3

313 16 3
                                    

Amint Nóri kimondta,hogy menjünk el négyen beszélni,hogy lesz a csapatunk felosztása.Először mind ketten az akkori csapattársunkhoz fordultunk.Külön külön.

-Figyelj Ann,nagyon ügyes leszel nélkülem is oké?Ott lesz neked Zozó és megoldjátok.Aztán itt vagyunk végig mind a ketten.Találkozunk,beszélünk.Zozóval pedig mélyítsétek el a kapcsolatot,te is bejössz neki.-bátorítottam a legjobb barátnőm,mert ő kettőnk közül a félénkebb.Én meglennék a jég hátán is.De ő más.

-Így megengeded,hogy Zozóval legyek?

-Hogyne engedném Lau.-öleltem meg,mert szegény már majdnem sírt.-Nyugi

-Köszönöm,te pedig ne öld meg Brunót oksi?-én csak bólintottam-én neked nem mondok ilyen szarságokat,hogy a végéig itt leszel meg,hogy megcsinálod,mert neked nincs rá szükség.Mindig te voltál a talpraesettebb ez nem titok.-mondta az ölelés közben.

Végül elengedtük egymást és a fiúkhoz sétáltunk.Úgy látom ők is végeztem a megbeszélni valójukkal.

-Akkor,hogy legyen?-nézett körbe Zozó,olyan szinten levághatóak mind a ketten Annával,hogy az kegyetlen.

-Én berabolom a hölgyet magamnak.-húzott maga mellé Brunó.-Ha nem haragszol Anna,neked most csak Zozó marad.-mosolygott rá Brunó amolyan mindent tudóan.Anna csak egy csúnya nézést küldött felé.

Vissza léptünk Nórihoz én már Brunó mellett.Anna pedig Zozó mellett.

-Akkor így lesz az elosztás?Laura,Brunó és Zozó,Anna?-várt egy végső megerősítésre tőlünk Nóri,mire mi mind kórusban elzengtük,hogy Igen.-Nos akkor ez esetben,köszöntelek titeket,így ebben az új felállásban.Menjetek vissza a szállodába,költözzetek át új társaitokhoz.

Vissza érve a szállodába.

Brunó átcuccolt hozzám,Anna pedig Zozóhoz.Úgy döntöttünk le megyünk mind beszélni a kis társalgó részbe.

-Nagyon nagy kicseszés volt amit a Fanniék csináltak.-kezdte el Ann.

-Csak magukkal csesztek ki jobban-feleltük egyszerre az új csapattársammal,mire a régi csapattársaink furán néztek ránk.

-Figyeljetek,most így lett két csapat aki folyamatosan ki akarja majd őket tenni,mert sokkal jobb lett volna ha azt mondják,oké megnyertük ezt a szart rá rakjuk két gyenge csapatra aki hamar kimegy és nem leszünk sokáig kiutálva.De rátették két olyan csapatra,aki kurva erős itt lesz a végekig,és méghozzá elég sok mindenkivel vagyunk jóban.-hadarta le Brunó,és én is elcsodálkoztam,mert ugyan erre gondoltam.

-Jó,de gondolták,hogy így megfognak minket gyengíteni.-vágott közbe Zozó.

-Dehogy fognak,Anna meg te egy kurva erős pár fogtok maradni,ahogy mi is.Ez hülyeség,de ha már nagyon hátráltatni akartak,akkor úgy kellett volna,hogy egy erőset egy gyengével.Mert értem,hogy a nagy pofám miatt mi lettünk kinézve az Annával,de értitek ha mondjuk megkevernek egy Siposékkal akkor szia,csomagoltam volna haza.-Adtam meg az én álláspontom.

-Innen is látszik,hogy nagy taktikusoknak hiszik magukat,közbe meg olyan hülyék mint a segg,nem voltunk nekik szimpik.Mi azért nem mert kimondtuk,hogy gyengéknek néztük őket,Laurájék pedig a nagy szájuk miatt.-folytatta Brunó.

-Laura nagy szája miatt.-javította ki barátnőm,mire én csak elmosolyodtam.

Még lent beszéltünk egy darabig,de mindenkinek fárasztó volt a nap tehát elmentünk a saját szobánkba.Persze Brunó ki se bírta volna,hogy ne szóljon rögtön hozzám.

Akkor Csere!Where stories live. Discover now