, jako bych tu ruku tam ani neměl. Dolil jsem ti další skleničku vína a tuknul si s tebou už asi po stý.
Měla si v sobě tolik množství vína, že už si měla dost a odmítala si další. Položila jsi mi hlavu na rameno a já svou rukou jel po tvém stehně výš, až na krajíčku jsem zastavil a zmáčknul.
Cítil jsem jak se tvůj dech na mém rameni zrychluje. Mými prsty jsem ti přejížděl po kraji tvých riflí. Očekával jsem že cukneš, ale najednou jsem ucítil, jak ses přisála k mému krku.
Strčil jsem ti do kalhotek tedy celou ruku a zajel prstem, pak druhým do tvého nitra. V tu chvíli si mi odtrhla ruku z tvého klína a sedla sis na mě.
Vášnivě si mě líbala a třela o mě rychle a prudce. Teď už nás nešlo zastavit. Vzal jsem tě do náruče a položil tě přímo vedle tvého spícího přítele. Pro můj adrenalin a aby sis to mohla naposled rozmyslet.
Sundal jsem si triko a hned na to sis ho sundala taky, pokračovala si ve svlíkání se. Pochopil jsem, že to chceš.
Tekla si a to jsem skoro zatím nic neudělal. Vytasil jsem svůj penis a jedním pomalým tahem do tebe zajel celý. Vytřeštila si oči a já do tebe zajížděl a vyjížděl několik minut.
Byl jsem opatrný abych nevzbudil tvého spícího přítele. Mě ale pomalé a tiché tempo nebaví.Přestal jsem, postavil se a chytl tě za ruku. Odtáhl jsem tě do ložnice kde nikdo nebyl. Nemohl jsem si hrát na žádnou romantiku, tak jsem tě odtáhl k posteli a prudce tě položil na postel, aby si ležela na břiše. Sedl jsem si za tvůj zadek, kousnul tě do pravý půlky a hned na to plácnul. Teď už jsem konečně slyšel to správné hlasité vzdychnutí.
Strčil jsem penis mezi tvé půlky a přirážel. Tvé tělo jsem mačkal do matrace. Tvé výkřiky si vyháněla do polštářů. Ležel jsem na tvých zádech
svým tělem, ruku pod tvým krkem a tiskl se k tvý rudý tváři. Poté jsem si tě za boky přizvedl. Chtěl jsem tě vidět pěkně prohlou. Držím tě za boky a začal jsem přirážet v mnohem rychlejším tempu. Vychutnával jsem si tvůj vyšpulený zadek do vzduchu. Jel jsem si svým tempem a oba jsme cítily moje cukající péro vzrušením a touhou. Úplně si vytušila kdy se máš otočit a poslušně čekat na moje dilo. Dodělával jsem se rukou a ty stydlivě a zároveň odvážně ses přesunula jazýčkem k mým koulím.
Díky tomu jsem se udělal do pár vteřin. Vyčistila si důkazy.Pohladil jsem tě po vlasech a už jsem tu vlastně nepotřeboval být. Zdrhnul jsem domů a ty nejspíš k
tvému spícímu příteli.