Epi 4: First Kiss

549 44 9
                                    

(🆉)

"ဒီေတာ့ ခင္ဗ်ား ေနာက္ဆံုး ဘြိဳင္လာ 4လံုးကိုမသံုးရေသးဘူးေပါ့ ဘယ္ႏွစ္ရက္ေတာင္ၾကာေနၿပီပဲ ကိုယ္ယံုၾကည္လို႔လႊတ္ထားခဲ့တာ"

"ဟုတ္ကဲ့ပါ Mr.Ismay မလိုဘူးထင္လို႔ပါ အခု ကိုယ္တို႔ အေကာင္းဆံုးအခ်ိန္ကိုရေနတာပဲ "

"Captain Smith မီဒီယာေတြက Titanic ရဲ႕ အရြယ္အစားကို သိၿပီးေနၿပီ ကို္ယ္က Titanic ရဲ႕ အျမန္ႏႈန္းကိုျပခ်င္တာ ကိုယ္တို႔ သတင္းအသစ္တစ္ပုဒ္ဖန္တီးမယ္​ေလ စံခ်ိန္တင္ကိုတင္ရမွာ Titanic ရဲ႕ သတင္းက ေခါင္းစီးထိပ္ပိုင္းမွာ ပါကိုပါလာရမယ္ "

Captain က မ်က္ႏွာအနည္းငယ္ေတာ့ ပ်က္သြားသည္ ။ အခုသြားေနတဲ့ ႏႈန္းနဲ႔လည္း အကုန္အဆင္ေျပေနတာ ။ ေလာဘမႀကီးခ်င္တာကေတာ့ အမွန္။

"Mr.Ismay ကိုယ္တို႔ အဆင္​ေျပ​ေနတာပဲ အခု သူမ သြားေနတဲ့ႏႈန္းက အရမ္းလည္းမေႏွးပါဘူး ကိုယ္ ဒီအင္ဂ်င္​ေတြကို မသံုးခ်င္​ေသးဘူး က်န္တဲ့အခ်ိန္ဆို ဘာမွမ​ေျပာလို​ေပမဲ့ NewYork ကိုသြားရတဲ့ခရီးလမ္းက ေရခဲကြၽန္းေျမာေတြ အမ်ားႀကီး႐ွိေနမွာပါ အခုေတာ့ ေရခဲကြၽန္းေျမာမေတြ႔ေသးေပမဲ့ မနက္ျဖန္ေလာက္ၾကရင္ ေတြ႔လာႏိုင္ပါတယ္ "

ဒါ Captain လိမ္ေနတာမဟုတ္ဘူး တကယ္အမွန္ေတြပဲ ။ သတိဆိုတာ ပိုတယ္မ႐ွိပါဘူး ။ ေကာင္မေလးက အဆမတန္ ကိုယ္ထည္ႀကီးမားတဲ့အတြက္ က်န္တဲ့ သေဘာၤေတြထက္ ပိုၿပီး ဂ႐ုစိုက္သတိထားေနရတာျဖစ္တယ္။

သို႔ေပမဲ့ ေအာင္ျမင္မႈႏွင့္ ပိုက္ဆံကိုသာ ၾကည့္တတ္တဲ့ မစၥတာအစ္စေမးအတြက္ကေတာ့ လက္ေလ်ာ့ခ်င္ဟန္မ႐ွိပါ ။ ေလွာင္သလိုအျပံဳးေၾကာင့္ Captain အျမင္မၾကည္တာေတာ့ ဝန္ခံရမည္ ။

"ဒါေပါ့ေလ ကိုယ္က ခရီးသယ္တစ္ဦးကိုး ဒီသ​ေဘာၤႀကီးကို ခင္ဗ်ားတစ္​ေယာက္တည္း ပိုင္တာလား? ဘာကအေကာင္းဆံုးလဲဆိုတာ ဆံုးျဖတ္ႏိုင္ဖို႔ ေမ်ွာ္လင့္မိတယ္ "

"သူမ အခုအေကာင္းဆံုးလုပ္ေနပါတယ္ မစၥတာအစ္စေမး"

"ခင္ဗ်ားမ​ေအာင္ျမင္ခ်င္ဘူးလား ကိုယ္​ေတာ့ Titanic ကိုေအာင္ျမင္ေစခ်င္တယ္ အဂၤါေန႔ညမွာ NewYork ဆိပ္ကမ္းကိုကပ္ႏိုင္ခဲ့ရင္ အကုန္လံုး အ့ံၾသသြားမွာ ခင္ဗ်ားဦးေဆာင္တဲ့ Titanic က သတင္းေတြမွာ ေဖာ္ျပခံရေတာ့မွာ Captain "

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 01, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

39 hours 40 minutes (Titanic)Where stories live. Discover now