A nevem Tiszaháti Laura,sokan ismerhettek mivel a médiában szereplem mint model,meghívást kaptam én és Anna barátnőm,aki pedig énekes,hogy jöjjünk el az Ázsia Expresszbe,amit nagy örömmel fogadtunk el,hiszen ez is egy kaland.
Anna és köztem egy nagyon jó kapcsolat van,legjobb barátnők vagyunk,a munkánk miatt kicsit eltávolodtunk egymástól,hiszen ő is és én is elfoglaltak vagyunk.Szóval ez a műsor nagyon jót fog tenni a kapcsolatunknak.
Már a verseny 3 napjánák tartunk mikor megkapjuk az SmS-t amitől a legjobban tartottunk.
-Neeeee!-kiáltok fel,hiszen rögtön tudom,hogy ez az üzenet azt jelenti ideje szállást keresni.Az egész játékban ettől a résztől féltünk mindketten a legjobban.Semmi kedvem nincs be kopogni másokhoz,könyörögve,ki tudja milyen körülményekkel lakó emberekhez.Elég finnyás vagyok,de nem egy kis hercegnő,szóval nem fog ez eltántorítani.
-Kedves játékosok!Itt az idő szállást keresni-olvassa fel a barátnőm az üzenetet.-Istenem Laura,ettől tartottunk a legjobban.
-Mizu csajok,megkaptátok ti is az üzenetet?-hátra fordultam és megláttam a két fiút,Zozót és Brúnót.
Az ideérkezésünk óta látom,hogy Zozó és Anna elég szimpatikusak egymásnak,már az interjúkon,és az utóbbi 2 napban is,ellenben velem és Brúnóval,már a kezdetek óta állandóan szopatjuk egymást,és van egy kis ilyen fura flörtölés egymással,amiből semmi nem fog következni,hiszen én is és ő is egy ilyen személyiség vagyunk.Szeretjük húzni az emberek agyát,így jelen esetben egymásét.
-Sajnos meg.-mondta Anna
-Ha gondoljátok mehetünk együtt és akkor az is ki van szűrve hogy valami sikátorban megerőszakoljanak titeket.-mondja Brunó végig a szemembe nézve gúnyosan,mert hát az arcomra volt írva egy kicsi félelem és össze zavarodottság.
-Szerintem is jó ötlet-helyeselt Zozó,Anna pedig mosolygott.
-Jó menjünk.-egyeztem bele én is a dologba.
Zozó és Anna elől nagyon jól megértették egymást,úgyhogy mi hátul kullogtunk.
-És szerinted te el fogsz tudni aludni egy ilyen helyen?-nézett rám a fiú kiváncsian.Miközben fejével egy elég lepukkant házra bökött.
-Miért ne tudnék?-egy elég jelentős pillantást küldött felém.-Attól,hogy model vagyok,ugyan úgy eltudok aludni egy üszkös helyen mint te,amúgy meg Enikő és Kaffi is modellek őket miért nem szopatod?-kérdeztem már rá.
-Nem tudom,téged jobb érzés.-röhögött rám.
Mentünk még egy pár métert majd egy olyan házhoz értünk ami viszonylag elviselhetőnek nézett ki,szóval előre mentem és be kopogtam.
-Hiii,do you speak english?(szia beszélsz angolul?)-az ember csak nézett rám,komolyan mondom ilyen analfabéta emberek is csak itt léteznek.Majd Brunó a derekamnál fogva arréb nyomott.
-Buenas noches, esto es una competencia, ¿tal vez podríamos dormir aquí?(jó estét,ez itt egy verseny,esetleg aludhatnánk itt?)-egész jó kiejtéssel beszélte a nyelvet,ami miatt Annával össze néztünk,hogy miafasz?!
Az ember elkezdett valamit beszélni neki,ő pedig hűségesen bólogatott.
-Gyertek,jöhetünk-nézett ránk,majd megvárta míg énis az ajtóhoz érek és csak utánna jött.
A bácsi egy elég tűrhető szobába vezetett minket,ahol csak egy szimpla ágy volt,de gyorsan maga után hívta a fiúkat akik hoztak három matracot és lerakták a földre,megmutatta a fürdőszobát ami igazán tűrhető volt,igaz még nincs viszonyítási alap,de volt zuhanyzó ami szerintem becsülendő lesz a későbbiekben.Nem voltak sem gonoszak de viszont nem is nagyon foglalkoztak velünk,hogy ott vagyunk.Tehát rendesek voltak,mert befogadtak de semmi több.
YOU ARE READING
Akkor Csere!
RomanceTiszaháti Laura -Ez egy játék,nem pedig egy társkereső Pető Brunó -A játékokat ketten szokták játszani édes. ------------------------ Semmi nem valós! Az Ázsia Expressz alapján írtam,viszont nem úgy fognak történni a dolgok.Sem a kiesések,sem a játé...