1.2: bi siktir git

390 57 11
                                    

jyn: ya jungwon LUTFEN

jungwon: ya jake sakat
misin laftan anlamiyor
musun hasta misin ne
istiyorsun ya benden

konusmak istemiyorum
iste amk

yardim falan da edemem

bi siktir git

jyn: jungwon senden baska
akil alacak kimsem yok

jungwon: ben de yokum
jaeyun

arkadasin olmak istemiyorum
goremiyor musun

jyn: goruyorum da

hatalarimdan ders alsam
yani en azindan bir seylere
cabaliyorum gormuyor musun

gercekten ozur dilemem gerek

ayagina falan kapanmam
gerekiyor berbat biri oldugum
ve ona bunlari yasattigim icin

jungwon: dedigim gibi

bir faydasi olmayacak

o yuzden hayir yardim
etmeyecegim

****

jungwon, jaeyun'a yaklaşık 40. defa kendisine yardım etmek istemediğini ve etmeyeceğini söylerken aynı zamanda heeseung ile tanışmaya gitmek için otobüs bekliyordu. arkadaşlarının nasıl böyle gerizekalı insanlar olmayı başardıklarını tekrar düşünmüştü otururken. tanıştıklarında böyle değillerdi. gittikçe daha zekasız davranmaya başlamışlardı. jungwon onlarla konuşmayarak iyi yaptığını düşünüyordu.

otobüse binip çok uzun olmayan bir yolculuğun ardında jay ile konuşup anlaştıkları kafeye doğru yürüdü. içinde garip bir his vardı, jay ona yüzyüze daha yakışıklı gelirse ne yapacaktı?

içeri girdiğinde heeseung, jay ve ilk defa gördüğü bir çocuğun oturduğu masaya ilerledi... "merhaba."

selamlaştıktan sonra boş sandalyeye, jay'in karşısına, oturdu.

"ben sunoo bu arada, habersiz dahil olmuş bulundum ama bu ikisinin bensiz gittiğini görünce dayanamadım."

jungwon gülerek sorun olmayacağını belirtti. heeseung solgun görünüyordu, yorgun olduğu açıktı.

orada numaralaşacak kadar yakınlaşana dek konuştular, ve daha sonra kalkmaya karar verdiler.

"jungwon, gerçekten teşekkür ederim." diye son defa teşekkür etti heeseung, jungwon tekrardan teşekküre gerek olmadığını belirtti. jay ve sunoo karşıdaki mağazaya bakarken ikisi bir süre yalnız kalmıştı şimdi.

"heeseung çok tuhaf bir istekte bulunabilir miyim?"

"ne kadar tuhaf olduğuna bağlı."

"benim bir arkadaşım var, seninle doğrudan hiç konuşmadı ama senden özür dilemesi gereken bir konu var."

"jaeyun'la alakalı herhalde."

"en başında o da gaz vermişti biraz, sonra pişman oldu, ben sana söylemeden önce, ama işte senden özür dilemesi gerekiyor. yani sen istemiyorsan ona istemediğini söyleyeceğim de..."

"hayır, özür dilemesine de gerek yok bence aslında..."

"bence var."

"dileyebilir o halde."

"tamamdır. teşekkürler!"

"rica ederim jungwon."

________
1

9.11.23
meraba bu biraz kisa cunku oyle

✓ blogger manita yapicam gorursunuz ⌗ heeseung × jakeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin