SELAM YABANCI 1. BÖLÜM

49 10 4
                                    

"İnsanlar sahip olduklarının değerini bir türlü bilmezler. Güllere koşarken ayaklarının altında ezilen papatyalardan habersizler."

Bu gece yalnız kalmış gök gürültünün eşliğinde kahvemi yudumlayıp, şöminenin önünde oturuyordum. Ansızın gelen fırtına kasıp savuruyordu tüm şehri.

Bu arada kendimi tanıtmayı unutmadan adım taehyung 27 yaşındayım 6 yılı aşkın  süren güzel ve düzenli bir ilişkim var taki bu geceye kadar...

Telefonuma gelen mesaj ile telefonuma uzanıp elime aldım gördüğüm fotoğraf karşısında duraksamış şaşırmıştım. İnanmak istememiştim ama gerçekti sevgilimin yakın arkadaşım dediği çocuktan fotoğraf gelmişti aynı yatakta çıplak şekilde poz verip fotoğraf çekmişlerdi kasten yapılmış gibi gelen ses kaydı ile dikkatim dağılmışti derin bir nefes alıp ses kaydını açmıştım.

"Gördüğün şey yanlış değil doğru şeyi görüyorsun sana aşkım diyip soluğu koynumda alıyor halla bu adamı hayatında istediğinden eminmisin?"

Sondaki kahkahasi ile dayanamayıp ağlamaya başladım canım çok fazla yanmıştı bu fazla gelmişti ne yapacağım

" neden böyle oldu daha 2 saat önce konuşmuş beni çok sevdiğini söyleyip duruyordu birden ne oldu "

Dizlerimi kendime çekip ağlamaya başladım bunu bana nasıl yapardı onu bu kadar çok seviyorken başımı kaldırıp telefonumu alıp jimini aradim ama açmıyordu ardı ardına aramama rağmen açmıyordu

"Arkadaşım demişti arkadaşlardı yanına gitmem lazım konuşmalıyız bana bir açıklama yapmak zorunda"

Ayağa kalkıp ayakkabımı giyip dışarı çıktım yağmuru aldırış etmeden öylece koştum bir yandan ağlayıp bir yandan ise koşuyordun jimin'in evine varınca zile bastım kapıyı açan dek zile basmaya devam ettim kapının açılması ile karşımdaki yarı çıplak olan suga ya baktım bana bakıp çarpık bir gülümseme bıraktı arkadan gelen jimin'e baktım göz yaşımı silip ona baktım suga içeri girmiş jimin ise kapıya gelmemişti genelde benim ıslanmamı sevmezdi çabuk hasta olduğumdan dolayı hep kızardı ama bu sefer umursamıyor gibiydi  telefonumu alıp fotoğrafını açıp gösterdim.

"Bir açıklama yapmanı bekliyorum"

"Herşey açık bir şekilde ortada açıklamama gerek yok"

Dediği şey karşısında şaşkın ve durgun bir bakış attım sinir ile güldüm

"Şaka yapıyorsun değil'mi ?"

"Şaka yapıyor gibi bir halim mi var bu kadar aptal olma tae"

Öfke ile bağırıp yüzüne yumruk attım bir kaç yumruğun ardından ağlayarak ordan uzaklaştım yolda öylece yürürken görüş açıma giren bar a baktım ardından içeri girip boş bir masaya oturdum

"Coruba Rom lütfen"

Diyerek başımı masaya yasladım içkin gelince elime alıp diktim sert olduğu için ilk içiste biraz çarpmıştı

"Bir tane daha lütfen"

Gelen 1 bardağı da dikip telefonumu elime alıp öylesine bir numara çevirdim birileri ile konuşmaz ise m rahatlayamam ve deliricektim

|MESAJLAR|

TAEHYUNG: Selam yabancı

YABANCI: Selam

TAEHYUNG: Sana bir tavsiye vermemi istermisin?

YABANCI: Ver bakalım

I loved a psychopathHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin