Arkadaşlar Herkese Merhaba Öncelikle Şundan Bahsetmek Istiyorum Henüz Final'i Kafamda Net Olarak Oluşturmuş Değilim Ama Şunu Söylemekte Fayda Var Max 7- 8 Bilemediniz Dokuz Bölüm Sonra Final 'i Yazacağım . Sizden Ricam Yorumlarınızı Hikayeden Esirgememeniz Okuyan ve Yorum Yapan Herkese Keyifli Okumalar.
______________________________
Tony
Şu an benden beni tanımlamamı isteseydeniz size sadece şunu söylerdim; Dağılmıştım...
Olan olayların üzerinden üç gün geçmişti bile ama bir türlü oğlumdan bir haber alamamıştık. FBI ile de bağlantıya geçmiştik . Onlar da ellerinden geldiğince bir iz bulmak için yoğun bir şekilde çalışıyorlardı. Kısacası her bir çırpınış oğlumu bulma umudundan vazgeçmemek içindi. Şimdi ise Hastaneye , Jarvis 'in yanına gitmiştim. Kapıdan çıktığımız gibi onlarca magazin spikerleri ve kameramanlar etrafımıza toplanmıştı. Pepper elinden geldiğince sorulara kısa cevap verip o kalabalıktan beni çıkartmayı başarmıştı . İnsanları anlamak gerçekten de çok zordu en acılı günüm bugündü benim için ama onlar " Ünlü Milyarderin oğlu Kaçırıldı " başlığı altında olayları abartma peşindeydiler .
***
Hastanede zaman Jarvis'in kendini suçlamaları ve özürleriyle geçmişti. Onu anlıyordum ister istemez kendini suçluyordu ama yanılıyordu çünkü elbet bir gün düşmanlarım benim zayıf noktamı bulup kullanacaklardı. Jarvis ile vedalaştıktan sonra Pepper ile birlikte odadan çıkmıştık. Pepper hastanedeki doktorlar ile tekrardan konuşacağını söyleyip kendisini dışarda beklememi benden rica etmişti.
Hastaneden ayrıldıktan kısa bir süre sonra Stephen beni aramıştı. Bir umut Peter'dan haber alınmıştır umuduyla hemen açmıştım.
" Lütfen bana bir iz bulduğumuzu söyle "
" Tony Lütfen sakin ol , merkeze geçecem ufak bir ipucu bulmuş olabilirler, hastenedeysen eğer seni alıp geçmek istiyorum ama önce sakin olmalıyız. "
Duyduğum haber ile birlikte gözlerim dolmuştu şu an böyle bir habere öyle çok ihtiyacım vardı ki anlatamazdım.
" Stephen lütfen bir an önce gel ben b- ben h-ıck onu çok özledim Stephen."
Sonlara doğru kısılan sesimle birlikte artık kendimi salmıştım.
Şu an her ne kadar hâlâ Stephen 'a kızgın ve kırgın olsam da yanımda durduğu için ona minnettardım. Bana oranla o bu yaşananlara karşı biraz daha güçlüydü . Bunu nasıl başarıyordu bilmiyordum" Tony ben hissediyorum az kaldı oğlumuzu almamıza ve yeniden aile olacağımıza çok az kaldı söz veriyorum. "
Stephen'ın söyledikleri her ne kadar beni tatmin etse de yine de içim rahat değildi . Düşmanlarımızın kimler olduğunu gayet iyi biliyorduk ikimiz de ama ona rağmen bir şey yapamıyorduk . Christen ve babası en son yardim gecesinde gorulmüşlerdi o geceden sonra ikiliyi bir daha görmemiştim . Kendime bir söz vermiştim bu işin arkasında eğer ki yine o kadın varsa onu sürüm sürüm süründürecektim , bu sefer bana ve aileme dokunamayacaktı.
Stephen ile vedalaştıp telefonu kapatmıştım. Hastaneye geri döneceğim sıra bana doğru gelen Pepper 'a soran gözlerle bakış atmıştım.
" Haberler iyi Tony, Jarvis yarın taburcu olacak ayrıca az önce Steve aradı FBI şehir Merkezinden uzakta bir Sinyal almış Peter'ı kaçıran adamın telefon sinyali olduğu söyleniliyor. "
Stephen bu kadar ayrıntılı anlatamadığına göre ona da bu kadar detaylı anlatmamış olsalar gerekti.Jarvisin kısa sürede toparlanmasına ayrı bir sevinmiştim. Peter'ı sağ salim bulup tekrardan Jarvis'in iyi hisssetmesini sağlamak istiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Crazy in Love Ironstrange
FanfictieTony Stark kendisini ve oğlunu bırakan eski kocası Stephen Strange'i yardım gecesinde tekrar görür . " Öp Beni " "Hayır !" "Peki bunu sen istedin " İronstrange Seme : Stephen Uke : Tony