Önceki Bölümü Okuduğunuzdan Emin Olun Lütfen Keyifli Okumalar ...
________________________________
Tony
" STEPHEN HAYIRRRR!!!"
Avazım Çıktığı kadar bağırmıştım. Kollarımdaki Peter'ı yere bırakıp üzerime yığılan Stephen 'ı yüzüstü kaldırıp ağlıyordum yarası derin olmalıydı sürekli arkasından oluk oluk kan akıyordu. Ağlamam daha da şiddetlenirken bağırmıştım .
" YARDIM EDİNNN !!!"
Bir yandan Stephen'a sarılıp ağlarken bir yandan gömleğimin kenarını yırtarak yarasına bastırıyordum Stephen 'ın bilinci çoktan kapanmıştı bu beni daha da korkutturken içimden Tanrıya yalvarıyordum. Stephen 'ı benden almaması için yalvarıyordum. Öbür yandan Peter yanımda Şoka girmiş bir şekilde babasına bakıyordu, bu görüntü beni daha da ağlatırken bana doğru koşan kişi ile tekrar konuşmaya başladım.
"LÜTFEN YARDIM EDIN !!! YARASI ÇOK DERİN HASTANEYE GÖTÜRMEZSEK ÖLEBİLİR "
Yanıma gelen bir FBI çalışanı derhal telsizinden Binbaşı James 'e anonsta bulunmuştu.
" Merak etmeyin Bay Stark birazdan ambulans burda olur ".
Yaklaşık beş dakika sonra duyduğum siren sesi ile birlikte bize doğru gelen sağlık çalışanları ve ağlayarak beni ve Peter'ı Stephen'dan ayıran Pepper eşliğinde Stephen 'ı ambulansa bindirmiştik.
" Tony ah! Tony lütfen güçlü dur Peter için Stephen için ayakta durmalısın."
Pepper 'a boş gözlerle bakıyordum ağzımdan sadece şu kelimeler dökülüvermişti.
" Pepper lütfen o yaşasın lütfen Pepper sağ salim yine Ayakta göreyim onu yemin ederim affederim artık sesimi dahi çıkartmam"
Ardından göz yaşlarıma boğulmuştum. Ben öyle Pepper 'a sarılı bir şekilde duruyordum Stephen 'ın o halini görmek yeterince canımı yakıyordu zaten biz böyle omuz omuza ağlarken Steve'ın bize doğru yaklaşmasını dolu gözlerle izlemiştim.
Sahi çatışma çoktan bitmiş olmasına rağmen Steve neden daha yeni geliyordu ki ? Stephen 'ı vuran adam çoktan kaçmıştı acaba Steve arkasından onu yakalamak için mi bu kadar gecikmişti.
" Tony neler oluyor, yoksa Peter 'a bir şey mi oldu ?"
Steve dehşet verici bir tonda sorusunu tamamlarken hızlıca başımı sağa sola sallayıp açıklama yapmıştım .
" O-o iyi a-ama S-stephen ah Steve Stephen'ı vurdu o "
Steve duydukları karşısında ne diyeceğini bilemiyormuş gibi bir ifade takınmıştı ardından kafasını yere eğip anladım şeklinde iki defa sallamıştı.
"Özür dilerim Tony Sevdiklerini koruyacaktım senin de üzülmeni engelleyecektim güya ama yapamadım işte affet nolur "
Steve'ın sözleri karşısında daha çok ağlayıp bu defa üçümüz birlikte sarılıp ağlamıştık.
Sarılmamız bittikten sonra Stephen'ın da ilk müdahelesi bittiği için hızlıca onunla birlikte ambulansa binip ellerini tutmuştum bir umut yanında olduğunu hisseder belki diye bir an bile ellerini bırakmamıştım.
Peter'ı ise Pepper hastaneye götürmeyi teklif etmişti oğlumun gözü önünde babası vurulmuş, kaçırılmış ve korkmuştu olanlardan sonra iyi bir psikolojik tedaviye ihtiyacı olacak gibi görünüyordu.
Her şeyden önce ailemin iyi olması için yine ve yine tanrıya dua ettim.***
Hastaneye geldikten sonra Stephen 'ı derhal ameliyata almışlardı. Bende tek başıma hastane koridorunda kalmıştım. Bir kaç kez Steve ile Pepper da yanıma uğramışlardı ama onlara iyi olduğumu sadece şu anlık Peter'ın yanında olmalarının daha iyi olacağını söylemiştim tabi Peter bensiz dayanamadığı için şimdi o da benimle birlikte ameliyathanenin girişinde bekliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Crazy in Love Ironstrange
أدب الهواةTony Stark kendisini ve oğlunu bırakan eski kocası Stephen Strange'i yardım gecesinde tekrar görür . " Öp Beni " "Hayır !" "Peki bunu sen istedin " İronstrange Seme : Stephen Uke : Tony